Обява

Свий
Няма добавени обяви.

газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: газ

    При тази комбинация на жикльорите, споделям мнението на Ясен, че можеш да караш и така.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #77
      От: газ

      Ясен,
      извинявай, но именно с долна плочка, на смукач двигателя ще се държи адекватно, а не с горна. Знам, че знаеш как работи карбуратора на бензин.Помисли, ако е с горна плочка, къде при дръпнат смукач е разреждането и къде се подава горивото и как би отработила системата при долна плочка.Аз лично съм разпробивал по -два карбуратора - солекс и вебер -от вторият път се справих перфектно-не съм гинеколог.На тези мотори, аз/без да ангажирам с нищо/, предпочитам щуцери.Не пренебрегвай температурните деформации/виждал съм деформирани корпуси на ускорителна помпа от работа на газ, които след челосване и нови гарнитури изкарват по 500 к.м.и пак се измятат/.Не се сърди, за това не си прав, изпитал съм на гърба си и горна плочка и долна плочка и щуцер.От горчиво насъбрания ми опит - най- надежден си е щуцерът.Поздрави и успех с УАЗ-а.

      Коментар


      • #78
        От: газ

        Е, ти си знаеш. Не мога да преценя каква е причината да се оплеска нещо при теб с горната плочка, но на газ не е нужно обогатяване при запалване и при студен двигател и това е добре известно. Точно затова, смукачът ТРЯБВА да работи другояче. И напротив, точно това обогатяване докарва ужасната смрад около подгряващите жигулки. Докато аз паля и тръгвам.

        п.п. оттам идва и част от клетвата на всички газаджии, че двигателят трябва да се подгрее на бензин и чак тогава газ.

        Коментар


        • #79
          От: газ

          Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
          Ясен,
          извинявай, но именно с долна плочка, на смукач двигателя ще се държи адекватно, а не с горна. Знам, че знаеш как работи карбуратора на бензин.Помисли, ако е с горна плочка, къде при дръпнат смукач е разреждането и къде се подава горивото и как би отработила системата при долна плочка.Аз лично съм разпробивал по -два карбуратора - солекс и вебер -от вторият път се справих перфектно-не съм гинеколог.На тези мотори, аз/без да ангажирам с нищо/, предпочитам щуцери.Не пренебрегвай температурните деформации/виждал съм деформирани корпуси на ускорителна помпа от работа на газ, които след челосване и нови гарнитури изкарват по 500 к.м.и пак се измятат/.Не се сърди, за това не си прав, изпитал съм на гърба си и горна плочка и долна плочка и щуцер.От горчиво насъбрания ми опит - най- надежден си е щуцерът.Поздрави и успех с УАЗ-а.
          Виж постове #3 и #50.
          Освен всичко, при разпробиване на двукамерен карбуратор, зоните в двата дифузьора се свързват през Газовия тройник.

          Коментар


          • #80
            От: газ

            Първоначално публикуван от Нешо 68 Преглед на мнение
            Освен всичко, при разпробиване на двукамерен карбуратор, зоните в двата дифузьора се свързват през Газовия тройник.
            А пък за тая дивотия не се сетих. А тя е изключително неприятна, например при автоматичен смукач.

            Коментар


            • #81
              От: газ

              И при класически смукач нещата са същите, но защо много малко хора го усещат? Та тя цялата работа на карбуратора се срива.

              Коментар


              • #82
                От: газ

                Е, при класическия смукач можеш просто да го опънеш повече, а ако пак не помага - да обявиш, че руската кочина на студено пак не пали.

                Коментар


                • #83
                  От: газ

                  Всъщност, основния проблем се проявява при преходните режими.

                  Коментар


                  • #84
                    От: газ

                    Първоначално публикуван от Нешо 68 Преглед на мнение
                    Всъщност, основния проблем се проявява при преходните режими.
                    Ти пък, подробности... Средния лададжия мечтае за лебедка и ксенон.

                    Коментар


                    • #85
                      От: газ

                      Ясене, дай някакво експертно мнение!
                      Става въпрос за следното: Нивата се кара на газ, преди последното регулиране на газта гаснеше в движение, като изключа от скорост, между превключването на скоростите.
                      Същото го правеше и на дълъг път когато изключа от скорост. Когато отидох при газаджията и му казах за проблема, той пипна нещо и сега колата негасне, но започна да пали трудно на газ.
                      Колата се пали на газ, преди последното посещение при газаджията колата палеше от четвърт завъртане на ключа.

