Обява

Свий
Няма добавени обяви.

№ 9 - Парахода

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: № 9 - Парахода

    Не мога да не ти завидя за новите оригинални гуми на педалите , аз с моите от голф сега се чувствам лека предателски-гузно
    2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

    Коментар


    • От: № 9 - Парахода

      Обезчестил си колицата. МоИ ли такВиз раОти? Така се почва, днес гумички от голф, утре сини пръскални и емблема ГТИ на багажника.

      Днес поръчах на Люцкан пиньона и кожуха му. Отделно съм приготвил а амове. Реших да сложа от ТЛК120. Като маса са почти идентични, харесва ми как работят. Здрави са и размера е подходящ. По нататък ще се поставя тунингово окачване и тогава ще реша какви да поръчам. Днес мислих да ги поставям, но силно валеше и не ми се мокреше да ми вали във врата. Ако остане време може би утре след работа ще се монтират поне предните. После хуквам из страната малко по разходки и живот и здраве ще мога да работя по Парахода. Не ме свърта вече, искам да го поразходя и поокалям.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • От: № 9 - Парахода

        Откъде са гумичките на педалите,че и моята 73ка плаче за нови?
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • От: № 9 - Парахода

          От Люцкан. Внася оригинални части на добри цени. Срока е малко по дълъг но са истински нещата. Тук е като Patrol Fen. Аз рядко поставям неоригинални неща. Гумичките си струват, някакви смешни пари бяха. Опознаваш си частите и му пускаш запитване за цената и срока. Отговаря много бързо и познава. Аз съм доволен. Ако не мога да чакам си го вземам от представителството, но там са по скъпи нещата.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • От: № 9 - Парахода

            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
            От Люцкан. Внася оригинални части на добри цени. Срока е малко по дълъг но са истински нещата. Тук е като Patrol Fen. Аз рядко поставям неоригинални неща. Гумичките си струват, някакви смешни пари бяха. Опознаваш си частите и му пускаш запитване за цената и срока. Отговаря много бързо и познава. Аз съм доволен. Ако не мога да чакам си го вземам от представителството, но там са по скъпи нещата.
            Благодаря,ще му се обадя.
            Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
            Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
            Враца

            Коментар


            • От: № 9 - Парахода

              Тези дни бе преодоляна голяма пречка в натойотването на Парахода. Успях да я прехвърля нотариално на мое име. Отделно по път се отбих при Пламен (Zaiko1234) и си взех обещаната решетка и други дреболии, взех и грип обаче (не от него) а и доста работа се натрупала докато странствах и днес не можах даже да ги разгледам. Отделно и амовете от ТЛК120 са вече комплект и налични всичките и чакат поставяне. Люцкан ми направи невероятна цена за оригинални амове, но мерих и с тези ресори няма как да станат. Идват малко къси.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • От: № 9 - Парахода

                Днес откраднах 4 часа. Пързо започнах с поставянето на предните амове. Паснаха идеално.



                После премахнах така дразнещите ме странични степенки.



                Продават се заедно с предния булбар,ако някой има мерак. Цената е по предлагане. Него ще го махна като остане малко време.



                След свалянето на степенките се вижда, че в рамата живеят молци от австрийскодайхатсовия вид.



                Времето свърши неусетно. А и с тоя грип не е много удачно да стоя много на студено. Накрая захванах буксата за теглича.



                Даже я покарах, возията е много по стегната и комфортна. Утре ще я разходя стотина километра да видя как ще се държи и още какво ще изкочи. А, открих и защо не ми светка лампата за 4WD на таблото въпреки че подмених всички крушки. Просто Таланта е изкорубил датчика на раздатката. Защо да се сменя като може да се изкоруби и затапи със силикон...

                Рапорт даден.
                Прикачени файлове
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • От: № 9 - Парахода

                  Toва с изгнилата рама е сериозно предизвикателство Вече очакваме да се доизлекуваш и да заработиш с пълни сили върху тоя неуспял кораб и за да видиш , че с интерес следим темата ти :
                  Рапорт приет !
                  2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                  ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                  Коментар


                  • От: № 9 - Парахода

                    Рамата беше ясна още при вземането. Не ме плаши, иска труд и желязо. Ще се прави, няма как. Интересно че е изгнила в средата, а не както обикновено гние отзад, там е сравнително здрава. Лятото ще се прави, или другата зима. Не виждам как ще стане по рано. Имам и да влизам в нова къща тази година и там имам много работа. А и на работа трябва да се ходи, че иначе няма финанси за Парахода и другите неща. Тази седмица предизвикателството е да вкарам в релси ръчната, че сега лоста е неподвижен, а трябва да минавам кат. Ще се прави след работа.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • От: № 9 - Парахода

                      Изцапах гумичките на педалите. Направих една 80км пътна проба, и малко по черно. Бях забравил какво е 60та серия. Всичките средства и труд си струват. Сина ми я покара и също я удобри.

