Обява

Свий
Няма добавени обяви.

80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: № 9 - Парахода

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    Добре заварил!

    .....
    8.Незаменима и много по-добра от ТЛК 78 в всяко едно отнощение.

    .....
    Ако (когато) не те мързи споделиш по подробно за това сравнение, ще ми е много интересно - и двете ти си ги правил, едното си го карал в Сахара, другото в Атакама - има какво да разкажеш със сигурност!
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

    Коментар


    • От: TLC 80 - впечатления и други

      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
      ... Специално за тойота ЛК 80 частите са смешно евтини...
      Би ли конкретизирал, както и с какво ги сравняваш, след като ги намираш за смешно евтини?

      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
      ...
      7. Посредствена при движение извън пътя- минах навсякъде но не се чувствах уверено, на места двигателя не стигаше на бързи, а като се върна надолу и включа бавни съвсем не ставаше. но тук по-скоро аз съм виновен след толкова годимни каране на Ланд ровър съм поразглезен.

      ...

      Ако пак тръгна на дакар, което граничи с невъзможното ще отида с американски дизелов пикап. С тойотката за в бъдеще (ако не я продам) мисля да ходя не по-далеч от кукленският манастир.
      Трябва да си крайно фанатизиран на тема Ланд Ровър (или друго) и необективен за да твърдиш такова нещо, но всеки има право на мнение. Ако 80та серия е посредствена и с нея би отишъл не по-далеч от кукленския манастир, то с Класика (в стандартен вид, така, както е и 80тката) трудно ще отидеш и до супера... Аз също харесвам Ленд Ровър, но чак пък толкоз...

      Коментар


      • От: TLC 80 - впечатления и други

        Е, нали се сещаш, че го сравнява с бегачката.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • От: № 9 - Парахода

          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
          Добре заварил!

          Тойотата в Аржентина:
          1.Без проблеми 8000км зверска експлоатация, все пак с идея за пазене.
          2.Единствен малък проблем с лоши последствия ако не го бях усетил навреме- разхлабиха се колелата след като минах около 6000 км. Усетих навреме и минах само с стягане. Не че не си носих резервни шпилки и гайки....
          3. Огромен разход на гориво- средно около 22л/100км бензин и то качествен.С ефтин бензин разхода стигаше до 25-26л/100км. Но като се замисля не е толкова голям за кола с тегло 3700кг(ДА ТОЛКОВА БЕШЕ!!!)
          4.Динамика несравнимо по-добра от тази на дизеловите ТЛК 80. Вървях наравно с туарезите и двестатиците, верно с доста натискане на газта...Бързо разбраха колегите , че смен да се гонят е безсмислено и ми даваха път.
          5. Много удобна-пътувахме 4 човека 15 дни по 8-10 часа на ден, което си е изпитание за всяка кола.
          6. Шумна кола с силен климатик.
          7. Посредствена при движение извън пътя- минах навсякъде но не се чувствах уверено, на места двигателя не стигаше на бързи, а като се върна надолу и включа бавни съвсем не ставаше. но тук по-скоро аз съм виновен след толкова годимни каране на Ланд ровър съм поразглезен.
          8.Незаменима и много по-добра от ТЛК 78 в всяко едно отнощение.

          Ако пак тръгна на дакар, което граничи с невъзможното ще отида с американски дизелов пикап. С тойотката за в бъдеще (ако не я продам) мисля да ходя не по-далеч от кукленският манастир.
          Значи според теб дизеловите 80-ки не се класират??
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • От: TLC 80 - впечатления и други

            Мале.... как го нападнахте само Оставете го да си подреди бизнеса след пътуването. После да разкаже за дакара, ден по ден както се кани, а това си е доста работа на компа.

            Коментар


            • От: TLC 80 - впечатления и други

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              Би ли конкретизирал, както и с какво ги сравняваш, след като ги намираш за смешно евтини?

              Безбожно и несъразерно евтини сравнени частите за митсубиши еволюшън.


