Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota 4Runner - информация преди покупка.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

    http://offroad-bulgaria.com/showthre...=110625&page=1
    Мисля, че тук ще намериш колегата, който ти трябва....

    Коментар


    • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

      Мерси колега.
      тел: 0885 301 724 - Радо | Toyota Hilux Surf 2,7i; 3RZ-FE

      Коментар


      • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

        Здрасти kavarov!Значи имам 1999 2.7L 4Рънер в САЩ и 3.0 TD 4Рънер в БГ.И двата с ръчни трансмисии/W59 и R151/също дифовете са им различни/4.10 и 3.58 за дизела/Всичко друго е еднакво.Дизела в БГ при 60% магистрала и 40%градско до изчерпване на резервоара/18 галона-68 литра/ беше на 860км.Бензиновия само на магистрала/25 мили след светване на резервата/ беше на 370 мили.Средна скорост 70 мили/час.2.7 литровия двигател е доста надежден и сравнително прост за подръжка.Купих го втора ръка на 90К и сега е на 115К.Тоест почти не е каран за 3г дето го имам.Щото основната ми кола за работа е 91 Корола.Двигателя е с верига и без делко/само с бобини.Само съм сменял масло.Първия собственик не е правил нищо друго.Мисля че ресурса на веригата, при правилно мазане/смяна масло на 5к мили/ е над 200К мили.Не е от добрите за офроуд двигатели, тъй като макс.момент е доста нависоко в оборотите, но досега не съм закъсал извън пътя или в снега.Не съм го пробвал в крайности-тежък офроуд или високи скорости на магистрала/главно поради височината на 4Рънера/Въпреки че е с верига, е доста тих, даже и при скорости до 140-150км.По обясними причина не мога да ти кажа нищо за представянето му на газ.
        Един и същ проблем имах и на двата 4Рънера с педала на съединителя.В Тойота са проектирали една малко странна пластмасова втулчица на които лежи пружината на педала.Въпросната втулка се изяжда много бързо и телта на пружината/ф6мм/ започва да изяжда пластината на педала.Като резултат при всяко натискане на съединителя се чува изскърцване.След сваляне на педала и наваряване на износената зона, заварих две дебели/по 3мм/шайби 20х8мм от двете страни на въпросната пластина и елиминирах втулката от Тойота.Разбира се сега се налага периодично смазване/на около 5К мили/с по една-две капки грес спрей.Но няма повече износване и скърцане.Педала се сваля отвътре след откачане на вилката която го свързва към буталцето на цилиндъра.Добре е да се отметне мокета преди да се откачва/закачва към пружината.Която пък е доста мощна, но Knipex Aligator клещи са от голяма полза.
        Във форумите тук не съм чул за проблеми с този двигател.Но това което ще добавя е, че предвид ниската цена на маслата, политиката на продавачите и желанието на собствениците да си запазят двигателите тука е нещо като мания да си сменят маслата на 3500 мили.Преди да си купя 4Рънера, обиколих доста автоморги за да видя как се държи това купе при различни катастрофи и междувременно не успях да намеря скапан двигател от лоша поддръжка от този тип.Но всичко опира до личното отношение на собственика преди теб.
        Така че пожелавам ти успех и питай ако нещо не е ясно!
        Прикачени файлове
        1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

        Коментар


        • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

          Изключително много благодаря за изчерпателния отговор.

          Този, който аз съм харесал е с автоматична скоростна кутия, така че предполагам няма да имам проблема със съединителя за който спомена.

          Това, което пишеш доста ми хареса, освен това за офроуда. Както казах и преди аз нямам намерение да се състезавам или да правя някакви невероятни чудеса с него, но определено го искам за из планините. Като казваш, че не става за тежък офроуд ми се ще да разбера какво имаш предвид - че трябва по-внимателно и по-бавно да се драпа по баирите или че джипката няма сила да се катери примерно.

          Мерси оново за изчерпателния отговор.
          тел: 0885 301 724 - Радо | Toyota Hilux Surf 2,7i; 3RZ-FE

          Коментар


          • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

            Първоначално публикуван от kavarov Преглед на мнение
            Изключително много благодаря за изчерпателния отговор.

