Обява

Свий
Няма добавени обяви.

80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Re: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
    Точно в комбинация с автомат "върви" отлично. Но за да се случи всичко това се изисква и определена работа, съчетана с доста знания... Но по-добра от тази комбинация, поне аз за себе си не намирам.
    Демек тунинговане на автоматика с Австралииски кит срещу едни парици,а и да има кой да го направи като хората/именно за това са важни знанията/!Но човека по-горе би могъл да го постигне ,след като не е притеснен толкова от разходите!Остава да намери хората с подходящи знания!Успех!
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

      Не е голяма драма. Ако има желание и пари, ще се намери и информация, пък винаги може и на живо да се види...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

        Мисля, че инжекционовия 4,5, който е 215 коня няма нужда от нищо по кутията. Върви като бесен.Само дето е горач голям.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

          Бензинови 80ки с ръчни скорости има ли?

          Коментар


          • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

            Първоначално публикуван от edd2 Преглед на мнение
            Бензинови 80ки с ръчни скорости има ли?
            Има, има...
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • Re: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

              На мен 4.2тд ръчни скорости с интеркулер, леко пипната помпа и малко по-бавни диференциали ми върви много добре като за такъв джип. Карал съм 4.0 бензин автомат и разликата е голяма в полза на моята. Толкова голяма, че не вярвам само с един тунинг на скоростната кутия да се постигне същия вървеж(цената на доработките е съизмерима). Предполагам, че при 4.5 бензин ще си дойдат нещата на място, то е доста повече к.с. Но не съм карал такова.
              "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

              Коментар


              • От: Re: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                По-бавните диференциали са задължителни, особено за автоматик. Иначе почват да му се разминават важни параметри и това е една сериозна причина да не става. Не съм пробвал 4.5 с големи гуми и с бавни диференциали, всички други комбинации съм тествал, включително ръчни, автаматични, дизел, бензин, със турбо, без турбо, с интеркулер, без и т.н. Но най-важното е, че всеки трябва да си намери тази комбинация, която най-добре ги устройва и му харесва и да не се съобразява толкова с мнението на другите...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                  Гледам темата е за ТЛК 80 и нейните алтернативи.
                  Намерих алтернатива най-после. Пак Тойота.
                  Според мен ТЛК76 4,5D V8 D4-D е решението. http://www.autotrader.co.nz/used-car...ruiser/1177088

                  Има обаче един-два проблема и няколко въпроса за мен.

                  Проблемите- продава се само в Австралия и само с десен волан. Има решение- доставка от Австралия на модел до 2009 с старото арматурно табло и 'обръщане' на волана тук. Подвариант-по-нова кола с новото табло и поръчка на 'дясно" табло като резервна част. Подпроблем-солената цена, но в Европа за същите пари може да се купи само "мъртвеца" с шест цилиндъра 4200см3 атмосферен 130к.с.
                  До тук с проблемите-те са решими според мен включително и регистрацията.

                  Сега въпросите- 4,5 V8 D4-D е мотора на двестатицата, но на тази кола е с 151kW и 430Nm. Пак е комън рейл и май пак е с променлива геометрия на турбините. Евро 4 е.
                  Дали е дефорсиран заради надежност и възможност за използване по-некачествено гориво? Или заради старата трансмисия? Дали и този тойотски дизел е със същите дюзи дето скапват мотора когато си поискат?
                  Дали този макар и дефорсиран двигател няма да прави на салата и без това слабият преден мост?

                  Все пак си мисля, че това е колата която ще става за всичко. Досега подминавах новите 70тки заради слабия мотор. Мисля, че с осмака колата ще е добра за пътуване и по-икономична от шестцилиндровата.

                  Ако някой знае нещо по въпросите и проблемите да сподели.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                    Много арна тази 76-ца бре!
                    Дюзите надали ще са безпроблемни, но Джамбазов да каже!
                    Мотора е дефорсиран, за да е с по-дълъг живот-не вярвам D-4D да издържи скапана нафта.
                    А, относно таблото дали няма стане 1:1 от 70(73)-ка...?
                    много автомати-слаби резултати!

                    Коментар


                    • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                      Tова ще да е някаква яка екзотика. Това намерих в нета:

                      1VD-FTV [ edit ]
                      1VD-FTV [ редактиране ]



                      Twin-turbo version of the 1VD-FTV engine
                      Twin-турбо версия на двигателя с 1VD-FTV


                      The Toyota 1VD-FTV engine is the first V8 diesel engine produced by Toyota .
                      Двигателят на Toyota 1VD-FTV е първият V8 дизелов двигател, произведен от Toyota .
                      It is a 32-Valve DOHC, with Common Rail fuel injection and either one or two Variable geometry turbochargers .
                      Това е 32-Valve DOHC, с Common Rail впръскване на горивото и или един или два турбокомпресора с променлива геометрия .
                      Vehicles and Availability [ edit ]
                      Превозни средства и наличности [ редактиране ]


