Обява

Свий
Няма добавени обяви.

газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: газ

    Първоначално публикуван от palltzone Преглед на мнение
    А най добре е студен двигател да се пали на бензин.Най малкото се ськращава живота на изпаритела.
    А на тебе кой ти е по-присърце? Двигателят или изпарителят?

    Коментар


    • #17
      От: газ

      Първоначално публикуван от palltzone Преглед на мнение
      А най добре е студен двигател да се пали на бензин.Най малкото се ськращава живота на изпаритела.
      Един комплект мембрани и гумички е около 25 лв. По-добре си палете на газ. От палене на бензин последствията са доста по-неприятни. Това сме го обсъждали вече.

      Коментар


      • #18
        От: газ

        Ха, това дали е добре да се пали на газ, еммм, аз от 1 година я паля само на газ, 5-6 пъти най-много да съм я запалил на бензин и нищо и няма, ниТ мембрани съм сменял, ниТ нищо.. А изпарителя си е добре, двигателя също....
        За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
        Honda Dominator 650
        088ЧЧ93979-->Борис
        0878956Ч38-->Борис

        Коментар


        • #19
          От: газ

          При мен спицялно,паленето на бензин е задьлжително.Защото не ми се чистят дюзи.И колата гасне ако я запаля директно на газ на втората минута.
          0898774443-Пламен.

          Коментар


          • #20
            От: газ

            Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
            Ха, това дали е добре да се пали на газ, еммм, аз от 1 година я паля само на газ, 5-6 пъти най-много да съм я запалил на бензин и нищо и няма, ниТ мембрани съм сменял, ниТ нищо.. А изпарителя си е добре, двигателя също....
            Когато си с карбуратор - бензиновата помпа ще изсъхне и ще спре да работи (да качва бензин). И ще останеш само на газ . Не е лошо, ако не закъсваш за газ.
            При инжекциите обаче е по-опасно. Там инжекторите ще се спекат и ще трябва да се почистват ( ако не изгорят съвсем).
            Та всеки си избира дали да пали САМО на газ или да поддържа и втората система за захранване с гориво.

            Коментар


            • #21
              От: газ

              И при мен пали само на бензин, чувал съм че има вариант да се стартира на газ, но е задължително двигателя да е топъл и се ползва само в критични ситуации, изгоряла бензинова помпа например.
              Land Rover Discovery II 3,9 V8
              Лада Нива 21214 1,7i

              Коментар


              • #22
                От: газ

                Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                Когато си с карбуратор - бензиновата помпа ще изсъхне и ще спре да работи (да качва бензин). И ще останеш само на газ . Не е лошо, ако не закъсваш за газ.
                При инжекциите обаче е по-опасно. Там инжекторите ще се спекат и ще трябва да се почистват ( ако не изгорят съвсем).
                Та всеки си избира дали да пали САМО на газ или да поддържа и втората система за захранване с гориво.
                Бензиновата помпа няма да изсъхне защото клапана се свързва след нея.

                Коментар


                • #23
                  От: газ

                  Това, че клапанът е след помпата, не и пречи да изсъхне. Когато през нея не минава бензин, тя се нагрява до температура, при която в нея остават само бензинови пари.

                  Не е лошо да се кара понякога на бензин, но това може да се ограничи до добре загрял двигател. Така се избягват повечето недостатъци на бензина като гориво.

                  Коментар


                  • #24
                    От: газ

                    Как да не минава.Тя помпата качва бензин до клапана.Клапана не пуска до карбуратора.

                    Коментар


                    • #25
                      От: газ

                      Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                      Бензиновата помпа няма да изсъхне защото клапана се свързва след нея.
                      Ела го кажи на моята бензинова помпа - две сменям вече и двете изсъхват ...... сухи .....ама може да не са знаели, че не трябва да изсъхват.
                      Ще им кажа ......
                      Нали за да включа на газ минавам на междинно положение , чакам да свърши бензина и като прехълца ... включвам на газ.
                      И така ..... суха помпа, за да си е в ред - СМЯНА с нова и после пак .... и вече НЕ сменям . Карам само на газ и не допускам да ми изсъхне и газовата бутилка. Ако допусна - въженцето и......... до газстанцията за газ.
                      Та за това - изсъхва и не вярвам на обратното .

                      Коментар


                      • #26
                        От: газ

                        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                        Ела го кажи на моята бензинова помпа - две сменям вече и двете изсъхват ...... сухи .....ама може да не са знаели, че не трябва да изсъхват.
                        Ще им кажа ......
                        Нали за да включа на газ минавам на междинно положение , чакам да свърши бензина и като прехълца ... включвам на газ.
                        И така ..... суха помпа, за да си е в ред - СМЯНА с нова и после пак .... и вече НЕ сменям . Карам само на газ и не допускам да ми изсъхне и газовата бутилка. Ако допусна - въженцето и......... до газстанцията за газ.
                        Та за това - изсъхва и не вярвам на обратното .
                        Може Ясен да е прав - бензина да се изпарява, но резутата е все същия - СУХО платно и скъсано.
                        (може ли двата поста да ги събере модератор- извинения) Благодаря !

                        Коментар


                        • #27
                          От: газ

                          и накрая бензин в маслото след сухото и скъсано платно

                          Коментар


                          • #28
                            От: газ

                            Бензин в маслото е трудна работа - трябва да се скъсат три платна и да не си забелязал нито обилното омасляване, нито зловещата бензинова смрад, които излизат от контролния отвор.

                            Ако някой е толкова загрижен за платната, да си вземе втори клапан за бензин и да пусне помпата да върти направо към обратката, когато трябва да е изключена.

                            Коментар


                            • #29
                              От: газ

                              Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                              Ела го кажи на моята бензинова помпа - две сменям вече и двете изсъхват ...... сухи .....ама може да не са знаели, че не трябва да изсъхват.
                              Ще им кажа ......
                              Нали за да включа на газ минавам на междинно положение , чакам да свърши бензина и като прехълца ... включвам на газ.
                              И така ..... суха помпа, за да си е в ред - СМЯНА с нова и после пак .... и вече НЕ сменям . Карам само на газ и не допускам да ми изсъхне и газовата бутилка. Ако допусна - въженцето и......... до газстанцията за газ.
                              Та за това - изсъхва и не вярвам на обратното .
                              Като минеш на междинно положение не прекъсваш притока на бензин до помпата а след нея.Клапана затваря но в помпата остава бензин тя остава да работи.По скоро с карбуратора се берат ядове ако се кара само на газ.

                              Коментар


                              • #30
                                От: газ

                                Добре - съгласен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X