Обява

Свий
Няма добавени обяви.

№ 9 - Парахода

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: № 9 - Парахода

    Нещо ново по корабчето?
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар


    • От: № 9 - Парахода

      От есента до сега съм го палил и карал десетина пъти. В събота го покарах и едната спирачна тръбичка даде фира. Изглежда е била протрита. Ще я сменя тези дни. За съжаление не ми остава никакво време за Парахода. Много често пътувам, имам и доста работа по къщата. Дори и за обява все не мога да се наканя да го снимам. Сега е момента някой да влезе отляво с ценово предложение в състоянието което е.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • От: № 9 - Парахода

        Малии, от кога не съм писъл по темата...
        Спирачната тръбичка я смених още април, естествено заредих със силиконова течност 5.1. Отогава до събота няма нищо. В събота остана някой час и отдавна ме дразнеше чистотата на салона, което наложи изпирането му. Можете да видите ефекта на снимката, на мен много ми хареса.


        Отделно задните кори на вратите бяха липсващи и отдавна се каня да изработя нови. Започва се със шаблона от картон.



        Следва продължение...
        Прикачени файлове
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • От: № 9 - Парахода

          Добре че не си вадиш хляба с рязане на шаблони. Успех. Новия скрап??
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • От: № 9 - Парахода

            За новия скрап ти разказах, разхъхнаха се нещата.

            За шаблоните, знаеш, че при мен винаги водеща е била функциалноста а не естетиката. В тоси ред на мисли за корите на вратите да продължа. Пренесах картонения шаблон на една пластмаса която напомня нещо като много двърд тефло, но не е тефлон, не знам какво е. Имам я от една опаковка, много е здрава и с дебелина 4мм. Кух "карбоново" фолио. Друго не ми хареса, а и нямах много време да обикалям да търся, та в първия магазин. Залепих, пробих дупките така, че да съвпаднат с иригиналните за вратата и купих и закрепих с "копчета пирони". Преди това вратата отвътре беше измита със сапун, изтъркана и боядисана за спиране на корозията. Ето и снимка на крайния резултат на едната кора. Довечера ако остане време ще довърша и другата врата.



            Отделно свалих старото фолио на стъклата на багажника, че беше доста остаряло и поставих хАмериканско фолио на възможните стъкла. Не ми стигна за два прозореца и ще го довършвам тези дни.



            Парахода все още се продава.
            Прикачени файлове
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • От: № 9 - Парахода

              Както един колега забеляза в еднат тема за една кутия на Хонда, няма хора за работа. Половин година се опитвам да открия човек който да ми изкърпи шасито качествено. И не успявам. Единия нямало да реже, щял да затвори с 2 мм ламарина, другия не можел да разглоби нещата които пречат, третия му трябвало месец за работа, четвъртия мисли, че съм му докарал за кърпене совалката Дискавари и съм с бюджета на НАСА и така все дърво.

              Тези дни жената ме ядоса, а и поредния преглед на шасито показа, че няма за къде да се чака още и сина ми ще го скине на някой синор ако се помотам още. И така реших вчера да го почна.

              Необходими неща:
              -голяма ракета
              -малка ракета
              -плазма
              -въздушен тенекеджийски трион
              -управител малък
              -управител среден
              -гайковерт
              -ключеве
              -вложки
              -мноооого шайби за ракетите
              -голяма ролка тел
              -бутилка ЦО2
              -подходяща ламарина
              -подходящи грунд и боя за обработка
              -диодна лампа с магнит
              -предпазни очика
              -рулетка
              -подходящ маркер за чертане
              -картон за шаблони
              -ножица за картона
              -соларна маска
              -телена четка
              -тръ кафета
              -две закуски
              -една диня
              -мнооого вода

              Вчера имах много малко време и започнах със сваляне на генерацията. Гърнето отиде на боклука заедно със всички стойки и тръби зад него. Понеже имах предвидено гости за вечеря и не успях да направя друго освен да размонтирам цялата генерация. Днес сутринта стартирах в 7 сутринта и още докато си пиех кафето размонтирах кардана за да не пречи. След това забочнах да отстранявам горивопроводи, спирачни тръби и всичко което пречи за достъп до вътрешната страна на рамата. Интересно, че само там е изгнило. Много странна работа. Изтрещях като се развиха почти всички болтове държащи спирачните тръбички, бях се подготвил да ги махам с плазмата. За съжаление едната спирачна тръбичка не издържа на напрежението и почина. След като почистих всичко, укрепих купето за да няма напрежение и да не се деформира рамата като я нарежа. С комбинация от повечето от по горните инструменти изрязах до доста здраво и се ококорих. Рамата беше пълна с кал до горе. Махаш изрязането и гледаш бетонно блокче. Започнах едно копане не си е работа, после с въздух под налягане почистих и започнах със шаблоните. След изрязването на металните парчета последваха часове заваряне. Дълго преди това се чудих с какъв материал да я възстановявам и накрая използвах ламарина 4мм от резеорвар под някакво налагане защото там принципно се ползва по качествена ламарина която е и по еластична заради промяната на налягането. Последва грунд и боя. В 20ч Парахода напусна гаража с подновена доста здраво рама, боядисана, със поставен кардан и поставена ауспухова генерация до половината, защото нямах повече тръба. Само, че на куц крак защото едната спирачна тръбичка нямаше от къде да я купя. Тези дни трябва да оправя тръбичката. Установих, че кантара поради вдигнатото окачване не работи и ще го ампутирам и него така и така всичко е разкачено. Трябва да удължа и тръбата на ауспуха и да и направя окачването с тампони, че всичко ампутирах. Следва купето. Там не е драма, има две малки дупки на задните калници. Свалих и инсталацията на бензиномера, че не ми хареса изолацията и или ще оправя тая или ще изработя нова. Триумя се още.

