Г-н Русев, честито за нивата но така много под кръста играете на санкциите на колегата БайДън
Сега, сериозно, освен пожелания за много радост и щастие с возилото, бих желал да те поздравя за подхода - събираш, ползваш и подържаш 4х4 легенди, а това заслужава адмирации!
Честито! Сигурен съм, че ще се получи едно необяснимо влюбване. Бих се радвал ако се продължи темата, за да видя какво и как ще се доработи по Нивичката.
Only after the last tree has been cut down,
Only after the last river has been poisoned,
Only after the last fish has been caught,
Only then will you find that money cannot be eaten.
Щом е била последната у нас, едва ли има още много такива по Юропата, което значи, че цената ѝ в този вид автоматично е нагоре.
Ако не на момента, то след известно време все ще се намери някой от 500М пациенти който много иска чисто нова НИВА с европейска регистрация, при това от последните възможни.
Вече свърших някои работи:
За любителите на чужди територии и перални не искам даже да говоря...
То бива нищо да не пипнат 42 години , ама такава мърлящина не бива!
Вече съм 100% уверен какво представляват и прочутите им военни технологии - новости от 60те години.
И да видите как идва от завода - за по-евтино не са залепили докрай изолациите. Рено са виновни, че на "братушките" ръцете са им завряни някъде!
За качеството на материалите няма нужда да се говори - всичко е от времето на Фиат, но сгомнясано в пъти.
За да сме наясно - за мен Нива е автомобил, който твърдо е в топ 10 на забележителните коли създавани някога. Изпреварила времето си и конкуренцията с поне 10-12 години.
Такава кола трябва да има във всяка една колекция. Купих си нова, за да не се хабя да реставрирам, а и цената на реставрацията ще е доста по-висока от цената на нова кола по сегашните цени. Не, че ако намеря добра кола преди 93г. със старото табло и задница няма да си я купя.
Отделен е въпроса, че още се произвежда и то със значително влошено качесто и материали и почти без промени...
А тя не иска много за да се продава в количества, навсякъде по света и то скъпо- подобряване на здравината на купето, нормален двигател поне 150кс и 250Нм, нормална автоматична скоростна кутия в моноблок с раздатката, малко работа по таблото за да събере средства за пасивна безопастност и ...толкова. Даже дизайна и си е без никаква нужда от промяна!
Но толкова си могат руснаците и даже не се срамуват от това.
Колега, ще може ли ако е възможно и удобно разбира се, да ми кажете как са свързани заводски дневните светлини на Нивата?
Only after the last tree has been cut down,
Only after the last river has been poisoned,
Only after the last fish has been caught,
Only then will you find that money cannot be eaten.
Засичам тук там някоя нивичка по испанските и френските ниви, но толкоз нова като твоята нЕма. Ударил си у земята европейския земеделец 😄
"Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.
Only after the last tree has been cut down,
Only after the last river has been poisoned,
Only after the last fish has been caught,
Only then will you find that money cannot be eaten.
Коментар