Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още една Витара ще се повдига :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Още една Витара ще се повдига

    При 1,6-16v,също не става над двигатела-няма място между колекторите и капака на двигатела.Явно е по-висок от шестака.Трябва да се заобиколи или пред или зад двигатела.
    Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

    Коментар


    • #77
      До: Още една Витара ще се повдига

      Това са полиамидните подложки за пружините малко промених някои размери , за да са по-здрави ръбовете .




      Скоро ще пусна и на подложката на А рамото
      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

      Коментар


      • #78
        До: Още една Витара ще се повдига

        Добре изглеждат.Предполагам са и доста леки.А от къде материал?
        Ако още не си направил подложката за А-рамото,върти ми се една идея и за нея. Мисля,че ако дупките на горното захващане се разминат с окло 10мм спрямо долното ,в посока към шарнира,диференциала ще се завърти малко назад и по този начин ще се получи по-голяма съосност м-у кардана и пиньона и така задното каре ще се товари по-малко.Не знам само дали спирачния маркуч няма да се опъне много?

        Коментар


        • #79
          До: Още една Витара ще се повдига

          Материала е от фирма "Явор" и наистина са доста леки , а подложката е почти готова и в моя случай няма как да се измести , ако трябва ще правим други после .
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • #80
            До: Още една Витара ще се повдига

            Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
            Добре изглеждат.Предполагам са и доста леки.А от къде материал?
            Ако още не си направил подложката за А-рамото,върти ми се една идея и за нея. Мисля,че ако дупките на горното захващане се разминат с окло 10мм спрямо долното ,в посока към шарнира,диференциала ще се завърти малко назад и по този начин ще се получи по-голяма съосност м-у кардана и пиньона и така задното каре ще се товари по-малко.Не знам само дали спирачния маркуч няма да се опъне много?
            "За равномерното въртене на изходящия вал при равномерно въртене на входящия вал, за карданната предавка с асинхронни шарнири, трябва ъглите между валовете по абсолютна стойност да са равни."
            Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

            Коментар


            • #81
              До: Още една Витара ще се повдига

              Това идва да каже, че оста на раздатката трябва да е успоредна на оста на пиньона ли?

              Коментар


              • #82
                До: Още една Витара ще се повдига

                Да има логика .
                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                Коментар


                • #83
                  До: Още една Витара ще се повдига

                  Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                  Това идва да каже, че оста на раздатката трябва да е успоредна на оста на пиньона ли?
                  Теоретически - да, практически - до колкото е възможно (все пак не е твърдо окачване)
                  Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                  Коментар


                  • #84
                    До: Още една Витара ще се повдига

                    Успоредно с лифта, започнах да реализирам идеята за стабилизираща шанга м-у амортисьорите. Намерих готови дълги гайки. Проблема е от лявата страна, защото мястото под филтъра е ограничено, но има шансове да стане като се скъсят гайките или поизмести филтъра.
                    Самата тръба има къде да мине пред въздуховода.Трябва само да се огъне.

                    Но въпроса е до колко има смисъл тази игра. По принцип такива щанги се слагат на мощни коли с тежки двигатели.Ефекта би се усетил главно на асфалт.В момента амовете мърдат точно 6 мм.при вдигане на крик.Значи при натоварване ще мърдат и повече.Така че щангата поне няма да навреди.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #85
                      До: Още една Витара ще се повдига

                      Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                      Успоредно с лифта, започнах да реализирам идеята за стабилизираща шанга м-у амортисьорите. Намерих готови дълги гайки. Проблема е от лявата страна, защото мястото под филтъра е ограничено, но има шансове да стане като се скъсят гайките или поизмести филтъра.
                      Самата тръба има къде да мине пред въздуховода.Трябва само да се огъне.

                      Но въпроса е до колко има смисъл тази игра. По принцип такива щанги се слагат на мощни коли с тежки двигатели.Ефекта би се усетил главно на асфалт.В момента амовете мърдат точно 6 мм.при вдигане на крик.Значи при натоварване ще мърдат и повече.Така че щангата поне няма да навреди.
                      Няма лошо, ама тези гайки са с малка якост и няма да устискат.Посмисли за друго решение.
                      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                      Skype: pach_bs

                      Коментар


                      • #86
                        До: Още една Витара ще се повдига

                        Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                        Няма лошо, ама тези гайки са с малка якост и няма да устискат.Посмисли за друго решение.
                        Ванка, според мен там няма чак толкова големи усилия, така че надали ще има проблем. (мое мнение)
                        Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                        0888 315 794
                        LZ1UPI
                        A1 (Rh+)

                        Коментар


                        • #87
                          До: Още една Витара ще се повдига

                          Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                          Ванка, според мен там няма чак толкова големи усилия, така че надали ще има проблем. (мое мнение)
                          Може би си прав, според мен е по-важно да се завари тръба между предните носачи за да не се "разкрачва"
                          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                          Skype: pach_bs

                          Коментар


                          • #88
                            До: Още една Витара ще се повдига

                            Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                            Може би си прав, според мен е по-важно да се завари тръба между предните носачи за да не се "разкрачва"
                            Какво точно имаш предвид?Долу между роговете ли?
                            Там ако се слага и демпфер ще има една напречна греда.
                            А колкото до гайките,и мен не ме кефятНаправени са с големи хлабини.Но се успокоявам,че хващат на много повече навивки от стандартни гайки.Иначе болтове намерих 8,8. Поне при първоначалното стягане не превъртя нищо

                            Коментар


                            • #89
                              До: Още една Витара ще се повдига

                              Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                              Какво точно имаш предвид?Долу между роговете ли?
                              Там ако се слага и демпфер ще има една напречна греда.
                              А колкото до гайките,и мен не ме кефятНаправени са с големи хлабини.Но се успокоявам,че хващат на много повече навивки от стандартни гайки.Иначе болтове намерих 8,8. Поне при първоначалното стягане не превъртя нищо
                              Дамм, ако слагаш такава гредичка за демпфер няма нужда да заваряваш нищо
                              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                              Skype: pach_bs

                              Коментар


                              • #90
                                До: Още една Витара ще се повдига

                                Най-накрая успях да я вдигна от пред . Получи се добре, забавиха ме само 2 клеясали болта и откриването на чалъмите .
                                Подложките паснаха точно



                                сваляне на пружината от едната страна

                                Понеже скобите с които разполагах не можеха да хванат пружината с двете челюсти ме беше страх да я свивам повече , за да не се счупят скобите и се наложи да развия долния шарнир от трите болта .
                                Следва слагане на пружината вързана с тел

                                и ето резултата от едната страна

                                Естествено като го направиш от едната страна след това ти идват идеи и си "казваш колко съм тъп".
                                Оказа се, че скоби въобще не трябват понеже носача има много ход надолу и пружината влиза заедно с подложката без проблем в разпънато състояние

                                Носача се подпира с крика в една вдлъбнатина от долу и всичко става много лесно . Хубаво вдигането на носача да стане на два пъти с подлагане , за да не се отплесне крика

                                Забравих да спомена , че от дясно се измъкна карето от кардана и си останах с 10 кг. желязо в ръцете , което нямаше къде да сложа без да овисне на маркучето за спирачките са това е хубаво да има втори човек наоколо, а не да придърпваш с единия крак каквото има около теб .
                                За съжаление не се сетих да замеря височините преди и след , но разликата от ляво и дясно на горната снимка беше 6 см . За вертикалните ъгли разпилих горния отвор на амонтисьора с 16 мм , но гумите пак ми изглеждат леко събрани, утре ще ходя на стенд да видим какво е положението .
                                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X