Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара

    Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
    Ти с какъв двигател си имам от Краза С20не с нови-сменени миналата година каран е само по траялите, свещи кабели дистрибуторна капачка палец и ангренаж и почти всичката електроника продава се без картер за 100 лв.
    Как как как...кое за 100лв?имам нужда от резервни части ако на колето не му трябва....
    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Стефане, обясняваш ми като на гъзорък европеец...
      Всичките тези неща ги знам, ама ...
      Знаеш ги. Ама не ги правиш. Затова ти ги пиля с подробности.

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      ...Относно компютъра-и аз си мислех да залея следващия, ама не с восък, а с лак, или нещо по-сериозно. Обаче се притеснявам за охлаждането на елементите, дали няма да скапя нещо заради влошено охлаждане?...
      Не се ебавай с лак. Ако настояваш, мога да ти обясня с подробности защо в конкретния случай восъка е по-добро решение, ако не - приеми го на доверие ги направи както е описано.

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      ...Я кажете как се постига ограничаване на оборотите когато работи на газ?
      Най-тъпото, което ми идва на ум, е един транзистор с 2 съпротивления и 1 кондензатор. Взима сигнал от някой инжектор и управлява клапана на ниската страна на изпарителя. На стария ми Витарник и на предишното Мицу го бях направил така - бачкаше си и на ограничител (е, не чак толкова отчетливо, като на бензин, но бачка), и като економайзер, че много мразя като пусна на скорост и да ми пука из гърнетата като мангалска жигула.
      Единствено условие - пътя от изпарителя до цилиндрите да е максимално къс.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара

        Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
        Ти с какъв двигател си имам от Краза С20не с нови-сменени миналата година каран е само по траялите, свещи кабели дистрибуторна капачка палец и ангренаж и почти всичката електроника продава се без картер за 100 лв.
        Мой е, мой е...

        Извинявай Светльо(за eti става въпрос), ама цената я виждаш...

        Ако идваш на Лясковец, и ако има място-мятай го в колата.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
          Най-тъпото, което ми идва на ум, е един транзистор с 2 съпротивления и 1 кондензатор. Взима сигнал от някой инжектор и управлява клапана на ниската страна на изпарителя. На стария ми Витарник и на предишното Мицу го бях направил така - бачкаше си и на ограничител (е, не чак толкова отчетливо, като на бензин, но бачка), и като економайзер, че много мразя като пусна на скорост и да ми пука из гърнетата като мангалска жигула.
          Единствено условие - пътя от изпарителя до цилиндрите да е максимално къс.
          Схванах. Не ми се струва необходимо, няма да го правя, че пътя на газта не е къс, а това ще води до излишно забавяне на реакцията.
          Ще се старая да не стигам до оборотите за прекъсвач.

          А за восъка и лака ми е интересно, би ли споделил? Не, че се съмнявам, отдавна знам, че ако слушам съветите ти няма да сбъркам, но от чисто любопитство?
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара

            Добре де в цялата далавера не остана ли един нормален разпределителен вал от c20ne за продажба
            Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара

              Днес разглобих новия двигател за Франко.
              Направи ми впечатление колко е чист двигателя отвътре, явно Павката и предишните собственици са се грижили добре.
              Какво констатирах:
              Най-сериозния кусур е, че има износване на бутала и цилиндри(буталата откровено си хлопат, даже на едното се чува и чукане като го мърдам с пръсти), та блока ще ходи на шлайф, и ще се слагат нови бутала, със съответните им сегменти. Стига да намеря за такъв стар двигател ремонтни бутала де. Ако няма-старите бутала, с нови сегменти, ама не е работа, искам всичко да е колкото може по-перфектно.
              Лагерите на коляновия вал са в почти идеално състояние, валът също. Там няма да пипам, не виждам смисъл.
              Главата е перфектна, но ще иде на задължителен шлайф, после ще припасна клапаните, смяна на гумичките, и това е по главата.
              Нови гарнитури, силикон където трябва, динамометричния ключ, и двигателя ще замърка като бъхляв котак...
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара

                Коле стига бре...Тея бутала ще са на цената на цял двигател сигурно...Я кажи ти сега като имаш два двигателя нямаш ли един разпределител вал излишен?Ама да има гърбици ,че аз без гърбици имам...
                Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара

                  Петре, когато се прави ремонт на един двигател, и се иска да стане както трябва-парите спират да влияят, и се гледа само какво ще се получи като краен резултат.
                  Какво от това, че двигателя е 100 лева, а буталата 200? Ами ако двигателя струва 1500?

