Очаквам до 50-55 години да достигнат сегашното ниво на развитие на автомобила.
Според мен са го достигна ли, всичко което се прави в Европа се прави и там, но с по големи двигатели. А що се отнася до Лада, тя вече е борсова компания. Никой акционер не е безразличен за парите си! Това което се произвежда в момента е много различно от това в близкото минало!
Много са далече от пазарите в развитите държави руснаците. Много. И освен скапаната продукция, непрекъснато си създават и политически проблеми, рефлектиращи пряко върху цялата им и без това хилава икономика.
Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Има поне 10 чуждестранни марки, които имат заводи там. Значи ли това, че колите произведени от тях са по некачествени от тези произведени някъде другаде?
Има поне 10 чуждестранни марки, които имат заводи там. Значи ли това, че колите произведени от тях са по некачествени от тези произведени някъде другаде?
Те не се произвеждат там. Тези марки се сглобяват там.
Те не се произвеждат там. Тези марки се сглобяват там.
И пак има особенНости на росийската сглобка
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Това Бронто е много яко, само ако го направят и здраво колко беше дванайстака дефорсак / много ме кефи да му викам така все едно е някаква совалка / на дядката няма да има грешка...
Те не се произвеждат там. Тези марки се сглобяват там.
И Мерседес G се сглобява в Германия, а ма голяма част от частите не се произвеждат там!
Погрешно е да се позиционира географски дадена автомобилна марка. През 60- те може би е било вярно, но сега не е така.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Има поне 10 чуждестранни марки, които имат заводи там. Значи ли това, че колите произведени от тях са по некачествени от тези произведени някъде другаде?
Руската продукция издъхва там, където се е появил човешкият фактор. Производството е верига от процеси и някъде по веригата човешкият фактор е много силен, другаде отсъства въобще. Та...ей там, дето нещата зависят от съвестта, дисциплината и квалификацията на работника, руската продукция губи с много на нула пред почти всеки конкурент. Проблем, който не виждам как ще го преодолеят и след още 50 години, предвид факта, че последните 50 ги прекараха вече чоплейки си носа.
Ако е някакво успокоение-руснаците не са на дъното на тая класация...В Украйна е по-зле.
Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
И материалите освен изпълнението им куцат, концепцията обаче е много добра. При военните не знам как е, но май имат поне някакво качество там.. Ако беше изработена подобаващо Нивата можеше да бъде в челните места на жипките от този клас и то далеч не само в Русия..
Коментар