Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Lada 4x4 Urban

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Lada 4x4 Urban

    Снощи бях на работа,та питах какви дефекти са давали Нивите.Най-съществените били-късане около секторната кутия и разбиване на карета(не питах кои), всичко останало се оправяло с клещи и тел.Проблеми с РК,СК,двигател и диференциали,не е имало.
    От Дачиите били много доволни.Колите от първата партида излезли от служба не са имали никакъв ремонт.Колите са от вътрешния обход-Сандеро,карани само по асвалт.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • #92
      От: Lada 4x4 Urban

      Преди минути задминах Lada Niva 4X4 Urban 1.7i на магистралата с TOYOTA Corolla 1.6. Урбана си е тромав и шумен по магистралата и няма никакво сравнение с пъргавите, тихи и икономични бензинови коли TOYOTA и Renault Megane 1.6 i които карам. Не съм наясно до колко в населените места има нужда от използване на бавните и блокажа на Урбана с тази механична разработка преди 40 години. Тези плюсове на Lada Niva 4X4 утре рано сутринта ще ги включа след асфалта по тежък планински off-road терен и знам, че подготвената, лека, бензинова Нива ще се изкачи без проблем до билото на планината и там ще следва по дирите тежките и мощни TOYOTA LC 4 l, Mercedes G 300, LR Disco 2 4 l без да изостава от тях.
      Лада Нива 4Х4 1.7 i ГИ; Лада 2107; Лада 2103; Dacia Logan II MCV TCe 0.9l 90 Hp ГИ

      Коментар


      • #93
        От: Lada 4x4 Urban

        Силата на нивата и на който и да било друг джип не е на магистралата . В интерес на истината механиката на и на по лъскавите е на 40+ години само на някои е механизирана с пневматика и електроника което води само до проблеми .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #94
          От: Lada 4x4 Urban

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          Силата на нивата и на който и да било друг джип не е на магистралата . В интерес на истината механиката на и на по лъскавите е на 40+ години само на някои е механизирана с пневматика и електроника което води само до проблеми .
          Върви, че им го обясни ...
          Първите години, след като излезе ЛАДА Нива, съм видял поне 5-6 катастрофирали. Всички бяха "търкаляни". От акъл.

          Коментар


          • #95
            От: Lada 4x4 Urban

            Първоначално публикуван от Morskia Преглед на мнение
            Ето как си я сглобяват...
            Оф, защо продължават да пускат тея филмчета... кой ще ги вземе насериозно, когато в завода работят с евтини акумулаторни винтоверти...
            Що се отнася до ърбана, аз помня как хората навремето твърдяха че нивата си е читава кола, ама липсата на усилвател на волана и на климатик ги отказвало. Ей я на, нива с усилвател, с климатик, с абс, с разни други дребни решени проблеми... с ръка на сърцето, макар че съм пристрастен-това е съвсем друга кола, спрямо това което беше някога.Карал съм много ниви, сегашните просто са много по добри от едновремешните. И волана и се върти леко, и е по тиха, и е по стабилна, и е малко по удобна (но малко).Ърбан още не съм тествал, но ако имам възможност...

            Коментар


            • #96
              От: Lada 4x4 Urban

              Първоначално публикуван от Frysco Преглед на мнение
              Ей я на, нива с усилвател, с климатик, с абс, с разни други дребни решени проблеми...
              Именно, Лада 4х4 го докара до Нива (Шевролет), след десетина (малко повече) години.
              А това време, в което е било достатъчно усилвател и още туй-онуй - преди колко време е било?
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • #97
                От: Lada 4x4 Urban

                Шевролет Нива също е дело на Автоваз, просто нямаха пари да го пуснат в сериино сами, затова сключиха сделката с ГМ.Иначе първите промени са 93-та, когато пускат 21213-по голямата задна врата, двигател 1.7, петстепенна кутия, целите прозорци на предните врати, седалки и уреди от самара.2000-та се появи 21214-с инжекторен двигател и дребни промени, като уредите от 2110 и други "мелочи".2004 някъде се появи хидроусилвател на волана, взаимстван от шевито.2010 направиха 4х4М, а сега покрай ърбана сменят хидроусилвателя с електроусилвател и описаните по рано в темата промени.

                Та ставаше дума за около 2000-та година.Тогава нивата беше някак си актуална.
                Последно редактирано от Frysco; 29-10-16, 18:35.

                Коментар


                • #98
                  От: Lada 4x4 Urban

                  Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                  А това време, в което е било достатъчно усилвател и още туй-онуй - преди колко време е било?
                  Така като питаш, добре е да кажеш какво още ти трябва.
                  Щото ако изредиш всички съвременни глезотии, плюс решения за върхови характеристики във всяко едно отношение, нито цената ще е тази, нито автомобила, нито потребителите.

