Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Lada Niva - прегряване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Lada Niva - прегряване

    Причините за прегряване могат да бъдат много.Трябва колата да се покара и прегледа обстойно,защото така е малко трудно.Моята също грее Лятото при много дълго и стръмно изкачване,но дотолкова доколкото стрелката да приближи червената зона на 1мм.Другия случай е при яко буксуване на 6-7000об/мин.Иначе на асфалт както и да я карам повече от 90-92гр. никога не ми вдига.

    Коментар


    • От: Lada Niva - прегряване

      Охлаждането на Нива е грубо преоразмерено. Всякакви бедни смеси, лоши центровки и подобни глупости могат само да допринесат, не могат да са основен проблем. Когато Нива прегрява, проблемът е първо в охладителната уредба.

      Коментар


      • От: Lada Niva - прегряване

        Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
        Да разбирам, че според теб след като не карам на газ съответното оцветяване на свещта от снимките говори за бедна смес, нали така? Някаква идея на какво може да се дължи - евентуално прекалено да е натегнат малкия винт за регулиране на качеството на сместа или това изобщо няма отношение?

        П.П. Това за 100 октановия спирам да го приказвам вече.
        Ако винта за качеството е много завит то двигателя би трябвало да тресе на празен ход.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • От: Lada Niva - прегряване

          И още:
          видът на свещите, освен от качеството на сместа, силно зависи и от работната температура на двигателя - независимо от причината за тази различна температура.

          Коментар


          • От: Lada Niva - прегряване

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            И още:
            видът на свещите, освен от качеството на сместа, силно зависи и от работната температура на двигателя - независимо от причината за тази различна температура.
            По тази причина е по-добре свещите да се проверяват след по-дълъг преход - да кажем 50-60 км извънградско на екс, но да не се свалят на топъл двигател.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • От: Lada Niva - прегряване

              Вместо да развивате космически теории, просто си проверете охладителната система. Изобщо се чудя как за прост като Вътрешен министър автомобил могат да възникнат подобни питания. При въпросното возило се случва видимо всичко да е наред, но работното колело на водната помпа да е повредено (най-често разядено), или да е сложена по-дебела гарнитура, която го отдалечава от направляващия и апарат, като по този начин производителността на помпата е намалена.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • От: Lada Niva - прегряване

                Добре, ще я проверя, но пак ще трябва да източвам водата... Между другото се съмнявам да е от водната помпа, защото охлаждането работи - първо се загряват тръбите на малкия кръг, а след като стрелката удари 90 (поне според уреда на таблото) отваря термостата, затопля се долната му част и късата тръба към радиатора и т.н. Ремъка поне според мен е натегнат добре, но може и да греша - автомобила може да е прост, но си иска опит в тия неща и усет. Ще развия малко винта за празен ход и ще видим какво ще стане.
                Александър

                Коментар


                • От: Lada Niva - прегряване

                  То вероятно работи при някакви обстоятелства, но при други иска по-интензивна циркулация, която помпата не може да осигури.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • От: Lada Niva - прегряване

                    Преди да почнеш въртенето е добре двигателя да е напълно загрял. При започване на регулирането първо навий леко винта до започването на леко притрисане. След това отвивай бавно и внимателно до момента, в който двигателя ще заработи равномерно. Недей да гониш максималнодостижимите обороти на празен ход защото тогава ще си в другата крайност - повишени обороти и повишено съдържание на СО2. Поглеждай оборотите. Те трябва да са 800+-50.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • От: Lada Niva - прегряване

                      Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                      Преди да почнеш въртенето е добре двигателя да е напълно загрял. При започване на регулирането първо навий леко винта до започването на леко притрисане. След това отвивай бавно и внимателно до момента, в който двигателя ще заработи равномерно. Недей да гониш максималнодостижимите обороти на празен ход защото тогава ще си в другата крайност - повишени обороти и повишено съдържание на СО2. Поглеждай оборотите. Те трябва да са 800+-50.
                      Ако автомобилът е на повече от 80000км,едва ли ще има разлика като въртиш винта,долната плоча с клапите се пълни с тригя като най-вече запушва отворите за настройка на сместа.В 90% от случаите при тотално разглобяване и киснене в кореселин тръгва,при останалите 10%,сменяш карбуратора,става въпрос за вебер,със солекси не съм се занимавал.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • От: Lada Niva - прегряване

                        Неговият е Солекс и няма точно тези проблеми.

