От: газ
Просто му е дошло времето на платното. Правилния монтаж е клапана да се монтира след бензиновата помпа и всеки газаджия уважаващ работата си, прави така. А двигателя преди да премине на газ се кара на неутрално положение за да изгори бензина в поплаваковата камера на карбуратора а не в помпата. Когато е прецакан клапана и пуска по малко бензин започва да се дави. Проблемите настъпват, когато една кола се кара само на газ дълго време и се налага да се мине на бензин, установяваш, че карбуратора е наслоен от изсъхнали боклучета. Чувал съм, че ги киснат в коресилин за да се разтворят. Това е в най-общи линии. Трябва от време на време да се кара и на бензин.
Просто му е дошло времето на платното. Правилния монтаж е клапана да се монтира след бензиновата помпа и всеки газаджия уважаващ работата си, прави така. А двигателя преди да премине на газ се кара на неутрално положение за да изгори бензина в поплаваковата камера на карбуратора а не в помпата. Когато е прецакан клапана и пуска по малко бензин започва да се дави. Проблемите настъпват, когато една кола се кара само на газ дълго време и се налага да се мине на бензин, установяваш, че карбуратора е наслоен от изсъхнали боклучета. Чувал съм, че ги киснат в коресилин за да се разтворят. Това е в най-общи линии. Трябва от време на време да се кара и на бензин.
Коментар