Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Този мотор е напълно адекватен и пасва добре на машината! С него не вярвма да имаш грижи. Гледай и бягай далеч при най-малкия признак на КОРОЗИЯ. Ако е кърпено или мацано преди теб лично аз също бих бягал далеч. Като цяло качествено изкърпване никой не прави а пък предпродажното сам може да се сетиш какво е...

    Оригиналните антикорозионни покрития на купе и шаси са с цвета на колата!!!
    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Първоначално публикуван от miro131 Преглед на мнение
      Карам такава, но дълга база, внос- Италия три години. За три години, едва ли има три дни да не е карана. Нямаше и сега няма точка ръжда. Нахвърлял съм и 130 000 км, а като я купих *показваше* 115 000 км. Според търговеца, историята и не се различаваше от на тази, която си гледал, но аз изобщо не съм го слушал. Като недостатъци- тромава с тия 75 магарета, ГНП= Лукас и калпавите испански полуоски. Плюсовете- дуракоуетойчив мотор без електроники и разход 7-8/100.
      Колега, 120 км/ден не са ли много, особенно изкарани в тази витара, няма возия, нито екстри, но всеки си знае. Дизеловите витари не стават и това не е само мнение, вие си карайте каквото желаете.

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Хахах, дизеловите не стават.. а кое става? Газовите, метановите и всякакви други мизерии, измислени от бедния човек ли? Или пък чист бензин, който също малко хора могат да си позволят да карат..

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Купих я Витарката. Забравих само да кажа годината на производство - 1999. Отидох с парите кеш и ми смъкнаха на 5100 лв крайна цена. Разбира се, отново след доста обстоен оглед и тест-драйв. И на канал я качихме да я видя. Пак казвам, колата няма никъде ръжда, да не говорим за изгнило, никога не е пребоядисвана, пък не знам дали е "Бяла лястовица" Всичко си работи нормално. Ако някой не вярва, можем да излезем някъде из СофЕата да напрайм по едно кръгче, че и квадратче, и да се убеди сам. Може да напрайм и някой лов, да хвърлим по една плувка или просто да кръцнеме по бире.

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Като писнете за 4 броя дюзи и помпа тогава кроткото скимтене се превръща силен плач, особено на тия курници дето си ги вкарвате на далавера с реални 160 000 км (500 000). Демферните шайби, маховици, егр-и и дебитомртри хич няма да ги споменавам те са само за разкош. Пък не дай си боже да има спекла дюза, те тогава сеира е пълен и го гледам с кеф.
            Grand Vitara 2.5 V6 кармазъ с доста подъл теглич.

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Първоначално публикуван от alexdevil Преглед на мнение
              Като писнете за 4 броя дюзи и помпа тогава кроткото скимтене се превръща силен плач, особено на тия курници дето си ги вкарвате на далавера с реални 160 000 км (500 000). Демферните шайби, маховици, егр-и и дебитомртри хич няма да ги споменавам те са само за разкош. Пък не дай си боже да има спекла дюза, те тогава сеира е пълен и го гледам с кеф.
              Явно хал хабер си нямаш за коя Витара , нито за кой двигател става въпрос. Ама важното е да се пише
              Последно редактирано от bullet_pk; 01-09-17, 07:25.
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Хммм незнам но братчеда е с дизел HDI на 380к от 4г. я кара бяга като луда та незнам дали не е по добрия избор за софт разходки

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Първоначално публикуван от alexdevil Преглед на мнение
                  Като писнете за 4 броя дюзи и помпа тогава кроткото скимтене се превръща силен плач, особено на тия курници дето си ги вкарвате на далавера с реални 160 000 км (500 000). Демферните шайби, маховици, егр-и и дебитомртри хич няма да ги споменавам те са само за разкош. Пък не дай си боже да има спекла дюза, те тогава сеира е пълен и го гледам с кеф.
                  Нагледен пример за спам или иначе казано дрънкане на глупости,без да се има понятие за нещо.И типично по български надсмиване на хорското нещастие.Ако малко разбираше от двигатели,нямаше да напишеш това,понеже говорим за определен дизелов агрегат,но нищо,нали се трупат мнения.
                  Yamaha Yz450F
                  Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                  Всичко с ''рошави''гуми!

