Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Висока температура/ обезвъздушаване.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Висока температура/ обезвъздушаване.

    Не стават от старите,заради електрическите перки.А и захващането е по-различно.Особеното е,че ще трябва да се смени преди да си тръгне към София,за да не прегрее мотора.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #32
      От: Висока температура/ обезвъздушаване.

      Ако е на питата, как се процедира ? Иначе утре сутрин, ще се види какво е положението. Ще пиша при възможност.
      А от къде тоя нов радиатор за 80 лв. ?

      П.С. Ако е по-удачно на лично може да пишеш за това от къде.
      Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

      Коментар


      • #33
        От: Висока температура/ обезвъздушаване.

        Утре(днес) като видя цените отново ще пиша. От вносител е цената, не е от мен.

        Коментар


        • #34
          От: Висока температура/ обезвъздушаване.

          Въпроса е, че ми трябва в понеделник при мен. И то понеделник преди обед. Което прави задачата сложна. Та сигурно ще се вземе от склад на каквато цена има, за да може да се направи и да пътувам. Просто ми трябва колата отремонтирана дори утре, но сега няма от къде да се набави радиатор, та за това понеделник и така.
          Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

          Коментар


          • #35
            От: Висока температура/ обезвъздушаване.

            Хм ... НЕ ти го препоръчвам, но ако е само за прибиране ... и с едно наум... и ако наистина е питата, направи следното:
            източваш антифриза, ако не нацяло, то поне под нивото на пробива. Намираш си едно парче мек тел - меден (0.4-0.6) или железен за арматура или нещо друго подходящо. зачистваш, доколкото е възможно мястото на и около пробива с бензин. Тъпчеш мъжката със силикон (какъв да е за кола). Прекарваш тела през питата, така, че да го играе до някаква степен "армировка" на силикона. НЕ стягаш, че ще стане по-голяма бела. мацаш още малко силикон. Чакаш 1 час. Или 2, според силикона и времето. Наливаш антифриза, палиш, караш и едното око залепено за стрелката на температурата, а в колата задължително туба с вода. Прибираш се. Сменяш радиатора.

            Ако ти се играе да сваляш радиатор, може и да си поиграеш малко с пластилин и някакво бързостягащо лепило на епоксидна основа - поксипол примерно. По-важното е, че това е ВРЕМЕННО решение и е добре да не се забравя Иначе с каквото и да го залепиш, няма да изкара дълго.
            Още по- не ти препоръчвам всякакъв вид запушващи говнолини, от там нататък - ти си знаеш, според бързането и финансите.
            Успех!
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #36
              От: Висока температура/ обезвъздушаване.

              Вече съм се прибрал. Минах над 200 километра така и няма проблем. Просто все някакво количество антифриз си заминава и държи относително висока температура. Та преди да се върна обратно ще се слага нов радиатор. В понеделник надявам всичко да е наред и да се смени, та да си поемам пак по път. Че и зимни гуми се купиха и ги смених. Хайде от мен за сега това. Поздрави !
              Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

              Коментар


              • #37
                От: Висока температура/ обезвъздушаване.

                Първоначално публикуван от Петър Пенчев (tyto_) Преглед на мнение
                Въпроса е, че ми трябва в понеделник при мен. И то понеделник преди обед. Което прави задачата сложна. Та сигурно ще се вземе от склад на каквато цена има, за да може да се направи и да пътувам. Просто ми трябва колата отремонтирана дори утре, но сега няма от къде да се набави радиатор, та за това понеделник и така.
                Ето защо трябва на време да се взимат решенията, а не в последния момент.