              Равносметката за овърхол на шаси е:

              14 човеко часа - абсолютно сам
              17 шайби за ракета
              Много тел
              половин квадрат ламарина
              половин кутия боя
              200литров контейнер за смет пълен почти до половината с отпадъци и боклук
              Параход със здрава рама
              Удоволствието, че си го направил сам-безценно.

              Рапорт даден.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • От: № 9 - Парахода

                Рапорт приет. Ама що с толкова дебело си кърпил? Ще почне да пука до него.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • От: № 9 - Парахода

                  Защото толкова я мерих, нещо къде 3.8 беше дебела там. Няма да пука.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • От: № 9 - Парахода

                    Фотоапарат нямаш ли ?
                    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                    Коментар


                    • От: № 9 - Парахода

                      То с фотоапарат всеки може. Нямам такова устройство. Последния олимпус стана играчка на децата. Снимам с телефона, но го бях забравил снимащия телефон. За сметка на това виж колко хубаво разказвам.
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • От: № 9 - Парахода

                        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                        ... Снимам с телефона, но го бях забравил снимащия телефон. За сметка на това виж колко хубаво разказвам.
                        УОставка, Уоставка .... !
                        Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                        Коментар


                        • От: № 9 - Парахода

                          Днес рециклирах кормилната щанга от сектора до хебела. Накрайника който е на кормилната кутия изведнъж получи сериозен луфт. Който е разглобявал такива накрайници знае, че са предвидени да се ремонтират. Въпреки, че съм болен на тема гресиране, не ми хареса какво открих вътре. Имаше ръжда и опорната пружина беше шчупена, Вероятно някога са ремонтирани и недобре натегнати. Така и така щангата беше демонтирана, подмених карантиите и на другия накрайник, нови маншони, и обратно на Парахода. Волана стана перфектен като луфт и като усещане. Операцията беше извършена на двора при недотам комфортни условия и снимки няма. Докато си лежах отдолу установих, че е протекал семеринга на дясната полуоска. Ще доливам за момента и на по топло ще го правя, че сега е времето на снеговете и с Парахода си тегля леките коли по баира като завали яко снега.

                          Рапорт даден.
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • От: № 9 - Парахода

                            Ремонтирай по-основно, че 60тка ще ми е следващата Кака в колекцията. Ще ми се да е твоята.
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • От: № 9 - Парахода

                              Абе добър реставратор си, ама тука много е творено. Чини ми се, че няма да се справиш....

                              Верно много популярни станаха напоследък. На мен не ми остава никакво време покрай работата, къщата и децата... Не я и карам. Веднъж на две седмици минавам 60км насила за да се движат маслата. Давай идея какво да и ремонтирам.
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар


                              • От: № 9 - Парахода

                                На 22ри традиционно реших да отида до града за да стопля чорбите и на баира към къщи усетих, че пробоксува съединителя на Парахода. На 23ти кутията беше на земята. Скъсаха се де що има болтове на гредата която държи скоростите. Някокога са сваляни и са сложили незащитени против корозия болтове. За съжаление някой от резбите бяха невъзстановими и поставих и гайки. Естествено всички кадмирани и гресирани. Луд късмет, че приятел имаше наличен съединител и бе така добър да ми го даде по празниците. На 24ти Парахода вече е с нов съединител. Искаше ми се да сменя всичкото гарнитури и семерини по скоростите, но за съжаление трябваше да освободя скоростно канала на която я бях разглобил, и това остава за по натам. Оказа, се че я няма втулката на лоста на скоростите и ще я поръчам след празниците за да ми стане още по стегнат скоростния лост. Странното, е че тая втулка липсва, вече на трета моя Тойота която отварям.

                                Свалих отново шофьорската седалка защото въпреки заварянето преди време отново се появи проблем, или не сме довидели нещо или има нещо наново скъсано. Дадах я на тапицерите да я разглобят, че нямам нерви и време и ми обещаха на 27ми да ми дадат конструкцията за оглед и да и побая с телчарката.

                                Офф: Не ми върви на съединители по празниците. Днес при пътна проба на всекидневната ми Корола пробуксува и нейния съединител. Та на 27 ще е отначало ако остане време.

                                Парахода все още се продава. По коледа стават чудеса ;-)
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X