От: № 9 - Парахода
Днес останаха два свободни часа и предвид новите прогнози за студ реших да подменя отдавна пристигналият термостат. Но преди това обещаната снимка на ромонтираната предна седалка.
Отделно днес направих и още един хубав подарък под формата на два 100А акумулатора.
Та да си дойдем на думата за термостата. Всичко започна с източване на старият антифриз и оглед на ситуацията. Хубавото е, че термостата се намира на чудесно място за работа. Червеният силикон в случая е явен знак за намесата на "Таланта"
Започваме със сваляне на капака на термостата. И естествено греда. Имало е скъсан болт които е пробит на по малук размер които е монтиран с гайка което е изкривило болта понеже няма място за гайката отдолу. Знам си аз че "Таланта" е минал оттук...
Ето тези неща си чакат реда
А ето ги близнаците
Но първо се подготвят резбите, естествено няма как да стане без подходящият инструмент.
След подготовката на резбите, почистването на силикона се поставят нови болтове от правилните!
Добрата новина е, че охладителната система е е в завидно добро състояние.
Ето и крайният резултат. Гарнитурата не се маже с нищо. Оригиналните части пасват перфектно. Удоволствие е да се работи с тях.
Последва пълнене на антифриз. Използвах шведски антифриз от реномирана марка със срок на годност пет години. Направих го на -50 градуса, Пое 12,5 литра, по книга взема 14л. Предполагам ще ще поеме и още малко. Определено има резултат. Стрелката не помни откога не е била до това място. Отделно затоплянето до това положение отне по малко от десет минути при температура навън около 2 градуса.
На този етап приключих със профилактиката на охладителната система.
"Рапорт даден"
Днес останаха два свободни часа и предвид новите прогнози за студ реших да подменя отдавна пристигналият термостат. Но преди това обещаната снимка на ромонтираната предна седалка.
Отделно днес направих и още един хубав подарък под формата на два 100А акумулатора.
Та да си дойдем на думата за термостата. Всичко започна с източване на старият антифриз и оглед на ситуацията. Хубавото е, че термостата се намира на чудесно място за работа. Червеният силикон в случая е явен знак за намесата на "Таланта"
Започваме със сваляне на капака на термостата. И естествено греда. Имало е скъсан болт които е пробит на по малук размер които е монтиран с гайка което е изкривило болта понеже няма място за гайката отдолу. Знам си аз че "Таланта" е минал оттук...
Ето тези неща си чакат реда
А ето ги близнаците
Но първо се подготвят резбите, естествено няма как да стане без подходящият инструмент.
След подготовката на резбите, почистването на силикона се поставят нови болтове от правилните!
Добрата новина е, че охладителната система е е в завидно добро състояние.
Ето и крайният резултат. Гарнитурата не се маже с нищо. Оригиналните части пасват перфектно. Удоволствие е да се работи с тях.
Последва пълнене на антифриз. Използвах шведски антифриз от реномирана марка със срок на годност пет години. Направих го на -50 градуса, Пое 12,5 литра, по книга взема 14л. Предполагам ще ще поеме и още малко. Определено има резултат. Стрелката не помни откога не е била до това място. Отделно затоплянето до това положение отне по малко от десет минути при температура навън около 2 градуса.
На този етап приключих със профилактиката на охладителната система.
"Рапорт даден"
Коментар