              Трябва да си крайно фанатизиран на тема Ланд Ровър (или друго) и необективен за да твърдиш такова нещо, но всеки има право на мнение. Ако 80та серия е посредствена и с нея би отишъл не по-далеч от кукленския манастир, то с Класика (в стандартен вид, така, както е и 80тката) трудно ще отидеш и до супера... Аз също харесвам Ленд Ровър, но чак пък толкоз...
              Яро , не съм фанатизиран на тема ровър. Няма друг 4х4 с такова съотношение к.с./кг като класика V8. Това съотношение плюс грамотно направеното окачване прави всеки качил се на ланд ровър да изглежда като майстор по офроуд.
              Е верно, че когато същият майстор се качи на тойота(независимо какъв е ланд круизера) тъжната истина излиза наяве!
              И за мен важи горната констатация....но не закъсах никъде защото ме беше срам от чужденците.

              Моята ТЛК 80 е бясно мощна като за тойота, но все пак 215 кс отнесени към близо 4 тона не е добре....
              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

              Коментар


              • От: № 9 - Парахода

                Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                Значи според теб дизеловите 80-ки не се класират??
                Не съм казал такова нещо.....

                На дакар 2012 имаше поне десетина ТЛК 80, като две бяхме бензинови, а само мята беше оригинал без лифт и тунинг.
                За кола спряна от производство преди 4-5 години не е лошо постижение. Дори богатите японци от ХИНО бяха с асистенска ТЛК 80 дизел.

                Казвам, че по пътя дизелите не можеха да вървят с мен. Давах им бинокъла дори и по равното, като бях много по тежък и без никакъв тунинг. А съм убеден , че дизела в дългосрочен план е по-скъп за експлоатация от бензина 4,5.
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • От: № 9 - Парахода

                  Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                  Ако (когато) не те мързи споделиш по подробно за това сравнение, ще ми е много интересно - и двете ти си ги правил, едното си го карал в Сахара, другото в Атакама - има какво да разкажеш със сигурност!
                  Несравними са .
                  ТЛК 78 - разход 18литра/100км(осемдестката 22л/100км).Динамика - мъртвец. Парт тайм(ТЛК 80 фул тайм с автоматичен и принудителен блокаж на МД). Комфорт - като дифендър не -като на серия 2А. Дизайн, ергономия, пасивна и активна безопастност- тези думи японците са ги чули години след това а и до днес не са ги осъзнали напълно.

                  Е качва повече магаж(може би) от ТЛК 80, но на кой ли му е нужен чак пък толкова багаж?

                  В пясъка и двете не ме очароваха , но и не ме оставиха , като ТЛК 78 без блокажи е много зле а ТЛК 80 е само зле.

                  Казват че били надеждни и двете- съмнявам се, но не мога да кажа обратното.

                  Разберете- отидох с тойотата защото забравих че имам дифендър. Не се шегувам, който ме познава знае.
                  Мислите ли че щях да купя повече от два резервоара дизел ако бях с дифендъра? Все пак камиона го караше български шофьор готов за далавера винаги!
                  А осемдестката ми изяде ушите с този разход на бензин!
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • От: TLC 80 - впечатления и други

                    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                    ... Няма друг 4х4 с такова съотношение к.с./кг като класика V8... но все пак 215 кс отнесени към близо 4 тона не е добре....
                    A Jeep? Като изключим това, че са без рама.
                    4 тона, това е при пределен товар, над максимално позволения за автомобила. В заводски вид надали е повече от 2.200кг. с всичко по нея, за 208к.с., като това не е най-мощния двигател за 80та серия, стандартно. А Класика колко е? 182к.с. за 2 тона...
                    Както писах, не споря...

                    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                    ... На дакар 2012 имаше поне десетина ТЛК 80, като две бяхме бензинови, а само мята беше оригинал без лифт и тунинг. За кола спряна от производство преди 4-5 години не е лошо постижение...
                    Може би искаш да кажеш спряна от производство преди 14-15г. (последните са 1997г.)

                    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                    ... А съм убеден , че дизела в дългосрочен план е по-скъп за експлоатация от бензина 4,5.
                    Напълно си прав.

                    Коментар


                    • От: TLC 80 - впечатления и други

                      Яро яд ме беше на тойотата през цялото време-гори и не върви и това е!

