Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

    0878605583
    0898433799

    Ще се смаяш обаче колко съм зает във вторник. Все пак се обади. Колко ще останеш?

    Коментар


    • #47
      До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      0878605583
      0898433799

      Ще се смаяш обаче колко съм зает във вторник. Все пак се обади. Колко ще останеш?
      ... и в сряда също.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #48
        До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        ... и в сряда също.
        даа, не е една беля.

        Коментар


        • #49
          До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          0878605583
          0898433799

          Ще се смаяш обаче колко съм зает във вторник. Все пак се обади. Колко ще останеш?
          Ще дойда вторник сутринта и ще си трагна като ми управиш Нивата
          Вторник вечерта трябва да се прибера,но ако си зает и нямаш време да я погледнеш няма да идвам с нея на София.Между другото днес пак я карах и страшно ми харесва как върви без датчика на температурата.
          Радослав Йончев

          Коментар


          • #50
            До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

            Първоначално публикуван от Avcho Преглед на мнение
            ...Между другото днес пак я карах и страшно ми харесва как върви без датчика на температурата.
            20/100, свещи на всеки 1000км и нов катализатор на 2000км. Това е без датчик на температурата.

            За да се държи по-добре без датчик за температура, значи:

            (1) слаби искри - от свещи, от кабели, от бобини, от комутатор
            (2) неправилно качество на сместа - от ламбда сонда, от неплътности в ауспуха, неплътности след дроселната клапа, от голямо ел. съпротивление между двигател и купе
            (3) груба неточност на датчика за температура
            (4) отсвирил термостат и неправилна работна температура на двигателя

            Нок-сензор имаше ли тази Нива?

            Щом така стоят нещата, хич не идвай с Нивата във вторник. Може да си останал с погрешно впечатление, но аз нямам сервиз и като стане студено съм силно непродуктивен в авторемонтите.

            Коментар


            • #51
              До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

              Днес и смених датчика на водата,подорение има,но сега много трудно се форсира след 4000 оборота.Моето мнение е, че не и стига бензин.Ниските и обороти са около 700-800,даже някой път като и върна газта и лампата на маслото светва.
              Радослав Йончев

              Коментар


              • #52
                До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

                Днес ми увеличиха налягането на помпата.Сега колата върви към подобрение.Най-интересно е че не ми отчита никакви грешки пък не иска да върви както трябва.
                Радослав Йончев

                Коментар


                • #53
                  До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

                  1 С какво и къде по двигателя ти премериха налягането и как го увеличиха !? Обикновенно има регулатор за налягането но той не се регулира!?
                  2 Това за празните обороти и присветкването на акумолатора е виновен клапана за празен ход- не слуша какво му казва компа защото е много мръсен с масло и прах! Обратна връзка няма с компа затова и нищо не казва.
                  Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                  Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                  Коментар


                  • #54
                    До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

                    Първоначално публикуван от Avcho Преглед на мнение
                    Най-интересно е че не ми отчита никакви грешки пък не иска да върви както трябва.
                    Хич не е интересно. Наистина много често всякакви коли го правят.

                    На приятелка ладата на 40000км си вървеше перфекно и харчеше колкото трябва, а лампата "CHECK ENGINE" светеше ли, светеше...

                    Регилатора на налягането на горивото обикновено не се регулира, а се сменя. Питай ги какво по-точно са правили с помпата, и как са вдигнали налягането, щото се съмнявам че те баламосват. Колко е било преди, и колко е сега?

                    Импулси на дюзите гледали ли са изобщо?

                    Дали е бедна или богата смес се вижда също с мерене. Уред трябва да има всяка уважаваща себеси работилница, занимаваща се с човъркане по горивната система. Ама и да няма, същото се мери с един почти обикновен мултицет - гледа се напрежението на мамбда сондата, и как и дали пулсира. Стига сондата да е в ред де.

                    При бедна смес се проверява налягане в системата, запушени дюзи, кратки импулси на дюзите,кофти MAP сензор или дебитомер, ако има, ламбда сонда. В случая обикновено колата не върви, особено на високи обороти, опитва се да прегрява понякога.

                    При богата смес обикновено се е скапал някой термо датчик, пак MAP сензор, или ламбда сонда. В тоя случай можеш да си сигурен че гориво има предостатъчно, тоест причината не е в налягане на гориво или кофти дюзи. Обикновено харчи и значително повече от нормалното, често и върви добре.

                    Аман от майстори! С това си изкарват хляба, а един осцилоскоп, един уред за газове, един мултицет и един манометър струват смешни пари в днешно време.
                    Последно редактирано от sparkybg; 18-11-08, 22:51.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #55
                      До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

                      Първоначално публикуван от vanka.ta Преглед на мнение
                      1 С какво и къде по двигателя ти премериха налягането и как го увеличиха !? Обикновенно има регулатор за налягането но той не се регулира!?
                      2 Това за празните обороти и присветкването на акумолатора е виновен клапана за празен ход- не слуша какво му казва компа защото е много мръсен с масло и прах! Обратна връзка няма с компа затова и нищо не казва.
                      Ти си прав,но каде се намира този клапан за празен ход?Днес на няколко пъти ми светеше лампата на акумолатора и като подам газ изгасва.Какво да направя,че вече се побърках от некадърни майстори в Плевен.Искам да отида някъде и да ми я оправят, но незнам каде?
                      Радослав Йончев

                      Коментар


                      • #56
                        До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

                        Първоначално публикуван от Avcho Преглед на мнение
                        Искам да отида някъде и да ми я оправят, но незнам каде?
                        Не ходи никъде - науче се да си я оправяш сам. Всички датчици могат да се замерят с мултицет и да се сравнят данните.В една тема за празният ход бях писал че ще купувам по един датчик при възмажност вместо да отида пак при "МАЙСТОР" - това и направих.
                        Регулатора за празен ход се намира малко по-ниско от датчика за положение на дроселната клапа. Има 4 крачета/извода /и го крепят две болтчета но като го сваляш гледай за гумено уплътнение / О пръстенче/. Не мога да ти кажа с какво да го измиеш -мислех да пусна такава тема но още не съм. Аз минах на вариант - нов!
                        Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                        Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                        Коментар


                        • #57
                          До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

                          Нивата е готова.С помоща на Ясен, на който сърдечно благодаря успях сам да си я оправя.Проблемът е само един прост ТЕРМОСТАТ.Двигателят не е достигал необходимата работна температура.Благодаря на всички останали, които изказваха мнение.Сега си пожелавам само катерене с машината!!!
                          Радослав Йончев

                          Коментар


                          • #58
                            До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

                            Много безаварийни километри и приятни преживявания ти пожелавам.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              До: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Много безаварийни километри и приятни преживявания ти пожелавам.
                              Благодаря колега и на теб също!!!
                              Радослав Йончев

                              Коментар


                              • #60
                                От: Проблем с Лада 1.7 97г. моно инжекцион

                                здравейте имам лада нива 1.7 моно инжекция проблемат е че на място си мени оборотите и като я карам и освободя от скорост на бензин когато е падат оборотите до 300-400 и светва лампата на маслото но не гаснее а като е на газ и гасне някои ако може да помогне ще съм много благодарен
                                Последно редактирано от Dok7oRa; 07-10-12, 18:40.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X