                      Коментар


                      • #86
                        От: газ

                        Така нищо няма да стане. Модел, марка, снимки и тогава ще си говорим. По принцип, ако на газ пали прекалено лесно, това е подозрително. На четвърт трябва да пали само ако е изгасена преди малко.

                        Коментар


                        • #87
                          От: газ

                          Първоначално публикуван от glogi17 Преглед на мнение
                          Ясене, дай някакво експертно мнение!
                          Става въпрос за следното: Нивата се кара на газ, преди последното регулиране на газта гаснеше в движение, като изключа от скорост, между превключването на скоростите.
                          Същото го правеше и на дълъг път когато изключа от скорост. Когато отидох при газаджията и му казах за проблема, той пипна нещо и сега колата негасне, но започна да пали трудно на газ.
                          Колата се пали на газ, преди последното посещение при газаджията колата палеше от четвърт завъртане на ключа.

                          Колега,незнам как ти е разположен всмукателя на въздушния филтър.
                          Това гаснене в движение се получава от така наречения ''въздушен удар''
                          Каво ще рече това?-Когато филтъра засмуква въздух директно от пред,( входа гледа по посока на движението),при изключване от скорост въздушната струя,която навлиза през филтъра е много силна. По този начин горивната смес обеднява драстично и автомобила гасне.
                          Решението на въпроса е елементарно-трябва смукателя да се завърти обратно на движението. Така при движение по инерция няма проблеми.

                          Коментар


                          • #88
                            От: газ

                            Първоначално публикуван от Златков Преглед на мнение
                            Колега,незнам как ти е разположен всмукателя на въздушния филтър.
                            Това гаснене в движение се получава от така наречения ''въздушен удар''
                            Каво ще рече това?-Когато филтъра засмуква въздух директно от пред,( входа гледа по посока на движението),при изключване от скорост въздушната струя,която навлиза през филтъра е много силна. По този начин горивната смес обеднява драстично и автомобила гасне.
                            Решението на въпроса е елементарно-трябва смукателя да се завърти обратно на движението. Така при движение по инерция няма проблеми.
                            +1, Когато се слага АГУ, на Нивата, ако е карбураторна, се завърта тавата на "Горещо", да смуче въздух от двигателя, иначе се получават такива ексцесий За по новите имаше някакви джаджи преди въздушния филтър и там се бъзикаше нещо, но....
                            За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                            Honda Dominator 650
                            088ЧЧ93979-->Борис
                            0878956Ч38-->Борис

                            Коментар


                            • #89
                              От: газ

                              Привет и от мен. Искам да споделя едно мое наблюдение относно паленето на газ и бензин. Когато взех нивата човека я беше карал на газ 3 г. Като прехвърлих на бензин всички маркучи ма бензина протекоха, и след смяната им + комплект за карбуратор + платно на бензинова помпа нештата си дойдоха на място. Пробвал съм да паля само на газ и установих , че за 1 месец, при сходно каране когато я паля на бензин и след като загрее я прехварля на га ми трябват 2 бутилки по 40 л. газ. Ако паля само на газ за същото време ми трябват 2 + 20 лева за газ. Като сипя за 20 лв бензин ми стига за 1 месец (сега вече не, но и газта е по скъпа). Имали някой такива наблюдения и дали има значение от пробега и честотата на палене. Това ми го сподели един колега и след като го пробвах мисля , че важи и за мен или може така да ми се струва. Ако някой има такива наблюдения нека сподели.
                              п.с. мисля , че паленето първо на бензин и прехвърлянето на газ след като загрее има много преимушества, мойта мярка беше една цигара хихиих
                              ЛАДА НИВА 1.7
                              Карана е само по асфалт, няма грам ръжда

                              Коментар


                              • #90
                                От: газ

                                Първоначално публикуван от sharky09 Преглед на мнение
                                п.с. мисля , че паленето първо на бензин и прехвърлянето на газ след като загрее има много преимушества, мойта мярка беше една цигара хихиих
                                Много не, само 2:
                                1. Спестява на газаджията задължението да оправи паленето на газ и работата на газ на студен двигател.
                                2. Веднага разбираш, като се прецака нещо по бензина и търчиш да го оправиш, вместо да си караш на газ.

                                Други преимущества няма, всичко е в полза на паленето на газ.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X