                      Но накрая свалих хората, извадих повечето багаж, изпразних допълнителния резервоар( 180литра) и оставих 1/4 от основния( 100литра) , свалих всичко от покрива и го оставих в камиона.И на пристанището кантара показа 3080кг!!!

                      За протокола когато дойде от Швейцария тежеше 2450кг с допълнителната въздушна система и без хора и бензин.

                      Тогава си дадох сметка какво е преживяло добичето.

                      Дифендъра щеше да се справи със същата задача при по-добра динамика и разход макс 13-14 литра. Е сега щях да ви пиша от Павел Баня...
                      По въпрооса за Джиип съм пас- с Кинекса съм приятел и искам да си остана.
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • От: TLC 80 - впечатления и други

                        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                        Яро , не съм фанатизиран на тема ровър. Няма друг 4х4 с такова съотношение к.с./кг като класика V8. Това съотношение плюс грамотно направеното окачване прави всеки качил се на ланд ровър да изглежда като майстор по офроуд.
                        Е верно, че когато същият майстор се качи на тойота(независимо какъв е ланд круизера) тъжната истина излиза наяве!
                        И за мен важи горната констатация....но не закъсах никъде защото ме беше срам от чужденците.

                        Моята ТЛК 80 е бясно мощна като за тойота, но все пак 215 кс отнесени към близо 4 тона не е добре....

                        И аз си пожелавам един ден да участвам в едно обикновенно състезание, какво остава за Дакар, ама каква е тая Тойота 4 тона бе, това да не е от ония триосните камиони, все пак без товар по каталог я дават 2200 кг, а с допустимо максимална маса 2900 кг. Е да 2900 кг като го закръглиме като на 5-6 тона отиват. При 4 тона на няма да може да потегли от място та за състезание ще говориме.
                        през 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]

                        Коментар


                        • От: TLC 80 - впечатления и други

                          Първоначално публикуван от teres Преглед на мнение
                          И аз си пожелавам един ден да участвам в едно обикновенно състезание, какво остава за Дакар, ама каква е тая Тойота 4 тона бе, това да не е от ония триосните камиони, все пак без товар по каталог я дават 2200 кг, а с допустимо максимална маса 2900 кг. Е да 2900 кг като го закръглиме като на 5-6 тона отиват. При 4 тона на няма да може да потегли от място та за състезание ще говориме.
                          3080кг празна , или по-скоро максимално облекчена, измерена на кантара на пристанището в Лима. Плюс:
                          1.4 човека по 80 кг= 320кг.
                          2.Безнзин 220литра по 0,8(май?) = 176кг.
                          3.Багаж- минимум 300кг...
                          Смятай колега. Пък и кой каза че съм се състезавал с тая прогимназия не знам.
                          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                          Коментар


                          • От: TLC 80 - впечатления и други

                            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                            3080кг празна , или по-скоро максимално облекчена, измерена на кантара на пристанището в Лима. Плюс:...
                            Ако бензина тежи 3 тона, представям си моя дизел колко ще тежи тогава със всичко накачено по нея... Трябва да сменям категорията, докато не ме спрат от движение...

                            Коментар


                            • От: TLC 80 - впечатления и други

                              Какви са основанията на твърдението за повече разходи при дизела?Евентуално турбина,какво друго би повлияло?Доколкото съм чел дизела издържа повече километри пробег,и дали по-малкия разход не би компенсирал тази разлика?Естествено не сравняваме мощността-200 и кусур коня е бензина,макар че мисля,че има и съизмерими с тази мощност дизелови агрегати,като 4.2 тд на 100-цата?
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар


                              • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                                Дай да сравняваме една и съща генерация. На 4.2 от 100цата отговаря 4.7 от същата, а има рядко и с 5.7, които са много добри. За мотори на 100цата за дизела скъпото е помпата и турбото, за бензиновият ламбда сондите и катализаторите. Като цени на механика по двигателя, за дизела части като глава, бутала, валове, клапани и т.н са почти на двойна цена.

                                Говорейки за 80ки в темата аз харесвам най-много дизела им и то без турбото. Голям мъртвец, но ми допада най-много без никаква логика.
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X