                      Сега ме е яд, че оставих поставената ключ маса като разчиствах паразитните кабели. Днес навръщане ключ масата започна да щрака като влезе в някоя трапчинка джипа и прекъсва за секунда. Сега се чудя да я махам ли съвсем или да я сменям. Возията с тези амове е много добра. Отзад в момента е с оригиналните, които са още живи, но като остане малко време ще подменя и тях, защото в момента отпред се държи по добре отколкото отзад. Като цяло до момента съм много доволен от постигнатото. Секса продължава.
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • От: № 9 - Парахода

                        Днес реших да видя какво се случва с ръчната. Зпочнах и все едно имах дежавю. Сетих се от къде ми идва това усещане. От темата на колегата с рапорта. Започнах от там, че всичко е блокирало. Жилото не се движи. Отделно и ексцентреците не се движат. Убих ги от бой, отиде и един флакон ВД и резултата е доникъде. Жилото е почти свалено. Остана един болт който по всичко личи че ще се пробива, защото не е останал шестограм от ръждата. Ексцентриците ги оставих да се киснат, Раздвижих и саморегулиращите се механизми на едното колело. Утре планирам да сваля докрай жилото, да продължа с раздвижването на ексцентриците и да оправя карантийте на другото колело. Подмених и всички тампони на задните амове.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • От: № 9 - Парахода

                          Ами аз само жилото не пипах и то защото ме подлъга , че работи и сега от както са минусови температурите нямам ръчна и не смея да я пипна , защото лоста е на камък....така , че сваляй и обслужвай ! И евала за ентусиазмът в тази зима , защото аз нищо не пипвам по старата госпожа в тая люта зима по нашия край Изключвам , че са ми готови стъкломатовите копия на оригиналните уширители за калниците , но тея дни ще снимам и ще се похваля де
                          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                          Коментар


                          • От: № 9 - Парахода

                            Какво бе планирано, днес след работа отделих 3 часа на Парахода. Плана беше да раздвижа ексцентриците на ръчната. Е да, ама не. Толкова бяха клеясали, че нямаше как да мине без пълно разглобяване. Нямам снимки от разглобяването, но имаше много майки. Можете да видите на снимката преди-сега. Единият който уж беше здрав е разглобен и почистен, а другият е този от който изпадна парче при разглобяването.



                            Можете да видите и уж здравото как е пукнато и е въпрос на време да се разпадне и то.



                            Към момента съм подготвих и почистил до блясъг здравите части и тези дни ще поръчам алуминиевите парчета и ще възстановя ръчната във заводско състояние. Профилактично съм накиснал жилото в нафта. Изглежда здраво и в зависимост как се държи след банята ще реша дали да поръчам и ново жило. Странното е че днес ми изчезна вакума на спирачките. Просто го няма. Като местих колата вечерта го установих. Лампата свети и Парахода спира като натискаш с двата крака. Времето беше напреднало вече, чакаха ме и други неща и не съм проверил де е вакума. Ако някой продава вакум, да прати четири квадрата с опция "виж преди да платиш".
                            Прикачени файлове
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • От: № 9 - Парахода

                              Най-накрая бронхита ме отпусна, десете дена на антибиотик изглежда свършиха своята работа. Междувременно пристигнаха тези чудеса.



                              Като разопаковахме се показаха и двете алуминиеви корпусчета който бяха размазани от предния пост.



                              Толкова съм изтрещял, че поръчах, оригинални дори зегерчетата, понеже незнаех от кой вид са, поръчах и двата вида. Оказаха се по големите правилните.



                              Последва раздвижване на механиката по спирачния апарат и сглобяване.



                              Последва раздвижване на жилото. Бях го оставил да се кисне покрито с нафта около двадесетина дена и се разкисна. После го промих с масло и после го смазах със смазка на Политрон. Ще видим колко ще изкара, и вероятно ще се подменя с ново при следващото блокиране. Монтирах и жилото и се случи чудо. Имам ръчна спирачка. Не съм сигурен че държи много, но при ниска скорост спира джипа. Предполагам като се сработят накладките ще се подобрят малко нещата.

                              След това отрязах горната част на булбара. Дразнеше ме. Оказа се много нездрав. Отрязах предната част на тръбата до половината от диаметъра и като разклатих, заварката се счупи много лесно. Оказа се, че е само "наплюта" и провара не е проникнал никак в дебелата тръба. Булбара се предлага на промоция, ако някой иска да си го модифицира за някоя джипка. Снимка има по горе в темата.

                              Много се ядосах, защото се оказа, че неясно как съм поръчал грешен парт номер и вместо корпуса на скоростомера дойде друга част. Писах на Люцкан, който реагира светкавично и правилната част е вече поръчана. Чакаме я тези дни и ще продължа със скоростомера.

                              Ккато писах предния път ми изчезна вакуума. Опитах се да поръчам два литра вакуум, ама се оказа че навсякъде е свършил. Та се наложи да търся къде се е скрил моя си вакуум. Оказа се, че бяга през едно скъсано гумено маркуче. като се позарових се оказа, че всички вакуум маркучи са на тоя хал. Подмених ги естествено със дебелостенни издържащи на 12 атмосфери правилни маркучи. Имаме си вече и вакуум. Лампата си гасне и Парахода спира без да се изправям на спирачките.

                              За днес толкова. Рапорт даден.
                              Прикачени файлове
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар


                              • От: № 9 - Парахода

                                Браво, брависимо!
                                Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X