Проверил ли си каретата на кардана?
Ако и там е ок както казваш, че си сигурен за другите места, остава повредата да е наистина в моста и то по-точно някой лагер! На тия км японски явтомобил да му строшиш диференцяла се изисква голям талант... невярвам да го имаш!
Все пак ако има износен пиньон или корона признаците са ручене и чаткане... Тогава обаче звука е постоянен и се овеличава с овеличаване на скоростта неможе да го има в един момент и в друг да го няма! Чаткането се получава пък при голям луфт! Луфта на диференцялите е както каза Стефан микрони и се проверява с цигарена хартия! Но вибрации от пиньон/корона неможе да има! Вибрации се постигат само при нещо криво - полуоска или строшен лагер!
Погледни ръкава външно да неси го удрял някъде и да има механично искривяване!
4ао и успех
Ако и там е ок както казваш, че си сигурен за другите места, остава повредата да е наистина в моста и то по-точно някой лагер! На тия км японски явтомобил да му строшиш диференцяла се изисква голям талант... невярвам да го имаш!
Все пак ако има износен пиньон или корона признаците са ручене и чаткане... Тогава обаче звука е постоянен и се овеличава с овеличаване на скоростта неможе да го има в един момент и в друг да го няма! Чаткането се получава пък при голям луфт! Луфта на диференцялите е както каза Стефан микрони и се проверява с цигарена хартия! Но вибрации от пиньон/корона неможе да има! Вибрации се постигат само при нещо криво - полуоска или строшен лагер!
Погледни ръкава външно да неси го удрял някъде и да има механично искривяване!
4ао и успех
Бридгестон на 100 години на слик сложих и машината небеше същата...
Сигурно имаш шум?! Луфта, както казва Стефан е микрони, но се установява грубо в свободния ход на пиньона на ръка. При мен пределния е 5 мм. и доколкото всички дифове си приличат и при теб е някъде там. Нямаш ли си документацийка?
Коментар