Обява

Свий
Няма добавени обяви.

№ 9 - Парахода

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: От: № 9 - Парахода

    Със сигурност моята свети около 20 сек., но пък пали на второто завъртане на стартера. Няма да я пипам засега, ще изчакам да видя какво ще е зимата. А и в книжката не са писали нищо за разлика във времето в зависимст от температурата, може пък да е постоянен интервала. Все пак моята е от 81г. Благодаря.

    Коментар


    • От: № 9 - Парахода

      Не е постоянен интервала. Паленето от втория път също. Има нещо заровено там. По приятно е да се ремонтира лятото по принцип. Свещи купувай само след проверка с номера на рамата, че са много видове, а по магазините дават каквото тре си знаят. Можеш да прочетеш по назад в темата моите перипетии със свещите.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • От: № 9 - Парахода

        Искаш да кажеш, че твоята пали на половин оборот? То бензиновата ми кола пали след един оборот на стартера . Четох за свещите, но мисля засега да не ги пипам. Пали безпроблемно, ще я карам при някой от майсторите от форума да я види, ама се няма време.

        Коментар


        • От: № 9 - Парахода

          Вчера намерих схемата която би трябвало да отговаря на моето подгряване. Води се с постоянен интервал който е от 15 до 19.5 секунди Нито е постоянен, а и секундите са отсекли, японска му работа . Та при нея не е свързано подгряването с датчика за температурата на водата. Не знам при теб как е положенито на ключа при подгряване, при мен на G/glow/ го държа като на пружина, като стартера, няма постоянна позиция на ключа да се постави на подгряване. Не съм запознат с дизелите, но при леки коли съм виждал, че подгрява като дадеш контакт и лед това стартер.

          Коментар


          • От: № 9 - Парахода

            При мен е на степента преди стартер. Не е нужно да го държа напрегнат.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • От: № 9 - Парахода

              Да, значи твоето подгряване е свързано с датчика за температурата на охл.течност и от това се променя времето, моето е по хамалската

              Коментар


              • От: № 9 - Парахода

                Еии Джамбажов....днес видях една 61-ца май/с турбо беше/ на един пункт за прегледи в София!Доста як камион изглеждаше ,но всичките ресьори бяха заменени с пружини и безчет на брой амортесьори!Биалетки заварявани на воля,иначе много як,но не бих могъл да съдя за надеждността на самоделнотоокачване!Бива ли да снимам и да предложа материала за обсъждане!Шасито е доста добре обработено с антикорозионна защита,ламарините са окло 4 по шестобалната система!Мотора заработи дяволски добре!Ловджия е человека и е сметнал,че трябва дасе изпомахат всички ресьори просто!!!!Иначе камиончето си е камионче и 80-ката малее пред него!
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • От: № 9 - Парахода

                  За мен най-големият плюс на 60ката е именно ресорното окачване. За моят стил на експлоатация това е най-доброто. Опитал съм всички видове окачвания и това ми пасва най-добре.

                  Малко след смяната на предните накладки ми изчезнаха спирачките. Оказа се странно съвпадение. След проведените замервания се оказа, че няма плътност на дебелия маркуч от вакум акумулатора към сервото. След подмяната му всичко си дойде наред със спирачките и оределено мога да кажа, че с новите накладки на Ашика от Niki-p спира още по-добре от преди. След отстраняването на проблема със спирачките се появи друг проблем а именно спонтанно гаснене на двигателя, все едно бързо гасиш и връщаш обратно контактния ключ. Голямо скачане на автомобила в движение. и щракане на едно от релетата на системата за управление на гасенето. Естествено първо смених двете релета, почистих и смазах буксите към тях, след това проверих ел системата и сякаш проблема изчезна. Е да ама не. След десет километра същата история на нов глас. Почна се пак ровене. Оказа се много интересна повреда предизвикана от таланта на Таланта. Кабел които идва от един сензор на блока зад стартера някога се е късал, след което е хванат "ихтиманската" и после навит някакъв долнопробен изолирбанд. Когато допре на корпус и гаси мотора. Изглежда като съм тествал вакумите и съм го разместил, иначе си е бил така от години. Съединен беше с кабелен съединител които се изолира при нагряване, сменена му беше и кабелната обувка и му беше сложена предпазна гофрена обвивка по цялото продължение на кабела. Следващите стотина години не очаквам проблеми там.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • От: № 9 - Парахода

                    Здравей Джамбазов, подскажи къде са гресьорките, да не изпуснем някоя . И аз съм доволен за сега от ресорното окачване/не че много съм карал/ ама колкото съм я карал де. Да имаш идея от кои модели може да си сменя седалката без преправяне, или поне с малко, че тази нещо е сплескана. Поздрави.

                    Коментар


                    • От: № 9 - Парахода

                      Първоначално публикуван от vulo Преглед на мнение
                      Здравей Джамбазов, подскажи къде са гресьорките, да не изпуснем някоя . И аз съм доволен за сега от ресорното окачване/не че много съм карал/ ама колкото съм я карал де. Да имаш идея от кои модели може да си сменя седалката без преправяне, или поне с малко, че тази нещо е сплескана. Поздрави.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HJ 60.JPG
Прегледи:1
Размер:35.1 КБ
ID:5383893
                      Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                      Lexus LS430

                      Коментар


                      • От: № 9 - Парахода

                        Танкю )

                        Коментар


                        • От: № 9 - Парахода

                          Време е за номер 10... Ако някой има интерес на ЛС.
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • От: № 9 - Парахода

                            Здравей Митак ,преди час ти открих случайно темата и я прочетох и искам да те поздравя за интосиазма ти.Пожелавам ти много и незабравими разходки с ПАРАХОДА
                            FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                            BJ42 04 1982
                            FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                            LZ 2 BHB

                            Коментар


                            • От: № 9 - Парахода

                              Благодаря! За съжаление от последните ремонти съм го карал два пъти. Никакво време не ми остава. Да се надяваме зимата да продължа. Ще ти звънна днес.
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар


                              • От: № 9 - Парахода

                                От известно време под Парахода при спиране се появяват няколко капки масло. Може да са няколко, но са капки и ме дразнят, да не говорим, че от екологична гледна точка не е добре. Направеният оглед откри виновника-задния капак отстрани на блока.

                                Последва сваляне на капака и се откри намеса на Талантът. Откриите нередното в долната снимка.


                                Именно. Има количествена и качествена разлика межди откритото и очакваното. Намерената гарнитура се оказа не цяла. Имаше гарнитура само отсрани и в горната част. След измиването се показа и голата истина.

                                Като изключителна проява на талант в Талантът, вместо да купи гарнитура или да я изреже от клингерит или дори от картон или гума, Той е решил да замести липсващата част от гарнитурата с долнопробен силикон и да затегне с тръбата, което превърна елементарното сваляне на капака в невероятна гимнастика за мен. Следващата гимнастика бе изправянето му. Стана с малко чукче и опирането му на стъкло, докато стане близо до идеалната равнина.

                                Ето и след почистването с телената четка и обезмаслител и с правилната оригинална част за подобен ремонт.


                                И се случи чудо - не капе.

                                Рапорт даден.
                                Прикачени файлове
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X