                  Относно разпределителния вал-в нета има достатъчно обяви за коли за части, включително и с такива с повредени двигатели, та там може да намериш здрав вал.
                  Не ми се разделя с части които може да ми потрябват.
                  Може да се окаже, че вал няма да ми трябва вовеки, ама пък, ако ми потрябва, а съм го дал, а???
                  Стария двигател ще бъде разглобен, и което е читаво-ще се смаже, увие в парцали или хартия, и ще се пази за резервни части.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Петре, когато се прави ремонт на един двигател, и се иска да стане както трябва-парите спират да влияят, и се гледа само какво ще се получи като краен резултат.
                    Какво от това, че двигателя е 100 лева, а буталата 200? ...
                    Абе, последно като търсех такива бутала, първи ремонт, ми искаха 680 кинта за комплект бутала и сегменти. отделно лагери, отделно, че имаше изпърдял и датчик на КВ, а и той хич не е без пари... деба и 'евтините' немски части....
                    По тоя повод, собственика на возилото, просто отиде и си купи друг двигател за 320 лева.
                    Надявам се, че при вас цените са по-скромни.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара

                      Както отдавнма се знае-пръстите, очите и ушите не са измерителен инструмент, и не трябва да им се вярва.
                      Днес след прецизно измерване с микрометър, и вътромер(или както там му се казва) се оказа, че луфта между буталото и цилиндъра е 0,12 мм. На бегачката с която колегите са се състезавали едно време(Лада 2104) нарочно са разпилявали блока до хлабина 0,11 с цел буталата да вървят по-леко, и мотора да се реже по-яко.
                      Та сега съм именно в този прозорец, ще се мине без нови бутала. Ще сменя сегментите, лагерите на коляновия вал, райбероване и припасване на клапаните, и толкова. Даже вече започнах първата част от сглобяването-измих до стерилност блока, и го боядисах. Утре вечер трябва да съм сглобил коляно-мотовоилковия механизъм, и да съм взел главата от шлайф.
                      Ма после е Русе екстрийм, та чак другата седмица ще мога да продължа със сглобяването.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара

                        Нали знаеш, че боядисан метал има по-добро топлоотдаване? За това боядисват детайли като тоководещи шини, не заради за друго. Малко хора знаят, че детайл минат на пясакоструене също има по-добро топлоотдане от гладък. Със сигурност е полезно боядисването.
                        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                        Телефон - в профила!

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара

                          А ако го е боядисал червен,освен,че ще топлоотделя по-добре,знаеш ли как ще върви...
                          Нищо не мога,и нищо не знам...

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара

                            Тц, сиво е. Аз исках цикламено, ама бояджиите до нас нямали, само сиво, та затова.

                            Иначе днес пристигнаха почти всички части и гарнитури, утре трябва да дойдат и останалите, и утре вечер с кеф ще сглобявам.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара

                              Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                              Нали знаеш, че боядисан метал има по-добро топлоотдаване? За това боядисват детайли като тоководещи шини, не заради за друго. Малко хора знаят, че детайл минат на пясакоструене също има по-добро топлоотдане от гладък. Със сигурност е полезно боядисването.
                              Не казвам ,че не е вярно твърдението ти ,но не виждам логика?А шините специално се боядисват за да се набиват на око...Затова и най близката от човек шина в дадено съоръжение е червена.
                              Коле радвам се ,че се размина с тежките разходи на този етап...
                              Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара

                                Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
                                Не казвам ,че не е вярно твърдението ти ,но не виждам логика?А шините специално се боядисват за да се набиват на око...Затова и най близката от човек шина в дадено съоръжение е червена.
                                Коле радвам се ,че се размина с тежките разходи на този етап...
                                Ми не е за да се набиват на око. И за това, но това не е основното. Виждал съм всички шини да са черни. За топлоотдаването имам професионално изкривяване. Сега не ми се търси точната физична причина... С пясъкоструенето е заради по-голямата контактна площ с въздуха - пробите ми показват 10 до 20% подобрение, което никак не е малко. Тези проценти са доста относителни като абсолютна величина.

                                Отклоняваме темета. Кольо освен ремонта на двигателя други придобивки и промени по машината ще има ли?
                                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                                Телефон - в профила!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X