Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслояд...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Маслояд...

    Абе, няма ли да утилизирате най-накрая, тези чудеса от минали времена?

    Коментар


    • #62
      От: Маслояд...

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      ъхъ, да. И той обикновено не е свързан. Но има и с работещ - сигналът така или иначе се формира от чипа.
      Всъщност, проблеми основно се появят при слагането на руски на гоуфито, кота се замисля.
      Ма не съм пипал такива железа от има няма 10 години та позабравям
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #63
        От: Маслояд...

        Сашо - ето един от комутаторите, които купих тогава:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2583.jpg
Прегледи:1
Размер:131.7 КБ
ID:5386679

        Другият беше с по-търговски вид, та в момента него съм го сложил. Направил съм му обаче "екранче", за да не го пече изпарителя, та не се вижда точно какъв е (на снимката). Но и на него си има знаците VW и Audi:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2584.jpg
Прегледи:1
Размер:137.3 КБ
ID:5386680

        Ясно се вижда по петното колко по-малък е от оригиналния руски. Отдолу към плочката съм го намазал с термопаста като за процесор на PC. Не, че има нужда от тези работи, но все пак.

        Коментар


        • #64
          От: Маслояд...

          Мощ си има защото компресионните сегменти може да са са си перфектни !Монтьорската тактика е такава ,сваляш глава и проверяваш цялата група ,ако има проблем го отстраняваш.Правиш оглед с превъртане на мотора на ръка в работна посока за следи от надирания които неизбежно остават при счупен маслен сегмент,но не и при компресионен,задължително си мериш елипсовидно износване на цилиндрите!Факта ,че има припукване на мотора когато пуснеш на скорост при работещ двигател сочи по-скоро към клапанна група!Късмет!
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • #65
            От: Маслояд...

            Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
            припукване на мотора когато пуснеш на скорост при работещ двигател
            Какво ще рече "припукване"?
            Александър

            Коментар


            • #66
              От: Маслояд...

              Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
              Мощ си има защото компресионните сегменти може да са са си перфектни !Монтьорската тактика е такава ,сваляш глава и проверяваш цялата група ,ако има проблем го отстраняваш.Правиш оглед с превъртане на мотора на ръка в работна посока за следи от надирания които неизбежно остават при счупен маслен сегмент,но не и при компресионен,задължително си мериш елипсовидно износване на цилиндрите!Факта ,че има припукване на мотора когато пуснеш на скорост при работещ двигател сочи по-скоро към клапанна група!Късмет!
              Колегата по горе е написал че преди 40 Х. км.е правен ремонт което дори за този мотор е много малко,не го съветвайте да отваря глава и такива разни,нека си покара с новото масло ако има ядове тогава гумички и тн.
              ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

              Коментар


              • #67
                От: Маслояд...

                Припукване през изпускателната уредба при отнемане на газта на скорост,характерно за проблем в клапанна група!Относно ремонта преди 40 хил.км.,не искам да го стряскам ,но ако има сериозни аномалии по- добре да се отваря главата за проверка/за колко време се сваля глава да му се невиди/докато е време!Сваляне на глава е лекия вариант,случвало ми се е да отварям мотори и на много по-малко километри след основен ремонт и е за предпочитане отколкото да караш мъчещ се мотор,за да видиш какво ще стане с него,понякога се чупят колянови валове,късат се тела на клапани от там клапан в буталото и при някои случаи биела през блока,виждал съм какво ли не!Двигател с нарушена динамика на газоотделяне или рязка загуба на масло е рисков за каране!Дали е за стряскане незнам,но е за каквато и да било интервенция,като винаги се почва от елементарните неща!На мой колега искаха да му сменяват гарнитура на главата,защото му надуваше охладителната система,открих му запушена гърловина на разширителния съд на обезвъздушителния маркуч,симтомите са като гарнитура,надува и извърля течността.Така че винаги се почва от елементарните неща,но нещо трябва да се предприеме!
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • #68
                  От: Маслояд...

                  Смених маслото с читаво преди около 1000 км, но днес пак ми направи същия номер. Пак след качване на Витоша, при слизането - пуши особено силно при подаване на газ и съвсем малко при спускане на скорост без подаване на газ. Постепенно пушенето изчезна след като се прибрах в града, като преди това порядъчно обгазих всеки имал лошия късмет да кара зад мен... Утре ще се сменят гумички. После ще видим.
                  Александър

                  Коментар


                  • #69
                    От: Маслояд...

