Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслояд...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Маслояд...

    Абе не духа леко, а направо си духа силно. При подаване на газ намалява малко. Ще пробвам дали засмуква от големия маркуч. Ясене казваш - изхвърля щеката - това не значи ли, че и оттам трябва да духа зверски при запушен отдушник? Като и гледам устройството на системата - ако е запушена няма да духа от никъде.
    Александър

    Коментар


    • #92
      От: Маслояд...

      Ако е запушен отдушника има два варианта или ще избута пръчката за маслото или ще изпусне някой семеринг , между другото и на читав мотор ще станат същите бели ако не диша добре , сега въпроса е колко надува ако имаш път около Овча Купел може да я погледна,защото може и да е в нормите
      ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

      Коментар


      • #93
        От: Маслояд...

        Саше,струва ми се,че много и се престараваш на колата.
        При положение,че преди 40 000км. си правил осн.ремонт и до оня ден дето се вика нямаше никакви оплаквания от мотора не смятам,че трябва да имаш кой знае какви притеснения.
        Доливай си масълце колкото казваш там-на 3-4000км. и си я карай,нали си има сила и си върви нормално по баирите.
        Моята е на почти 180 000км. с една сменена гарнитура на главата и едни гумички-/това са ми всичките разходи-30лв./,до момента съм повече от доволен от мотора,дърпа сериозно,ауспуха отзад е с керемиден цвят,изгаря ми 800-1000гр. масло за 8-9000км.,държи нялягане на маслото и освен Приста-Лидер друго не е виждала........-----този агрегат-/мотора/ е най-сполучливото нещо в Нива......,държи на всичко-висока температура,критични обороти и какво ли още не......карай си я спокойно колата и хич да не ти пука.
        Последно редактирано от Янко Желязков; 24-08-12, 20:07.

        Коментар


        • #94
          Съгласен съм колега, но моята гори 300 грама на 1000 км. Иначе компресията на всички цилиндри е 12-13, но може да е заради маслото в тях. Свещите имат лек нагар, но самите електроди са с добър цвят. Подхвърлиха ми и вариант с евентуална лоша настройка на карбуратора, но не виждам как ще гори масло от това. Някъде четох за почистване на спечени сегменти с газ за горене, ни те моите може да са просто износени.
          Александър

          Коментар


          • #95
            От: Маслояд...

            Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
            Съгласен съм колега, но моята гори 300 грама на 1000 км. Иначе компресията на всички цилиндри е 12-13, но може да е заради маслото в тях. Свещите имат лек нагар, но самите електроди са с добър цвят. Подхвърлиха ми и вариант с евентуална лоша настройка на карбуратора, но не виждам как ще гори масло от това. Някъде четох за почистване на спечени сегменти с газ за горене, ни те моите може да са просто износени.
            Това се получава и при запечени сегменти. Защо не се разходиш до май знаеш къде. Компресията си ти е добре, ама масления сегмент не е за компресия.

            Коментар


            • #96
              От: Маслояд...

              В отпуска е , ще го почакам. А какво точно ще рече запечени - задръстени с нагар?
              Александър

              Коментар


              • #97
                От: Маслояд...

                Да. Карай си така докато се прибере.

                Коментар


                • #98
                  От: Маслояд...

                  Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                  Съгласен съм колега, но моята гори 300 грама на 1000 км...
                  Сашо, тоя разход е нормален. Тия където дават ъкъли и се хвалят, че са прочели много книги да хванат още веднъж да ги прочетат - там пише - разход на масло до 1% от разхода на гориво се приема и двигателя не се пипа.
                  Чакай да стигнеш тая граница и тогава ще го мислиш.
                  Поздрави!

                  Коментар


                  • #99
                    От: Маслояд...

                    На моята за 5000-5500 км съм и долял близо 1.7 литра масло и то без да е тормозен системно двигателя с високи обороти (над 4500 об./мин.). На мен ми се вижда висок този разход на масло, но не мисля да й се впрягам много, евентуално на първо време едни нови гумички на клапаните, а пък после тя сама ще си покаже.

                    Коментар


                    • От: Маслояд...

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Сашо, тоя разход е нормален. Тия където дават ъкъли и се хвалят, че са прочели много книги да хванат още веднъж да ги прочетат - там пише - разход на масло до 1% от разхода на гориво се приема и двигателя не се пипа.
                      Чакай да стигнеш тая граница и тогава ще го мислиш.
                      Поздрави!
                      То литър на хиляда също е нормален разход (еле за някои определени марки и не говоря за руски кошници), ама при него прави димки
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Маслояд...

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        То литър на хиляда също е нормален разход (еле за някои определени марки и не говоря за руски кошници), ама при него прави димки
                        И при мен правеше димки , и като го отворих видех това.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02258.jpg
Прегледи:3
Размер:147.2 КБ
ID:5404612Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02259.jpg
Прегледи:1
Размер:132.5 КБ
ID:5404613 Маслените бяха здрави , но през счупените копресионни надува в картера и ....дим да го няма. Само сегменти смених и повече от година нямам проблеми. Машината е УАЗ ако има значение.
                        На нас клиренс ни трябва , не скорост

                        Коментар


                        • От: Маслояд...

                          Имал съм счупени компресионни - духаше през отдушника на картера и нямаше компресия. Маслените са - или са запекли или износени/счупени. Ще се пробва да се "отпекат" или направо ще отворим мотора за смяна.
                          Александър

                          Коментар


                          • От: Маслояд...

                            Сменявай пълен комплект сегменти,не прави компромис,няма понятие разработени маслени ,те са компенсирали работата на компресионните,такъв случай имах на мой дизел компресионните счупени на 1и 2 цилиндър само маслените здрави ,но не запекли.Така и така ще отваряш двигател ,прегледай и глава смени поне гумичките и виж клапаните дали държат бензин в гнездата/по принцип е добре да се шлайфа/Успех!
                            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                            Коментар


                            • От: Маслояд...

                              Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                              Коксували/запекли сегменти.
                              Ще дойдете на чичовата диагноза.
                              сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                              dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                              Коментар


                              • От: Маслояд...

                                Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                                Имал съм счупени компресионни - духаше през отдушника на картера и нямаше компресия. Маслените са - или са запекли или износени/счупени. Ще се пробва да се "отпекат" или направо ще отворим мотора за смяна.
                                Нали по-горе в темата пишеше, че компресията е 12-13. И не е задължително да са счупени сегментите. Може просто да са били кашкавалени. Освен гумички аз бих погледнал и водачите на клапаните. Ако не са сменявани, вече им е време. А ако са и за тях важи варианта за лош материал. И на края споделям виждането за пълно отваряне на мотора. Само така ще се разбере истинското му състояние.
                                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                                Из "Златния телец"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X