Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

    Много терминология и нещо се губя. Яро, при нас по лодките тоя проблем си го имаме постоянно. На утрешната лодка- Един алтернатор 80 а/ч работи с 11 броя 78 а/ч акумулатори...

    Я някой да ме поправи, ако бъркам някъде. Взимаш и слагаш най-големия тягов акумулатор отзад. Двата отпред си стоят както са си. Намираш от някъде 12V /на клемата на единия преден няма ли да е 12V ?/ и там включваш:

    Вариант 1: Автоматично реле, затваря веригата при наличие на 13.3V в който и да е акумулатор. Водонепроницаемо, идиотоустойчиво. Като загасиш мотора и алтернатора спре да зарежда, волтажа пада под 13.3V и релето автоматично прекъсва веригата. Изолира задния акумулатор от предните. Ползваш само задния акумулатор, предния си стои зареден.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:204578.jpg
Прегледи:1
Размер:11.5 КБ
ID:5312329
    http://www.defender.com/product.jsp?...6044&id=605576

    Вариант 2: Връзването същото, само че "релето" си ти. Ключ маса, която трябва да изключваш като гасиш мотора. Забравиш ли я, кофти.

    Има и разни "интелигентни", можеш да определяш на колко волта да се включват и на колко да се изключват. Не са нито противоводни, нито идиотоустойчиви, нито надеждни. Просто са "интелигентни". В морето обикновенно "тъпите" неща работят та затова не ти ги предлагам. "Интелигента" все ще си намери причина да кръшне.
    http://www.solar-electric.com/me-sbc.html
    Последно редактирано от NIKSD; 20-10-11, 02:56.
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • #47
      От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

      Би могло да се отиде още по-далеч. Има доста миниатюрни бензинови генераторчета под киловат, които се побират безпроблемно в двигателния отсек на 80-тка и тежат значително по-малко от акумулатор.
      Ползваш си без угризения за "битови" нужди щатните акумулатори и като не можеш да запалиш, ги съживяваш за 15-ина минути с генератора.
      Точно тази схема ме е спасявала в подобна ситуация. Е, случайно имах в себе си и зарядно за акумулатор. Не твърдя, че е перфектната комбинация, но има нЕкои преимущества пред акумулаторите.
      Не сменяй 24V стартер! той си е много арен баш за тази кола. Единственото, което се чудя е защо не са направили цялата инсталация на 24V, както е при ТЛК 60.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #48
        От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
        Крайно време ти е да седнеш в един Дифендър. Не взимай Стефан със себе си.
        Я кажи какво му е интересното на Дифендъра, че изобщо го няма в темата досега?

        Коментар


        • #49
          От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Я кажи какво му е интересното на Дифендъра, че изобщо го няма в темата досега?
          Все едно да питаш Гунди какво му е интересното на Левски... Е много е дълго за писане. Ще взема един и ще ти покажа наживо при серия 2 на тлк-то на Мишо...

          Но конкретно по въпроса и толкоз - щатно акумулатора му е точно в шасито, с под отдолу и капак отгоре. Нали така одобряваш?...

          Коментар


          • #50
            От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Нали така одобряваш?...
            Да.

            Коментар


            • #51
              От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Я кажи какво му е интересното на Дифендъра.....?
              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              Все едно да питаш Гунди какво му е интересното на Левски... ?...
              Този кратък диалог взима жълтата фланелка! Кефите ме

              Аз още не мога да си отговоря еднозначно защо Яро не е постигнал нирвана... защото Тойота не прави Дифендъри или защото Land Rover не са направили 80-тката
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #52
                От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                Варианта със стартер на 12v отпада, освен ако не намеря такъв, конкретно за моя двигател (1HD-T) а не 1HZ.

                Тоест остава за разглеждане вариант с трети акумулатор, при сегашните два и сегашния стартер на 24v.

                Коментар


                • #53
                  От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                  Това значи, на допълнителния акумулатор да закачиш всичко (включително щатната ел. инсталация на автомобила), а двоицата еднакви отпред да останат само за палене. Ако това не те е отказало - да ти рисувам схема. Мога и да ти разкажа защо няма други добри комбинации.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Това значи, на допълнителния акумулатор да закачиш всичко (включително щатната ел. инсталация на автомобила)...
                    Това ме отказва. Явно ще почака да узрее за някакво по-практично решение.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                      Това не е толкова непрактично. Освен ако не искаш да можеш да сваляш допълнителния с едно движение.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Това не е толкова непрактично. Освен ако не искаш да можеш да сваляш допълнителния с едно движение.
                        Ако ще трябва да се преработва инсталацията и да влача кила кабели до отзад в багажника, не знам... Третия ще искам да го свалям като все стандартен акумулатор, с разкопчаване на клемите. Не е едно движение, но не трябва и да е 'бетониран'..

                        Коментар


                        • #57
                          От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          Ако ще трябва да се преработва инсталацията и да влача кила кабели до отзад в багажника, не знам... Третия ще искам да го свалям като все стандартен акумулатор, с разкопчаване на клемите. Не е едно движение, но не трябва и да е 'бетониран'..
                          Добре де. Защо зорлем искаш да се вкарваш в приключения? На варианта с генератор, какви недостатъци виждаш? http://www.jkchonda.com/pe/generators01.html

                          п.с. Освен цената, де. Ама има и други марки. Предполагам че няма да се ползва целогогишно.
                          Последно редактирано от Пенчо; 25-10-11, 16:14. Причина: доп

                          Коментар


                          • #58
                            От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                            Добре де. Защо зорлем искаш да се вкарваш в приключения? На варианта с генератор, какви недостатъци виждаш? http://www.jkchonda.com/pe/generators01.html

                            п.с. Освен цената, де. Ама има и други марки. Предполагам че няма да се ползва целогогишно.
                            Ами цена. Купих 2 киловата генератор Хонда преди 3г. на цена 1650лв. Сега 1-киловатовия е повече. Това са поне 4 оптими.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Ако ще трябва да се преработва инсталацията и да влача кила кабели до отзад в багажника, не знам... Третия ще искам да го свалям като все стандартен акумулатор, с разкопчаване на клемите. Не е едно движение, но не трябва и да е 'бетониран'..
                              Пак има не-сложно решение, а до отзад все едно трябва да има един кабел.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                                Тогава пак идваме до един от въпросите от началото на темата:
                                Ако се добави трети акумулатор, при сегашната компановка (2 акумулатора стандартно и стартер на 24v), ще може ли чрез система за управление (готова или правена) двойката щатни акумулатори да се управляват като един, а третия като втори, предназначен за консуматори?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X