            Този, който аз съм харесал е с автоматична скоростна кутия, така че предполагам няма да имам проблема със съединителя за който спомена.

            Това, което пишеш доста ми хареса, освен това за офроуда. Както казах и преди аз нямам намерение да се състезавам или да правя някакви невероятни чудеса с него, но определено го искам за из планините. Като казваш, че не става за тежък офроуд ми се ще да разбера какво имаш предвид - че трябва по-внимателно и по-бавно да се драпа по баирите или че джипката няма сила да се катери примерно.

            Мерси оново за изчерпателния отговор.
            Колега,Ранъра не е за тежък офроуд по доста причини!Дължината му пречи,стандартно е само с ЛСД отзад,ако го повдигнеш и се полакомиш за гуми по-големи от 31-ци дифовете и скорости,раздатка няма да издържат и т.н!Ако искаш тежък офроуд вземай 70-ка и я тунинговай или ако имаш възможност направо Hevy Duty /примерно с 4.2 дизел,каквито тък се предлагат в момента няколко/ и няма да имаш грижи,още повече че ресурса на тези мотори е неколкократно по-голям от който и да е мотор на Ранъра!
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
              ...още повече че ресурса на тези мотори е неколкократно по-голям от който и да е мотор на Ранъра!
              Е де, чак пък толкова.
              4.2D (1HZ) е легендарен двигател (много здрав, но и тежък), иска едни пари за да тръгне като другите турбинирани дизели на тойота. Ако си постоянно в Африка и Азия и на други места с лоша инфраструктура и тежки терени, да, но за джипка, която се ползва и всекидневно (както повечето от нас) не мисля, че е най-върховния двигател за каране. Има много тяга, но няма почти никаква динамика (сравнен с останалите).

              Коментар


              • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

                Здравейте колеги,

                Днес ходих да го гледам и като се покатерихме по разни баири направо ми скри шапката. Още умувам дали да го купувам, поради няколко причини:

                1) Като го зарових в една локва и оттам по един баир и се въртяха само предна дясна и задна лява гума. Принципно знам, че това значи 4WD, но не трябва ли диференциала да предава движение и на останалите колела. Знам че няма блокаж, ама нали уж е диференциал с ограничено приплъзване и трябва да предава и на другите колела (Извинявам се за невежеството ако говоря глупости). На скоростния лост за бавни и нормални има само 2 положения - H и 4L. Има бутон 4WD, който определя дали караш 4х4 (т.е. предно дясно и задно ляво) или нормално.
                2) Колата е на 200К мили, което си е 320К километра. По принцип на другите пише по-малко, но доколкото съм чел, напълно нормално е за 10 годишен джип да е на 200К мили. Как мислите дали това е проблем за мотора.

                Иначе двигателя звучи великолепно - няма тропане, скърцане или каквото и да било. Температурата не мърда въпреки че драпахме по баира и т.н.
                тел: 0885 301 724 - Радо | Toyota Hilux Surf 2,7i; 3RZ-FE

                Коментар


                • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

                  Това, за което говориш е писано в тази ТЕМА Излиза че колата за която говориш е с "мултиматик трансфер" . Колегата Методи е описал подробно за какво става въпрос.

                  Коментар


                  • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

                    Мерси,

                    Аз я бях чел тази тема, ама много ми станаха напоследък и явно съм изключил. Само за протокола - ако съм разбрал правилно това е най-добрия вариант май (естествено без блокаж).
                    тел: 0885 301 724 - Радо | Toyota Hilux Surf 2,7i; 3RZ-FE