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Хм ... НЕ ти го препоръчвам, но ако е само за прибиране ... и с едно наум... и ако наистина е питата, направи следното:
                източваш антифриза, ако не нацяло, то поне под нивото на пробива. Намираш си едно парче мек тел - меден (0.4-0.6) или железен за арматура или нещо друго подходящо. зачистваш, доколкото е възможно мястото на и около пробива с бензин. Тъпчеш мъжката със силикон (какъв да е за кола). .........
                Ако ти се играе да сваляш радиатор, може и да си поиграеш малко с пластилин и някакво бързостягащо лепило на епоксидна основа - поксипол примерно. По-важното е, че това е ВРЕМЕННО решение и е добре да не се забравя Иначе с каквото и да го залепиш, няма да изкара дълго.
                Успех!
                Сегааааа- ако малко се замислиш и ще се сетиш, че има "нещо" специално измислено за коли - пластелин с лепило бързостягащо. Що е то ?
                Ние го наричаме - КИТ. Кит за кола. Има такива с фибри има и обикновени.
                Има "хард" КИТ има и "софт" кит. Стига човек да пожелае и може да ги ползва за безброй приложения.
                Та всичко което си описал, НО направено с КИТ става почти вечно.
                В друга тема сме спорили с колеги. Само факта, че те спориха "колко" е ефективно и "дали е възможно" подобно залепване ми показва, че нито са лепили, нито искат да чуят колега, който е лепил нееднократно.
                Ето защо и няма да споря.
                Просто споделям опит. Който иска да чуе, който иска да се усмихва.
                Ако радиатор е спукан на питата:
                1. Мястото се почиства с пароструйка( да се изчистят боклуци, мухи и т.н.).
                2. После се облива с бензин. Да се почисти от мазнотии , за да хване КИТа.
                3. С подходяща мека шпакла се намазва едностранно със сериозен натиск (колкото може по-навътре да влезне кита).
                Ако успеете кита да "избие" от другата страна - това е най-доброто нанасяне . Само заглаждате и чакате 20 минути.
                4. Ако не "избие" ...следва намазване от другата страна отново с натиск.
                Нищо сложно или трудно.
                Може да се направи и без сваляне на радиатора .... зависи от мястото.
                Излишно е да пиша, че не трябва да има вода в радиатора........и да е изсъхнал преди обливането с бензин, нали?
                Поздрави и успех......

                Коментар


                • #38
                  От: Висока температура/ обезвъздушаване.

                  Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                  Ето защо трябва на време да се взимат решенията, а не в последния момент.
                  Решението бе взето веднага бих казал. Въпроса е, че самия проблем беше открит в петък вечерта, а принципно днес ми се налагаше да пътувам. Ето защо се получи така. Поздрави !
                  Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

                  Коментар


                  • #39
                    От: Висока температура/ обезвъздушаване.

                    Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                    Ето защо трябва на време да се взимат решенията, а не в последния момент.


                    Сегааааа- ако малко се замислиш и ще се сетиш, че има "нещо" специално измислено за коли - пластелин с лепило бързостягащо. Що е то ?
                    Ние го наричаме - КИТ. Кит за кола. Има такива с фибри има и обикновени.
                    Има "хард" КИТ има и "софт" кит. Стига човек да пожелае и може да ги ползва за безброй приложения.
                    Та всичко което си описал, НО направено с КИТ става почти вечно.
                    В друга тема сме спорили с колеги. Само факта, че те спориха "колко" е ефективно и "дали е възможно" подобно залепване ми показва, че нито са лепили, нито искат да чуят колега, който е лепил нееднократно.
                    Ето защо и няма да споря.
                    Просто споделям опит. Който иска да чуе, който иска да се усмихва.
                    Ако радиатор е спукан на питата:
                    1. Мястото се почиства с пароструйка( да се изчистят боклуци, мухи и т.н.).
                    2. После се облива с бензин. Да се почисти от мазнотии , за да хване КИТа.
                    3. С подходяща мека шпакла се намазва едностранно със сериозен натиск (колкото може по-навътре да влезне кита).
                    Ако успеете кита да "избие" от другата страна - това е най-доброто нанасяне . Само заглаждате и чакате 20 минути.
                    4. Ако не "избие" ...следва намазване от другата страна отново с натиск.
                    Нищо сложно или трудно.
                    Може да се направи и без сваляне на радиатора .... зависи от мястото.
                    Излишно е да пиша, че не трябва да има вода в радиатора........и да е изсъхнал преди обливането с бензин, нали?
                    Поздрави и успех......
                    Така е. Имам и една 2105. вече повече от 10г. си кара с кита по радиатора.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Висока температура/ обезвъздушаване.