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Нека колегата, каже кой точно дизелов мотор си е взел на испанска витара, като гледам годината е този:
                    XUD9

                    The XUD9 has a displacement of 1.9 L (1,905 cc), with a bore of 83 mm (3.3 in) and a stroke of 88 mm (3.5 in). Both turbocharged and naturally aspirated versions were produced. Most turbocharged versions feature an intercooler, although a limited number of installations in the Citroën Xantia featured a Turbocharger without intercooler. Both engines also featured either a Bosch or a Lucas mechanical fuel pump and injectors. The engine version with the Bosch pump is known to have been run with vegetable oil. The original XUD9 engine is known as the "square port" engine, as its cylinder head has square exhaust ports. Later (and noticeably improved) XUD9A engines have oval ports.
                    XUD9 65 PS (64 hp/47 kW) Diesel Citroën BX, Peugeot 205 Export, Peugeot 309
                    XUD9 A 71 PS (70 hp/52 kW) Diesel ROVER 200 MK2 D
                    Citroën Berlingo
                    FSO Polonez
                    Citroën BX
                    XUD9 TE/L 92 PS (90 hp/67 kW) Diesel turbo with intercooler Citroën ZX
                    Citroën Xsara
                    Citroën Jumpy
                    Peugeot 306
                    Peugeot 405
                    Peugeot Expert
                    XUD9 SD 63 PS (62 hp/46 kW) Diesel turbo catalyst Suzuki Samurai
                    XUD9 SD 75 PS (74 hp/55 kW) Diesel turbo catalyst Citroën Xantia
                    Peugeot 406
                    Suzuki Baleno
                    XUD9 TE/Y 90 PS (88 hp/66 kW) Diesel turbo with intercooler catalyst Citroën Xantia
                    XUD9/Z 68 PS (67 hp/49 kW) Diesel catalyst

                    Ще му пожелая повече безаварийни километри и за негов късмет дай ... Alexdevil да не е прав
                    Последно редактирано от trent; 01-09-17, 22:55.

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Ако визираш мен, моята е 1.9 TD, 75 hp, моторът е на Пежо и си върви нормално за джип.
                      Между другото, не знам защо се говори за Бягане като луда, скорост, бързина, летене като ракета и други подобни, след като Витарата не е направена за това. Ако искаш бърза кола, вземи си БМВ, Ауди, Ламборгини и др. Витарката е направена да те откара на такива места, на които други марки не могат.

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
                        Нагледен пример за спам или иначе казано дрънкане на глупости,без да се има понятие за нещо.И типично по български надсмиване на хорското нещастие.Ако малко разбираше от двигатели,нямаше да напишеш това,понеже говорим за определен дизелов агрегат,но нищо,нали се трупат мнения.
                        Both engines also featured either a Bosch or a Lucas mechanical fuel pump and injectors.

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Някой се обаждаше за 2.0 HDI, но понеже всички разбират от двигатели явно никой не разбра за какво говоря. Старите печки с роторна разпределителна помпа бяха железни (с известни дразнещи дефекти като теч на горивото) на тях грижите бяха че не вървят толкова. Сегашните комонрейл вървят като луди ама като спрат и почва реване на умряло. Та преди да почнете да хвалите поредния кош hdi на 500к км първо помислете за поддръжката колко ще ви струва. Аз затова карам бензинс гаС.
                          Grand Vitara 2.5 V6 кармазъ с доста подъл теглич.

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            То пък точно твоя двигател е една китка........
                            Yamaha Yz450F
                            Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                            Всичко с ''рошави''гуми!

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Китка e защото колата я купих на 25000 км и за една година стана на 37000 колкото и да е гаден няма да е по-гаден от старо hdi, а един тон товар не че не го усеща ама си го влачи безгрижно.
                              Grand Vitara 2.5 V6 кармазъ с доста подъл теглич.

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
                                А случайно да ти е артисал?
                                Извинявам се за късния отговор, но не бях влизал в темата скоро.

                                Не, не ми остана, замина на скрап заедно с купето.
                                Мислех да си го оставя, за някой следващ проект, но трябваше да се реже клетката за да го извадя, а ме мързеше...

                                Но това си е супер проста конструкция-обикновен паралелепипед, с гърловина и фланец за помпата. Всеки малко по-читав железар може да го изработи.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X