                    Коментар


                    • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

                      Здрасти kavarov!Значи че ще трябва да се драпа по-бавно и внимателно по баирите-то това е най-важното в офроуда.Че ще има сила да те измъкне където тръгнеш и това е сигурно.Все пак говоря по принцип за този модел двигател, а не за конкретната машинка, която си пробвал.Е, ако я натовариш с 4-5 човека и 200кг багаж не очаквай много.Но двама души с бивачен инвентар за няколко дни би трябвало да изнесе на повечето планински места из България и наоколо.
                      Малко снимки какво може с 4Рънер/зеления е 3.4л, някои от другте с 2,7л/.Снимките са от:
                      http://www.sonoransteel.com/index.ph...ex&cPath=1_2_3
                      http://hunt4steve.com/
                      Зеленото купе на дъното в цепката до ЛъвскияГръб в Юта/LionsBack,Utah/ не е на
                      Steve, но скъсаните полуоски са на неговата машина.
                      За съжаление снимките не се подредиха както исках, ще ме извините ама се надявам, че ще се оправите.
                      Някои от показаните ситуации спадат към крайностите в офроуда.
                      Прикачени файлове
                      1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                      Коментар


                      • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

                        Здрасти metotem. Мерси много за инфото ОТНОВО. Тези снимки много ме надъхаха и май ще го вземам. А това че е на 200К мили и че има ръждичка отдолу (не е кой знае какво, ама все пак има) май не трябва да ме притеснява толкова, нали.
                        тел: 0885 301 724 - Радо | Toyota Hilux Surf 2,7i; 3RZ-FE

                        Коментар


                        • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

                          Здрасти kavarov!Хубаво е да се въодушевява човек, но все пак прецени трезво преди да купиш.Защото да не стане за кратко след това, да изсипеш още толкова пари и да не му се вижда края даже.Защото разочарованието след това е много по-голямо.Намери някой който разбира, това може да ти спести големи ядове/и пари/ после.
                          Бензиновия 4Рънер го купих след 4 месечно ровене и то на наситения пазар в САЩ.Докато стигна да купя този от Косово-от момента в който разбрах че ще има търгове за тях, докато успях да се занеса в Косово и да избера 1 на второто отиване се минаха почти 2 години.Защото не бях се занимавал с дизел/по разбираеми причини/ то не беше четене, не беше събиране на информация и проучване за части.Но имах представата от бензиновия за какво иде реч, и понеже купетата са еднакви, трябваше да се потя само над въпросите за ДВГ-то.
                          Тука в североизтока на САЩ, липсват тези впечатляващи природни феномени като на запад, по които даже е разрешено да се кара и офроуд, а и не остава толкова време за такъв кеф, колкото ми се иска.Но в България се накефих с дизеловия насам-натам по гори и чукари, поля и балкани.Поне в момента не ми се кара друг вид кола за кеф, пък по-натам живи-здрави ще видим.Тъй че пожелавам успех на теб и на всички колеги от форума!Да сте здрави и благополучно бабунене!
                          1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                          Коментар


                          • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

                            Абсолютно си прав metotem. Точно това мисля и аз да направя - ще питам някой от разбиращите из форума да дойде с мен да го огледа, защото наистина за момента и моите познания са от изчетеното във форума последния месец и нещо.
                            тел: 0885 301 724 - Радо | Toyota Hilux Surf 2,7i; 3RZ-FE

                            Коментар


                            • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

                              Искам да благодаря на всички за изчерпателната информация и ....... разбира се да се похваля и аз с мома англичанка - взех го Хайлукса. След като му направя обслужванията и т.н. ще го поснимам и ще пусна снимки в другата тема.

                              Още веднъж хиляди благодарности на всички и най-много на Митко Фулдата за това, че дойде с мен да огледа джипа преди да го взема.
                              тел: 0885 301 724 - Радо | Toyota Hilux Surf 2,7i; 3RZ-FE

                              Коментар


                              • От: Toyota 4Runner - информация преди покупка.

                                Здравейте,
                                аз съм млад участник, искам да си купя Toyota 4-Runner. Гледах една джипка 94г. 2.4 мотор дизел. Собственика ми каза, че има на заден диференциал ЛСД блокаж и на преден блокаж със някакви вакуми, когато си на бавни. Знаете ли нещо по въпроса дали съществуват такъв вид блокажи на тези джипки.

                                Благодаря предварително

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X