                      Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                      ...Сегааааа- ако малко се замислиш и ще се сетиш, че има .....
                      Далеч съм от мисълта да споря. С кит не съм лепил, от там нататък - с каквото се сетиш. Винаги е "колкото да се прибера" и винаги остава доста по-дълго
                      накрая все пак стигнах до извода, че нов радиатор си е нов радиатор... стига да не е див ментак, разбира се. Поздрави!
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Висока температура/ обезвъздушаване.

                        Резервоар (пробит) съм лепил със кит,за радиятор не бях се сетил,винаги съм ги запоявал,но не съм попадал(все още)на пробит алуминиев.
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Висока температура/ обезвъздушаване.

                          Ново 20. Днес радиатора бе сменен с нов. Оригинален. Налят антифриз, обезвъздушено. Да ама ... тръгнах аз на път и отново държи високи температури. Не прегрява, но не са тия температури които преди държеше. Започвам да заподозирам термостата. Предполагам, че не отваря достатъчно. Ще я покарам още малко да видя и после трябва някак да проверя тоя термостат. Някой беше споменал за някакви варианти. Бихте ли споделили отново кое точно е термостата, къде се намира и как да проверя дали работи нормално. Благодаря предварително и се извинявам за лаическите въпроси!
                          Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

                          Коментар


                          • #43
                            От: Висока температура/ обезвъздушаване.

                            Първоначално публикуван от Петър Пенчев (tyto_) Преглед на мнение
                            Ново 20. Днес радиатора бе сменен с нов. Оригинален. Налят антифриз, обезвъздушено. Да ама ... тръгнах аз на път и отново държи високи температури. Не прегрява, но не са тия температури които преди държеше. Започвам да заподозирам термостата. Предполагам, че не отваря достатъчно. Ще я покарам още малко да видя и после трябва някак да проверя тоя термостат. Някой беше споменал за някакви варианти. Бихте ли споделили отново кое точно е термостата, къде се намира и как да проверя дали работи нормално. Благодаря предварително и се извинявам за лаическите въпроси!
                            Сваляш термостата, ще го видиш, под карбуратора и над генератора, метално и са свързани 3 тръби с него... Държат се на скоби..
                            http://www.autoprospect.ru/vaz/21213...1-05-04-01.jpg
                            Проверката е:
                            Слагаш го в една тенджера пълна с вода, мяташ я на котлона и гледаш... Когато почне да кипи, трябва да отвори... Не отвори ли, нов...
                            Прикачени файлове
                            За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                            Honda Dominator 650
                            088ЧЧ93979-->Борис
                            0878956Ч38-->Борис

                            Коментар


                            • #44
                              От: Висока температура/ обезвъздушаване.

                              Благодаря, ще огледам като имам време и на светло =)
                              За справка нямам карбуратор Но мисля, че се ориентирах къде е =)

                              П.С. Още едно уникално питане ... Цялата система ли ще се наложи да се източи или има вариант в който ще си спестя това

                              П.С.2 И то ако не е термостата остава май датчика за температурата, ама той и да се е прецакал май няма да прави тия проблеми.
                              Последно редактирано от Петър Пенчев (tyto_); 05-11-12, 20:48.
                              Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

                              Коментар


                              • #45
                                От: Висока температура/ обезвъздушаване.

                                Първоначално публикуван от Петър Пенчев (tyto_) Преглед на мнение
                                Благодаря, ще огледам като имам време и на светло =)
                                За справка нямам карбуратор Но мисля, че се ориентирах къде е =)
                                Аз го карам по нашата 1.6, затова не съобразих...
                                За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                                Honda Dominator 650
                                088ЧЧ93979-->Борис
                                0878956Ч38-->Борис

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X