                        Коментар


                        • От: Lada Niva - прегряване

                          Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                          Добре, ще я проверя, но пак ще трябва да източвам водата... Между другото се съмнявам да е от водната помпа, защото охлаждането работи - първо се загряват тръбите на малкия кръг, а след като стрелката удари 90 (поне според уреда на таблото) отваря термостата, затопля се долната му част и късата тръба към радиатора и т.н. Ремъка поне според мен е натегнат добре, но може и да греша - автомобила може да е прост, но си иска опит в тия неща и усет. Ще развия малко винта за празен ход и ще видим какво ще стане.
                          Колега, сигурен ли си че колата действително загрява повече от нормалното. Имам в предвид дали проблема не е в стрелката на таблото. Ако ти показва над 100гр. и нагоре, охлаждащата течност трябва да се чува че ври. При мен например миналата година се получи следната аномалия. Датчика ми постоянно започна да си показва около100гр., смених термостата - никакъв ефект, помислих си че сън си купил дефектен. Купих още един, друга марка - същата работа. Накрая се оказа че като съм с включени светлини, стрелката кой знае защо отива на над 100гр. като си изгазя фаровете всичко си е о.к Доколкото разбрах ти си с постоянно работеща механична перка. Искам да ти кажа че в този сезон при тези външни температури не би трябвало изобщо да ти загрява колата. Аз от декември месец карам без никаква перка защото в момента слагам ел. вентилатор и механичната я махнах. Обаче още не съм си монтирал датчика и ел. перката съм си я вързал временно само с ключе. До сега не ми се е налагало да я пускам при никакви обстоятелства. (Е вярно е че в гората не съм ходил). Според мен проблема ти е или в уреда който отчита градусите, или имаш въздушна възглавница някъде по системата. За всеки случай смени си и капачката на радиатора, но не мисля че е от нея.


                          п.п.
                          Ако някой колега е имал подобен проблем с фаровете или с друг консоматив който да влияе на стрелката на температурата може да го сподели. Аз си свикнах де, ама докато го разбера останах без нерви. (сега поне си имам термостати за 2-3 години напред)

                          Коментар


                          • От: Lada Niva - прегряване

                            Проблемът с фаровете и уредите се решава, като се оправи връзката за маса между купето и двигателя. За полза и улеснение, оригинално тя е до работния цилиндър на съединителя.

                            Коментар


                            • От: Lada Niva - прегряване

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Проблемът с фаровете и уредите се решава, като се оправи връзката за маса между купето и двигателя. За полза и улеснение, оригинално тя е до работния цилиндър на съединителя.
                              Може да се провери и масата на самото табло. Току виж е хлабава.
                              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                              Из "Златния телец"

                              Коментар


                              • От: Lada Niva - прегряване

                                Първоначално публикуван от gsp Преглед на мнение
                                Колега, сигурен ли си че колата действително загрява повече от нормалното. Имам в предвид дали проблема не е в стрелката на таблото. Ако ти показва над 100гр. и нагоре, охлаждащата течност трябва да се чува че ври. При мен например миналата година се получи следната аномалия. Датчика ми постоянно започна да си показва около100гр., смених термостата - никакъв ефект, помислих си че сън си купил дефектен. Купих още един, друга марка - същата работа. Накрая се оказа че като съм с включени светлини, стрелката кой знае защо отива на над 100гр. като си изгазя фаровете всичко си е о.к Доколкото разбрах ти си с постоянно работеща механична перка. Искам да ти кажа че в този сезон при тези външни температури не би трябвало изобщо да ти загрява колата. Аз от декември месец карам без никаква перка защото в момента слагам ел. вентилатор и механичната я махнах. Обаче още не съм си монтирал датчика и ел. перката съм си я вързал временно само с ключе. До сега не ми се е налагало да я пускам при никакви обстоятелства. (Е вярно е че в гората не съм ходил). Според мен проблема ти е или в уреда който отчита градусите, или имаш въздушна възглавница някъде по системата. За всеки случай смени си и капачката на радиатора, но не мисля че е от нея.


                                п.п.
                                Ако някой колега е имал подобен проблем с фаровете или с друг консоматив който да влияе на стрелката на температурата може да го сподели. Аз си свикнах де, ама докато го разбера останах без нерви. (сега поне си имам термостати за 2-3 години напред)
                                Колега имах същия проблем само,че със стрелката на бензина.Освен това и при включена светлина за мъгла буквално лампите по таблото ми светваха произволно и угасваха,когато си решат.Отстраних проблема като демонтирах таблото,намерих масите на всички уреди,зачистих ги и ги обединих с един здрав болт-6мм.,хванат директно към купето.От тогава всичко и навсякъде по колата работи точно и безотказно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X