                  Някои от екстрите ги има още преди време за определени пазари.
                  Основния недостатък при тази кола беше качеството на изработка и антикорозионната защита. А основната грешка на принципно недоволните от модела е, че са се опитали да я експлоатират не по предназначение. След отстраняване на отстранимите недостатъци и без издевателства върху нея, колата става за определени цели.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #99
                    От: Lada 4x4 Urban

                    Първоначално публикуван от Frysco Преглед на мнение
                    Шевролет Нива също е дело на Автоваз, просто нямаха пари да го пуснат в сериино сами, затова сключиха сделката с ГМ.Иначе първите промени са 93-та, когато пускат 21213-по голямата задна врата, двигател 1.7, петстепенна кутия, целите прозорци на предните врати, седалки и уреди от самара.2000-та се появи 21214-с инжекторен двигател и дребни промени, като уредите от 2110 и други "мелочи".2004 някъде се появи хидроусилвател на волана, взаимстван от шевито.2010 направиха 4х4М, а сега покрай ърбана сменят хидроусилвателя с електроусилвател и описаните по рано в темата промени.

                    Та ставаше дума за около 2000-та година.Тогава нивата беше някак си актуална.
                    Всички "описани по-рано в темата промени", ги има в Нива.
                    А то всичко е тяхно дело, ама се нещо не им достига, та все някой го прави вместо тях.

                    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                    След отстраняване на отстранимите недостатъци и без издевателства върху нея, колата става за определени цели.
                    Като се направят тези неща - и "...нито цената ще е тази, нито автомобила, нито потребителите...".
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • От: Lada 4x4 Urban

                      Нивата независимо дали ще я модифицират или ще я произвеждат както преди 40 години неизбежно ще поскъпва . Това е автомобил на практика събран на едни 70 - 80% с части на серийните тогава модели на Лада . Сега вече нито един от тях не се произвежда . Само за един модел да произвеждаш един модел двигател ; скоростна кутия ; раздатка ; диферинциали и доста други неща е скъпо независимо че го правиш на стари производствени мощности .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: Lada 4x4 Urban

                        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение


                        Като се направят тези неща - и "...нито цената ще е тази, нито автомобила, нито потребителите...".
                        Напротив - точно подобрения модел коментираме, и цените и клиентите са си подобни.

                        Рама и мостове от Виетнамка няма да му сложат, нито последно поколение бензинови и дизелови мотори с директно впръскване и принудително пълнене.

                        Ти кажи какво ти трябва още освен описаните за коментираният модел екстри.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • От: Lada 4x4 Urban

                          "Тези неща", ги формулира ти - преди всичко качеството на изработка, а аз напълно се съгласих. Ся, че джамът се дигал с копче (и всичко това с познатата ни надеждност и дълговечност), са подробности.
                          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                          Коментар


                          • От: Lada 4x4 Urban

                            Интересна дискусия може да се заформи по повод надеждноста.Защото на ВАЗ по лични наблюдения съвсем отблизо, тази част е в процес на напредък.А на разни други марки става тъкмо обратното.Изработката на частите, които си купувам за моите лади е доста добра, да не говорим, че го измъдриха и вече оригиналните части са опаковани и завода има юридически отдел, който се занимава да съди всеки опитал се да подправи тая опаковка и да продава ментета на техните части.Та напоследък, частите които не са оригинални, си вървят или без опаковка или е в друга.
                            Що се отнася до новите-ами личен опит засега нямам, не мога да споделя.Моите лади и двете са втора ръка, едната на 28 000 я взех, другата на 45 000, дотук поне не мога да се оплача от сглобки и качество.

                            Коментар


                            • От: Lada 4x4 Urban

                              Първоначално публикуван от Frysco Преглед на мнение
                              ...надеждноста.Защото на ВАЗ по лични наблюдения съвсем отблизо, тази част е в процес на напредък...
                              Съвсем резонна е такава тенденция, поне докато докарат нива сравними с тези на "майката". Съвсем да ги изравнят е съмнително, но пък не и невъзможно.
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар


                              • От: Lada 4x4 Urban

                                Модел на 40 години, чиито слабости се знаят и ги борят дори в гаражни условия, все ще са смогнали да им обърнат внимание и хората от завода. Ясно е също, че вече качеството на продукцията е много по-важно, та даже и гаранция без ограничение на пробега се дава.
                                Климатик, подгрев на седалките, сервото на волана (според мен електрическият усилвател е грешна стъпка)...полезни удобства.. Ел.стъкла, ел.огледала, ABS...не са чак най-важни, но пак добре.
                                Лагери, раздатка и пр. по техниката, все към надеждността се отнасят...

                                А те хората и със старата си ходеха за гъби без да късат полуоски... И въобще, когато се ползваха за транспорт, а не се трошаха зорлем, си вършеха работата. А да, и поради незнайни причини модела станал и едно от малкото сделани неща на почит в целия свят.
                                После обаче, при модата на оффроада, като хоби, средство за себедоказване и себеутвърждаване, моделът се оплю и неглижира, защото здравината му се оказа недостатъчна, в сравнение с не лошата му проходимост. И така, никой не каза, че Субару са лоши коли, но и никой не ги завря в гората да се състезават... А никой не се замисли какъв процент от Нива е направен от части за обикновената лека Жигула(поради разни причини). И че практически няма такъв вседеход и затова и Нива не трябва да се третира като истински такъв.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X