                    И майсторът ти да провери за износване(хлабина) на водачите на клапаните.Защото при наличието на такова никакви,ама никакви гумички не спасяват положението,нали.Успех!
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Маслояд...

                      Днес оставих колата за смяна на гумички, но не очаквам кой знае какво да се подобри. Според майстора ситуацията е такава, каквато я описаха няколко колеги по-нагоре в темата - при спускане и използване на двигателната спирачка навлиза масло в цилиндрите поради хлабини между сегментите и блока на двигателя. С една дума без отваряне най-вероятно няма да се мине. Странното е защо се е получило, защото за тези 40К освен 2-3 безобидни загравяния на мотора поради невключила перка, мотора не е товарен и не вярвам от 10-15К с руско масло да се е скапал. Просто или разградските сегменти не са били качествени (от кашкавал са сигурно), или изначално е имало хлабини още при ремонта.
                      Александър

                      Коментар


                      • #71
                        От: Маслояд...

                        Разградските сегменти са два вида,като разликата е във масленият.Първият вариянт е с оксидация на материяла,на вид е черен и втори вариянт оксидация+хромиране на водещите ръбове.Първите са добри до първо прегряване или 20-30хил/км,даже не изкарват и толкова,при разглобяване двата маслообиращи ръба липсват и изглежда гладък като компресионен,при мерене на компресия на двг отчита оптимални стойности,понеже копресионните не се износват,хваща се по къделята отзад.Вторият вариянт нямат този проблем(по лиценз на мале),за да стане нещо трябва да ги счупиш при монтажа...При закупуване на кутийката има записан дълъг каталожен номер,който завършва с 001 за оксидираните и 002 за тези с хромиран водещ ръб,вземай от вторите и ще забравиш,че си правил ремонт.За по-сигурно,ако има опция отваряне в магазина,отвори и виж.
                        P.S. Руските не струват...
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #72
                          От: Маслояд...

                          Колега ,това се отнася за двигател 2101 -2103-21011-2105-2121.
                          Ваз 2108-21083- 21213-21214 са само с хромирани маслени пръстени -сиреч хром по работната повърхност на пръстена.Лиценз на мале нямат.Имат поточна линия купена от Гьотце 1986-88 година и произвежда пръстени по тяхна технология и лиценз.Каталожния номер за
                          ВАЗ 2101-76 мм започва със 330-001-000Х ,където Х означава ремонта-000 е номинал 76 мм,002 е 76.4,004 -76.8,005-77 мм.
                          ВАЗ 21011-79 мм 330-0002-00Х-001 -79 мм,002-79.4,004-79.8,005-80.0 мм
                          ВАЗ 2108-330-0067-00Х като 000 е номинал 76 мм,001 е 76.4,002-76.8
                          ВАЗ 21083-330-0066-00Х,като 000 е номинал 82 мм,001 -82.4 и 002-82.8.

                          Варианта 79 мм със хромиран маслен пръстен има кат номер 330-0416-000 със шлайфана пружина и 330-0254-000 с нешлайфана пружина.

                          Хромът по работната повърхност на масления пръстен повишава живота на пръстена.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Маслояд...

                            Последно за 1.7 двигател кой е правилният модел?
                            Изобщо - само разградските сегменти ли са вариант и има ли по-качествени. Само сегментите не съм ги гледал много, но имам спомен че бяха черни (както и буталата). Това просто ме разби - как може да продават такива боклуци... На по-малко от 40 000км и нещо и пропуши. Да, компресията е нормална.

                            Абе дайте идея има ли някоя истинска марка, която произвежда части за този мотор и да си ги поръчвам, сега е момента.

                            П.П. А принципно мога ли да карам така известно време, докато майстора се върне от отпуска?
                            Александър

                            Коментар


                            • #74
                              От: Маслояд...

                              Търси в магазини за лагери. Там ще те насочат.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Маслояд...

                                Ако майстора ти не знае кво да купи и те занимава тебе с покупка на сегменти направо го смени.
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X