Обява

Свий
Няма добавени обяви.

газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: газ

    Просто му е дошло времето на платното. Правилния монтаж е клапана да се монтира след бензиновата помпа и всеки газаджия уважаващ работата си, прави така. А двигателя преди да премине на газ се кара на неутрално положение за да изгори бензина в поплаваковата камера на карбуратора а не в помпата. Когато е прецакан клапана и пуска по малко бензин започва да се дави. Проблемите настъпват, когато една кола се кара само на газ дълго време и се налага да се мине на бензин, установяваш, че карбуратора е наслоен от изсъхнали боклучета. Чувал съм, че ги киснат в коресилин за да се разтворят. Това е в най-общи линии. Трябва от време на време да се кара и на бензин.
    Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

    Коментар


    • #47
      От: газ

      Ай таката и така отворихте тема з агазта как е по добре с плочка или с разпробит карбуратор имам възможност и за двата варианта,сега съм сплочка.
      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
      тел.088четири 9едно9 4нула4
      -------------------------------------------------------

      Коментар


      • #48
        От: газ

        И двете си имат предимства и недостатъци, и двете са обсъждани. С какъв карбуратор си?

        Коментар


        • #49
          От: газ

          Сега съм със Самурайкия но смятам да го сменя с такъв от Лада 1600 напълно механичен готов разпробит и работещ на една Лада,по принцип всеки които е правил тая трансформация казва че е супер и е по добре от самурайския карб.
          ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
          тел.088четири 9едно9 4нула4
          -------------------------------------------------------

          Коментар


          • #50
            От: газ

            Е, те ладовите са 10-ина вида. Щом е разпробит, най-смислено е да го използваш в този вид.

            При разпробиване смукачът почва да работи малко неадекватно на бензин и много неадекватно на газ. На газ прави сместа излишно богата, а на бензин - недостатъчно богата. Но като загрее, имаш някое магаре на разположение повече, отколкото с плочката. Най-накрая, ладовите карбуратори имат една разновидност, която позволява "долна" плочка - между дроселите и тялото на карбуратора. Проблемите със смукача са същите като с пробиването, но в загряло състояние работи по-добре. Ако смукачът е автоматичен, тези два варианта (пробиване и долна плочка) нямат нормално подкарване, затова и отпадат от разглеждането.

            Плочката (обикновена, горна) - намалява сечението за въздух и оттам - максималната мощност. За сметка на това смукачът на бензин работи точно както и без нея, а на газ - точно както трябва (само повишава оборотите, без обогатяване). Еднозначен избор за градска кола.

            Коментар


            • #51
              От: газ

              Ясно разбрах те.Ладата откоято ще свалям карбуратаора е 2106 от първите модели карбуратора е с ръчен смукач без никакви вакуми напълно механичен като го сваля ще видя какъв е точно,заслужава ли си д асе мъча да си слагам смукача.
              ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
              тел.088четири 9едно9 4нула4
              -------------------------------------------------------

              Коментар


              • #52
                От: газ

                Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                Ами според теб кога ще качи по бързо като е празна или когато в нея има бензин.Е това се чудя?
                Е та, когато има бензин в нея..Естествено..
                За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                Honda Dominator 650
                088ЧЧ93979-->Борис
                0878956Ч38-->Борис

                Коментар


                • #53
                  От: газ

                  Абсолютно си струва всички системи на даден карбуратор да работят. Дали ще ги ползваш е друг въпрос.
                  ПП. Няма как ПРАВИЛНО сглобена бензинова помпа да прокъса платното при продължително каране на газ. А ладовата помпа е най-дуракоустойчива. Не напразно едно време всеки уважаващ себе си Москвичар гледаше да си монтира такава.

                  Последно редактирано от коко келеша; 08-03-11, 09:19. Причина: ПП
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #54
                    От: газ

                    Прав си.Но много малко хора мислят като теб и мен.

                    Коментар


                    • #55
                      От: газ

                      Малко да съживиме темата, колеги на газова уредба Ловато пласмасовия винт на изпарителя как действа,какво става при завиване или отвиване.
                      Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                      Коментар


                      • #56
                        От: газ

                        При завиване падат оборотите.

                        Коментар


                        • #57
                          От: газ

                          Първоначално публикуван от krasivl Преглед на мнение
                          Малко да съживиме темата, колеги на газова уредба Ловато пласмасовия винт на изпарителя как действа,какво става при завиване или отвиване.
                          Променя чувствителността на последната мембрана. Практически, като го завиваш, обедняваш сместа на празен ход, а като го отвиваш - обогатяваш. Дали това ще повиши или понижи оборотите, зависи от това в какво положение е в момента. Ако се отдалечаваш много от вярната смес - оборотите спадат. Ако се приближаваш - растат. Ако си близо до истината - почти не се променят при малко въртене.

                          Коментар


                          • #58
                            От: газ

                            За самия разход, този винт не е от голямо значение,т.е обедняваш сместа на празен ход, а като го отвиваш - обогатяваш.
                            Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                            Коментар


                            • #59
                              От: газ

                              Малко е на обратно това: понеже под винта има една котва, на другия край на която е отвора за газта на празен ход. Демек,като завиваш винта обогатяваш сместа,а като го развиваш я обедняваш.
                              И при двата случая оборотите падат. При навиване ,заради преобогатяване,а при развиване от преобедняване на сместа.
                              Идеята е да се настрои така,че автомобила да работи с правилните обороти.
                              Това се отнася както за вакумен,така и за "електрически" изпарител ''Ловато".
                              При някои други модели изпарители въпросната котва не е закачена на кантар,както при Ловато и винта работи именно на обратно.

                              Коментар


                              • #60
                                От: газ

                                Колеги как е най добре на 1.6 карбуратор с горна плочка или плочка в карбуратора.Кара се само на газ.Кажете плюсове и минуси на двата варианта.И другото което ме интересува след тройника маркучите трябва ли да са възможно най къси.
                                Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X