Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Сигурно ще е по-красиво да се добави и един диод към цялата схема ма Спарки и Ясен ще кажат
    Аз точно такава схема му разказвам, ама вие го разсейвате с глупости. Два диода ("разделител" по джиперски), две ключ-маси и баста. В двете вериги - произволно количество батерии

    Коментар


    • #32
      От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

      Използването на стартерни акумулатори за стартера и тягови за консуматорите според мен ще направи системата много по-правилно работеща отколкото комбинирането на акумулатор а всичко... Отделно, че някой ден като реши да добавиш и фото-волтаици (цените им падат сериозно) пак ще си една крачка напред в схемата. Яро, ако имаш някое подходящо местенце ПОД купето спокойно можеш да монтираш акумулаторите там. Ще спестиш място, ще свалиш тежестта максимални ниско и ще се застраховаш от разливане при беля.
      Technical Rescue Direct - life lies in courage
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

      Коментар


      • #33
        От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

        Акумулаторите под купето лично мен ме потискат - а дълго време съм пътувал с бутилка за пропан-бутан под купето и знам за какво говоря.

        Коментар


        • #34
          От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Акумулаторите под купето лично мен ме потискат - а дълго време съм пътувал с бутилка за пропан-бутан под купето и знам за какво говоря.
          На Яро понеже му е ниска тойотата, та много ще се подтисне... Ако има някоя дупка (например успоредно на кардана от едната страна минава ауспуха а от другата обикновено е празно става. Това решение го видях при едни офроуд кемпери на базата на форд-Е-250 и много ми допадна.
          Technical Rescue Direct - life lies in courage
          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

          Коментар


          • #35
            От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

            А на мен не ми допада никак. Акумулаторът е принципно различен от останалите детайли в колата. Преди всичко с това, че от смачкване може да експлодира. Това не го могат нито трансмисията, нито двигателят, нито даже резервоарът за бензин.

            Коментар


            • #36
              От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

              Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
              На Яро понеже му е ниска тойотата, та много ще се подтисне... Ако има някоя дупка (например успоредно на кардана от едната страна минава ауспуха а от другата обикновено е празно става. Това решение го видях при едни офроуд кемпери на базата на форд-Е-250 и много ми допадна.
              И като се окантариш на акумулатора какво се прави? Ще трябва и автоматично пожарогасене.

              Коментар


              • #37
                От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                Говорите наизуст и двамата.АКО се намери подходящо място за акумулатора сигурно ще се окантари точно на него. Може и да няма подходящо място, но тягови херметични акумулатори има с всякакви размери, напр. плосък около 12-15 см дебел 200 Ач. може да седи легнал....
                Technical Rescue Direct - life lies in courage
                http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                Коментар


                • #38
                  От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                  Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                  Говорите наизуст и двамата.АКО се намери подходящо място за акумулатора сигурно ще се окантари точно на него. Може и да няма подходящо място, но тягови херметични акумулатори има с всякакви размери, напр. плосък около 12-15 см дебел 200 Ач. може да седи легнал....
                  Да де! Натисни го с 2 тона от където и да е.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                    Е кво ше натиснеш на паркетник
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #40
                      От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                      Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                      плосък около 12-15 см дебел 200 Ач. може да седи легнал....
                      Точно такъв, чисто конструктивно е най-уязвим към деформация. Тази схема е допустима само при едно условие - че акумулаторът има накъде да изскочи нагоре, ако го натиснат отдолу. На кемпер сигурно няма проблеми, защото е в ниша на пода, която отгоре има лек капак. Ако на джип направиш същата схема - моля.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                        Като казах кемпер ти какво си представяш... Уточних ФОРД Е (горе долу същото като Ф) 250... Малко по голям от 80-тката, но не много...
                        Technical Rescue Direct - life lies in courage
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                        Коментар


                        • #42
                          От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                          Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                          Като казах кемпер ти какво си представяш... Уточних ФОРД Е (горе долу същото като Ф) 250... Малко по голям от 80-тката, но не много...
                          Решаваща е конструкцията на пода. Затворено отдолу и капак отгоре - и си стискаме ръцете.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                            Идеята на Сашо за акумулаторите отдолу никак не е лоша, но е приложима само за определени модели. Дефендера е с бая дебела (дълбока или висока, както щете) рама в средата и там може да ги прибере спокойно. При 80тката резервоара стандартно е в средата и в задната част (след като се изведе резервната гума отзад на стойка) има предоволно място затова без да опира и кантари. Проблема е, че аз това място вече го запълних с едни 160литра втори резервоар... Така, че единственото лесно реализуемо решение при мен е отзад в багажника...

                            Коментар


                            • #44
                              От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Решаваща е конструкцията на пода. Затворено отдолу и капак отгоре - и си стискаме ръцете.
                              Крайно време ти е да седнеш в един Дифендър. Не взимай Стефан със себе си.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Land Cruiser 80 и опции за запас от заряд за допълнителни консуматори

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Решаваща е конструкцията на пода. Затворено отдолу и капак отгоре - и си стискаме ръцете.
                                Стискаме ги

                                Все едно, другия въпрос остава - само стартови или стартови и тягови? Ако е първия вариянт, мисля, че два полу-тягови по-ще понесат да си поделят тока на стартера (особено, ако са по-големи), отколкото стартовите ще се радват на 48 часа постоянно дърпане на 3-4 ампера... Не знам дали е вярно...
                                Technical Rescue Direct - life lies in courage
                                http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X