Обява

Свий
Няма добавени обяви.

газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: газ

    Плочка в карбуратора е по-добрият вариянт,маркучите трябва да са къси.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #62
      От: газ

      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
      Плочка в карбуратора е по-добрият вариянт,маркучите трябва да са къси.
      Аз пък съм чувал, че е по хубаво да си се дупчи за Щуцер??Как е най-добре??
      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
      Honda Dominator 650
      088ЧЧ93979-->Борис
      0878956Ч38-->Борис

      Коментар


      • #63
        От: газ

        Долната - плочка не всеки карбуратор има място за нея и трудно се намира читава. С нея смукачът работи странно, когато е на газ. Гласувам за горната.

        Щутцерите имат същите недостатъци като горната плочка, с добавен принос на леворъкия майстор с дрелката, който може и да не уцели. Единственото им предимство е цената.

        Коментар


        • #64
          От: газ

          До сега съм карал Ниви само с щуцери (без плочка). Паля на газ и зиме, и лете. Няма проблеми, прекъсване или друго.
          Има едно условие при щуцерите - трябва да стърчат ВЪТРЕ в карбуратора до средата на гърловината, а не само да са навити в стената на карбуратора.
          Поне митовете са, че е по-добре с щуцери, а не с плочка. Но не мога да го потвърдя, поради липса на опит с плочка.
          Харченето с щуцери е :
          - на дълъг път съм падал до 10.3 л/100 км, но 11 си е нормалното
          - в гората стига до 16 л/100 км
          Успех с избора !

          Коментар


          • #65
            От: газ

            Долна плочка-на мястото на бакелитовата (или там каквато е ) е по-добрия вариант според мен.
            Не случайно на времеро братушките продаваха газовия комплект за Лада именно с такава плочка.Вярно е,че подбъзиква смукача,но не е болка за умиране.
            Доколкото маркучите след тройника-няма особено значение дължината им.

            Коментар


            • #66
              От: газ

              В момента съм с горна плочка, но имам износване на оста за подаване на газ и от там смуче малко въздух,при което ниските обороти трудно се правят.С долна плочка-на мястото на бакелитовата мисля че този проблем ще се реши или си мисля само.
              Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

              Коментар


              • #67
                От: газ

                Първоначално публикуван от krasivl Преглед на мнение
                В момента съм с горна плочка, но имам износване на оста за подаване на газ и от там смуче малко въздух,при което ниските обороти трудно се правят.С долна плочка-на мястото на бакелитовата мисля че този проблем ще се реши или си мисля само.
                Е, каква ще е разликата? Плочката пак ще е над оста. Проблемът се решава с разглобяване, разпробиване и втулка. Ама в случая с Нива - с нов карбуратор.

                Коментар


                • #68
                  От: газ

                  Проблема на долната плочка е , че изглежда много на място и ако е изработена от примерно бакелит, би била идеална.Само че , ги правят от алуминий.Понеже алуминия, предава топлината много добре, стоящата над него част от карбуратора, която е тънкостенна от към фланец, много скоро се деформира от топлината и започва да смуче екстра въздух- нерагламентирано, първо бърка работата на газ, после и на бензин, накрая почва да гърми във въздушния филтър и се виждаш в чудо.Поради такъв проблем заради кадърни майстори, преди години свалях глава, щото имала издухан изпускателен клапан.
                  Карбураторът на нивата се дупчи лесно и само късоглед гинеколог, който за пръв път хваща дрелка, може да сбърка и да уцели не където трябва.Желателно е отворът за щуцера да е максимално възможно близо до най - тясната част.Щуцерът трябва да стърчи до средата на отвора.

                  Коментар


                  • #69
                    От: газ

                    Аз, изглежда, много късогледи гинеколози познавам. От десетина пробити солекса само един съм видял приблизително добре направен. Той пък беше с автоматичен смукач, та докато загрее работеше отвратно.

                    За деформирането на горната половина, алуминият в никакъв случай не може да бъде упрекван. За бой са тези, които стягат кашкаваления ЦАМ повече, отколкото той търпи. Топлоизолацията там има една единствена роля и тя е да пречи на бензина в поплавъковата камера да се изпари при спиране на загрял двигател. Това пречи на запалването няколко минути по-късно.

                    Коментар


                    • #70
                      От: газ

                      Днес си пойграх и окомплектовах един карборатор (2105 пише на него) с долна плочка, почистен продухан измит готов за слагане.Колеги дали трябва да смена жигьорите и ако трябва за кой модел да взема, Нивата ми е 1.6.Кара се 99% на газ.
                      Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                      Коментар


                      • #71
                        От: газ

                        Това, че пише 2105 не определя големината на жикльорите в него. След този номер има редичка от цифри, която показва за кой модел е карба. Просто свали отново капака и провери размера на жикльорите. Опиши ги тук, за да ти кажем за каква кубатура са.
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар


                        • #72
                          От: газ

                          На карбуратора пише 2105-1107010. Колеги с какви да ги смена.
                          Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                          Коментар


                          • #73
                            От: газ

                            Първоначално публикуван от krasivl Преглед на мнение
                            На карбуратора пише 2105-1107010. Колеги с какви да ги смена.
                            Остави ги така.

                            Коментар


                            • #74
                              От: газ

                              Щом това е целия номер на карба, значи той е за ЛАДА 2105 - 1300 с ангренажен ремък. Би трябвало да има и голям винт за оборотите от чието тяло да излиза щуцер за системата на принудителния празен ход. Ако е така има опасност да не може да се регулират малките обороти без вакуум към този щуцер.
                              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                              Из "Златния телец"

                              Коментар


                              • #75
                                От: газ

                                В момента съм с карбуратор 21071107010-20. Подготвения е 2105-1107010 и няколко снимки на него.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_4706.jpg
Прегледи:1
Размер:113.1 КБ
ID:5279550Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_4707.jpg
Прегледи:1
Размер:110.6 КБ
ID:5279551
                                Главна горивма система 1камера 2107 -112,2105-107. 2ра 2107 -150, 2105 -162
                                Главна въздушна система1камера2107 -150,2105-170. 2ра2107 -150, 2105 -170
                                Външно са еднакви.Правилни ли са жигльорите.
                                Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X