Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслояд...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Маслояд...

    Имаш ми телефона и можеш да ми звъннеш.Ако ти се занимава мини с буталата.
    Аз не си лъжа клиентите.

    Коментар


    • #77
      От: Маслояд...

      Я пак ми го прати този телефон. С буталата трудно ще мина след като още са в колата, но ако трябва ще измисля нещо.
      Александър

      Коментар


      • #78
        Днес засякох 350 грама масло за 2200 км.
        Духа от капачката за маслото на студен и топъл мотор, като форсирано по-малко. От кратера на духа, от шефката също. Ауспуха засмуква картинката. Клапани ?
        Александър

        Коментар


        • #79
          От: Маслояд...

          Ти какво подмени по мотора в крайна сметка, надуването в картера не може да е от клапаните,а ревизира ли отдушника на картерните газове, да не е затлачен, леко надуване е нормално да има
          Последно редактирано от auto_marin; 23-08-12, 09:08.
          ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

          Коментар


          • #80
            От: Маслояд...

            Колко излиза един такъв ремонт на двигател? За 1.7 говоря.
            Горе/долу.

            Коментар


            • #81
              От: Маслояд...

              Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
              Клапани ?
              Майстора.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #82
                От: Маслояд...

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Майстора.
                Майстора е уволнен, ако това имаш предвид. Сега ще пробвам друг, ако имаш предложения сега е момента (близките 2-3 седмици)

                Значи - запушен отдушник = никакво духане от щеката и от маркуча към В.Ф. и съответно всичко излиза през капачката на маслото или откъдето може другаде. Ако съм разбрал правилно. Само остава да кажете как да ревизирам въпросният отдушник.
                Последно редактирано от axlastro; 23-08-12, 17:27.
                Александър

                Коментар


                • #83
                  От: Маслояд...

                  Отдушника е от лявата страна на мотора , кръгла капачка с гайка в средата и маркуча с газовете излиза от там, свали я отдолу има метална мрежичка като спирала е и обикновено е тотално замазана с нагар
                  ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                  Коментар


                  • #84
                    От: Маслояд...

                    Следва яко почистване.
                    Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                    Коментар


                    • #85
                      От: Маслояд...

                      Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                      Отдушника е от лявата страна на мотора , кръгла капачка с гайка в средата и маркуча с газовете излиза от там, свали я отдолу има метална мрежичка като спирала е и обикновено е тотално замазана с нагар
                      Спиралната мрежа е в кутията на в.ф,на отдушника такава няма,развиваш гайката,махаш алуминиевото капаче,развиваш шпилката която стърчи от блока и със клещи изскубваш металната фуния която завършва с тръбичка в картера,почистваш тригята перфектно и сглобяваш.Във картера има осигуряваща планка която държи тръбичката на отдушника,не се напрягай,няма да я уцелиш,евентуално при сваляне на картера може да я наместиш.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #86
                        От: Маслояд...

                        Колегата е прав , беше отдавна времето с ладата , а сещам се че правих едно подобрение на тенекиената чаша ,тръбичката която излиза надолу е натопена в маслото аз я скъсих така че да не е в маслото ефекта беше подобрена вентилация и дори да се затлачи около чашата газовете минават през тръбата ,по спомен тръбата заводски е дълга 17-18 см аз я направих около 8 см
                        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                        Коментар


                        • #87
                          От: Маслояд...

                          Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                          Колегата е прав , беше отдавна времето с ладата , а сещам се че правих едно подобрение на тенекиената чаша ,тръбичката която излиза надолу е натопена в маслото аз я скъсих така че да не е в маслото ефекта беше подобрена вентилация и дори да се затлачи около чашата газовете минават през тръбата ,по спомен тръбата заводски е дълга 17-18 см аз я направих около 8 см
                          Реже се наравно с картера,на нивото на придържащата и планка.

                          P.S. Вентилацията на картера на лада се затлачва между 200-300х км,явно при предишният ремонт някой не си е свършил работата.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #88
                            От: Маслояд...

                            Добре, видях как става, сега остава да ми остане време. А ако го почистя и продължи да духа само от капачката за маслото какво правим. Също така - ако са налице голямо количество картерни газове, в следствие на повредени сегменти, които не могат да излязат заради запушен отдушник, няма ли тогава от капачката освен да духа, да излиза и пушек с миризма на масло.
                            Александър

                            Коментар


                            • #89
                              От: Маслояд...

                              Оф. От капачката на Лада ВИНАГИ духа, така е устроен двигателят. Общо взето на всеки оборот 4 пъти духва и 4 пъти смуче. На празен ход това се усеща, в обороти - не. Ако картерната вентилация е наред, на празен ход двигателят СМУЧЕ през големия маркуч, защото малкият е свързан под дросела. За да почне да духа от маркуча на празен ход, двигателят трябва да е много износен. При развъртане си се усеща и духане.

                              При запушване на картерната вентилация, най-честият симптом е изстрелване на пръчката за проверка на маслото.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Маслояд...

                                Ако е чист отдушника,картерните газове излизат оттам,при развиване на капачката за маслото е нормално да духа леко.
                                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X