От: И аз съм вече с Витара
Именно.
Мислех да вдигна захвата на шарнира към моста, но тогава моста ще въздейства върху А-рамото през по-голям лост, и се отказах. Реших да сваля другата част на А-рамото надолу. Вчера беше много по-долу, но днес изкъртих планките, и им направих нови отвори, сега положението е нещо като в средата между оригиналното място, и вчерашното. Ефекта на повдигане се намали доста. Все още го има, но вече е в рамките на нормалното, може да се кара. Направих едно кръгче из махалата, тази машина вече не става за нормално каране, много се клатушка, ама нали това беше целта-да има голям ход на окачването, като данъкът за това е клатенето.
Ще видим на тестовете как ще се представи...
Именно.
Мислех да вдигна захвата на шарнира към моста, но тогава моста ще въздейства върху А-рамото през по-голям лост, и се отказах. Реших да сваля другата част на А-рамото надолу. Вчера беше много по-долу, но днес изкъртих планките, и им направих нови отвори, сега положението е нещо като в средата между оригиналното място, и вчерашното. Ефекта на повдигане се намали доста. Все още го има, но вече е в рамките на нормалното, може да се кара. Направих едно кръгче из махалата, тази машина вече не става за нормално каране, много се клатушка, ама нали това беше целта-да има голям ход на окачването, като данъкът за това е клатенето.
Ще видим на тестовете как ще се представи...
Коментар