                      The single-turbo variant of this engine was first used in Australia commencing March 2007, fitted to the 70-series Land Cruiser range.
                      Единният-турбо вариант на този двигател е използван за първи път в Австралия, започващ март 2007 г., монтирани на 70-серия Land Cruiser диапазон.
                      The engine is available in Australia, Central and South America.
                      Двигателят се предлага в Австралия, Централна и Южна Америка.
                      The twin-turbo variant saw its first use in September 2007 fitted to the 200-series Land Cruiser wagon, which is available in various worldwide markets.
                      Вариантът с битурбо видя първата си употреба през септември 2007 г., монтирани на 200-серия Land Cruiser вагон, който е на разположение в различни пазари по света.
                      It is also installed in some variants of the Lexus LX570 wagon.
                      Тя е инсталирана също така в някои варианти на вагона на Lexus LX570.
                      Specifications [ edit ]
                      Спецификации [ редактиране ]


                      • Designation: 1VD-FTV
                        Предназначение: 1VD-FTV
                      • Type: V8 DOHC 32 Valve Variable Geometry Intercooled Turbo Diesel
                        Тип: V8 DOHC 32 Valve Variable Geometry Turbo Diesel интеркулер
                      • Displacement: 4,461 cc (272 cu in)
                        Работен обем: 4461 куб.см. (272 куб. инча)
                      • Compression ratio: 16.8:1
                        Степен на сгъстяване: 16.8:1
                      • Bore x Stroke (mm): 86 x 96
                        Диаметър х Ход (мм): 86 х 96
                      • Fuel System: Common Rail Direct Injection
                        Горивна система: Common Rail Direct Injection
                      • Maximum power: Single turbo: 151 kW (202 hp) @ 3400 rpm; [ 1 ] Twin turbo: 195 kW (261 hp) at 3400 rpm [ 2 ]
                        Максимална мощност: Single Turbo: 151 кВт (202 к.с.) @ 3400 оборота в минута; [1] Twin Turbo: 195 кВт (261 к.с.) при 3400 оборота в минута [2]
                      • Maximum torque: Single turbo: 430 N·m (317 lb·ft) @ 1200-3200 rpm; [ 1 ] Twin turbo: 650 N·m (479 lb·ft) @ 1600-2600 rpm [ 2 ]
                        Максимален въртящ момент: Single Turbo: 430 N · m (£ 317 · фута) @ 1200-3200 об; [1] Twin Turbo: 650 N · m (£ 479 · фута) @ 1600-2600 об [2]
                      • Fuel Consumption (ADR81/02 combined): Single turbo: 11.9 l/100 km (23.7 mpg -imp ; 19.8 mpg -US ); [ 1 ] Twin turbo: 10.3 l/100 km (27.4 mpg -imp ; 22.8 mpg -US ) [ 2 ]
                        Разход на гориво (комбиниран ADR81/02): Single Turbo: 11,9 л/100 км (23.7 мили на галон-ИМП; 19,8 MPG-САЩ); [1] Twin Turbo: 10,3 л/100 км (27.4 мили на галон-ИМП; 22,8 MPG-САЩ ) [2]

                      References [ edit ]
                      Позоваването [ редактиране ]


                      Коментар


                      • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                        Дюзите не са проблемни като на 120ката. Два вида са. До 2011 са едни, после по някое време са други. Определено няма да е всеяден.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                          Гледам темата е за ТЛК 80 и нейните алтернативи.
                          Намерих алтернатива най-после. Пак Тойота.
                          Според мен ТЛК76 4,5D V8 D4-D е решението.
                          Сигурно е хубава тази комплектация, но по моите разбирания не отговаря на "алтернатива на 80-тка" по няколко непреодолими (непоправими) различия.
                          1. Мостовете са много тесни като на всяка 7х. Това за кола с която ще се пътува много е неприемливо за мен. За страничните наклони също е ясно.
                          2. Предния диф ти си го споменал.
                          3.
                          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                          .... Определено няма да е всеяден.
                          Това не е ли достатъчно за да не е алтернатива?
                          Искаш алтернатива с панделка от магазина : http://www.transauto.be/car/car.php?vehicle=457&lg=en
                          С турбина и кулер от APS получаваш динамика близка (е не съвсем, но доста близка) до тази на турбо осмака, но мотора продължава да си бъде всеяден... Всичко останало (само от краткия списък горе разбира се) е решено в завода.
                          Алтернативата на Тойота.... пак е Нисан
                          Technical Rescue Direct - life lies in courage
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                          Коментар


                          • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                            Ако е за "покойник" 115 коня то тойотския шестак е за предпочитане. И на него слагат турбини и постигат подобни на осмака цифри, но това на мен не ми харесва.
                            А ширината на мостовете на 76цата е съшата като на ТЛК80. Даже предния е по-широк с около 60мм от задния(!) точно заради осмака.
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                              Як е тоя мотор, но според мен е далеч от понятия като "универсалност" и експедицио-приложим не е . Не бих разчитал на нещо с петцифрена сума за дюзи и екзотична турбина в далечни и незнайни места. 1HD-FT-то с 204 коня не се справя зле..,защо ти е повече мощ?
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар


                              • От: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...

                                Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                                ... 1HD-FT-то с 204 коня не се справя зле..,защо ти е повече мощ?
                                1Hd-ftE e 204 коня (на 100ца), 1hd-ft си е 170 коня.

                                Относно последните няколко поста - няма как 7ма серия да е алтернатива на 8ма.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X