Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслояд...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Маслояд...

    Маслояда е разглобен, в момента на етап свалена глава. Освен многото нагар не се вижда или усеща да има износване по цилиндрите - нито ръб, нито надирания. Другата седмица като разглобят мотора ще пусна и снимки да видим какво е станало със сегментите. Видях и сегментите на Mahle, с които стана голяма драма с поръчката.
    Александър

    Коментар


    • От: Маслояд...

      На око нищо не можеш да определиш иска мерене с вътромер .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • От: Маслояд...

        Може да няма износване на цилиндрите, но ключът на сегментите вече да е 1см. Отделно възможността да са запечени при толкова много нагар. А колегата вече е казал за окомера и замерването с уред. Успех с ремонта.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • От: Маслояд...

          Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
          Маслояда е разглобен, в момента на етап свалена глава. Освен многото нагар не се вижда или усеща да има износване по цилиндрите - нито ръб, нито надирания. Другата седмица като разглобят мотора ще пусна и снимки да видим какво е станало със сегментите. Видях и сегментите на Mahle, с които стана голяма драма с поръчката.
          Става интересно..... отива към счупени сегменти. Вероятно ще ги изкарате на парчета.
          Успех !

          Коментар


          • От: Маслояд...

            Такаа. Вече новите сегменти са на мотора. Износване по цилиндрите няма според майстора и новите сегменти са влезли със съответните нормални ключове.
            Оказа се, че старите сегменти са здрави, но първи компресионен се е износил както по ширина, така и по дебелина и е станал с ключ 1,5 мм и се е завъртял в първи цилиндър на 90 градуса. Самите сегменти изглеждаха напълно нормално на външен вид.
            По главата - няма износване на клапаните или водачите.
            Друг интересен момент беше съединителя (комплект на LUK, сменен преди 40000) - феродовият диск е надран а нитовете са изядени неравномерни. Майстора се чудеше от какво е, но според него може да е от маховика - възможно било още като са го правили да са пуснали малко по-голям вътрешния диаметър. Поне това беше възможното обяснение. Вероятно ще се наложи да се измери вътр. диаметър на маховика и ако е необходимо да се коригира.
            Александър

            Коментар


            • От: Маслояд...

              Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
              ...
              1. Оказа се, че старите сегменти са здрави, но първи компресионен се е износил както по ширина, така и по дебелина и е станал с ключ 1,5 мм и се е завъртял в първи цилиндър на 90 градуса. ...
              2. Друг интересен момент беше съединителя (комплект на LUK, сменен преди 40000) - феродовият диск е надран а нитовете са изядени неравномерни. Майстора се чудеше от какво е, но според него може да е от маховика - възможно било още като са го правили да са пуснали малко по-голям вътрешния диаметър.
              3. Вероятно ще се наложи да се измери вътр. диаметър на маховика и ако е необходимо да се коригира.
              Трите подчертани места не ги разбирам. Можеш ли да поясниш?
              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

              Коментар


              • От: Маслояд...

                Явно си попаднал на добър майстор.
                Пожелавам ти много късмет !

                Коментар


                • От: Маслояд...

                  Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                  Трите подчертани места не ги разбирам. Можеш ли да поясниш?
                  1. Първи компресионен сегмент е този най-отгоре. По някаква причина се е износил (най-вероятно материала не е качествен)
                  2. Трябваше да го снимам, защото и аз много не го разбирам - феродовия диск нали има вътрешна част с едни нитове - въпросните нитове са износени неравномерно, странично.
                  3. Евентуално е възможно вътрешния диаметър на маховика (нали представлява един диск, на който вътрешната част е малко по-вдлъбната) по някаква причина да е по-малък и това да е причината за износването на нитовете. Нещо не ми се връзва и на мене. Какво може да причини такова износване според вас? Също така - като се сменя съединител не е ли редно да се смени маховика, притискателния и феродовия диск, които идват в комплект. Поправете ме ако греша. Ако е така и предишния път майстора е купил само феродов диск на LUK а е оставил стария маховик не е ли това възможна причина за такова неравномерно износване?
                  Александър

                  Коментар


                  • От: Маслояд...

                    Тоя дето го наричаш "майстора",спри да го наричаш така!Събери си частите в багажника и отиди при някой който знае какво прави!!!Никой майстор няма да прави глупави предположения.Ако нещо някъде и трило,то си личи-къде ,как,защо!!!
                    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                    Коментар


                    • От: Маслояд...

                      Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
                      Тоя дето го наричаш "майстора",спри да го наричаш така!Събери си частите в багажника и отиди при някой който знае какво прави!!!Никой майстор няма да прави глупави предположения.Ако нещо някъде и трило,то си личи-къде ,как,защо!!!
                      Дали? Аз го имам за добър.

                      Коментар


                      • От: Маслояд...

                        Аз също смятам, че знае какво прави. Освен това, предположението което даде, самият той каза, че е съвсем на пръв поглед и ще огледа нещата по-подробно. Това, което ме изненада е ситуацията със сегментите - всичко сочеше към запечени/счупени/износени маслени сегменти, но реалността се оказа съвсем друга. Нито един сегмент не беше счупен и изглеждаха напълно нормално, но факта е, че ключа на горния е станал 1,5 мм, както и беше предположил един колега малко по назад в темата. Изключвам грешка при монтажа, защото тогава щеше да изпуши още преди да сменим маслото след ремонта. Съмнявам се и да не е направен както трябва шлайфа на цилиндрите, защото съм виждал много отворени двигатели в сервиза и имайки предвид малкото населено място, едва ли щеше да остане незабелязано ако се е издънил някъде. По-скоро търся грешката при избора на части за първия ремонт.
                        Александър

                        Коментар


                        • От: Маслояд...

                          Ако си карал без луфт на щангата на аксиалният лагер,има вариянт при натискане на съединителя,диафрагмата на притисквателния да се обръща(хлътва повече от необходимото) и да дере по нитовете на демпфера на феродовият диск.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • От: Маслояд...

                            Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                            Ако си карал без луфт на щангата на аксиалният лагер,има вариянт при натискане на съединителя,диафрагмата на притисквателния да се обръща(хлътва повече от необходимото) и да дере по нитовете на демпфера на феродовият диск.
                            Можеш ли да обясниш малко повече, ако е възможно, нищо че е малко в страни от темата за мотора. Тази щанга вилката която задейства съединителя ли е? Да не би самият аксиален лагер да се е разбил, но пък защо ще износва нитовете тогава...
                            Последно редактирано от axlastro; 18-11-12, 23:16.
                            Александър

                            Коментар


                            • От: Маслояд...

                              Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                              Можеш ли да обясниш малко повече, ако е възможно, нищо че е малко в страни от темата за мотора. Тази щанга вилката която задейства съединителя ли е?
                              Точно за нея става въпрос и другата причина е отстраняване на "слънцето"от притисквателният диск,редовно се къса от "специалисти" при смъкване на ск.Бързото решение е отстраняване и съответно удължаване на регулиращата шпилка.От там следват няколко проблема,ленив долен ляв педал(не се усеща и не ще да се връща докрай),триене на аксиалният лагер със цялата му повърхност по диафрагмата(ако слънцето е там,контакта е на повърхност около 5мм) като се опитва да я обърне и от там трие по нитовете на феродовия.За по-сигурно снимай притисквателния,регулиращата щанга и феродовия.
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар


                              • От: Маслояд...

                                Имам руски съединител от Нива 1.7i/2007 г. на 30к км. Ако ти трябва - подарявам ти го.
                                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X