Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво направих днес за любимата "Витара"
Свий
X
-
От: Какво направих днес за любимата "Витара"
Колеги, как става номера с резервоара за бензин, като се хакне газова бутилка от долу на мястото на резервоара.
Витарата е къса 94 година 16V.
Поздрави!VITARA, SAMURAI
FIAT PANDA 4x4 CABRIO
RENAULT ESPACE QUADRA
...и едно сивикче за града...
Коментар
-
От: Какво направих днес за любимата "Витара"
Ами зависи от бутилката-слагаш я отдолу и и след захващането и,мериш останалото място и си правиш резервоар.Може както на теб ти пасва-правоъгълен,от разни бутилки съм виждал,от пожарогасител,зависи колко голям искаш да е.Ако имаш интерес мисля че имам чертежите на резервоар със размерите за помпата и нивомера,така че да си показва всичко.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
От: Какво направих днес за любимата "Витара"
На Франко бях направил правоъгълен от ламарина, и го наместих в нишата над левия калник. Има малко рязане на ламарини, а и кората трябва да се махне, та ако витарата е цивилна-това не е вариант.
Обаче до момента на смъртта нямах никакви грижи с него.
Събираше 17-18 литра, ако се напълни догоре.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Какво направих днес за любимата "Витара"
Навремето като имах къса витара го мислих това. Стигнах до извода, че не може да се събере бутилка и резервоар, които да обезпечат смислен автономен пробег. Примерно 15-18литра бензин и 25литрова буртилка, което едвам прави 35литра смесено гориво.... Демек извода, бе че щеше да става за градска и някви сигурни извънградски маршрути. За горско щеше да е някакъв филм с туби и други съдинки, че да не спиш по баирите без гориво.
Преди време колега беше качил скица/чертеж/ на неговото изпълнение на резервоар за къса база. Разрови се назад - ще излезне някъде. Беше кадърна разработка!!о 88 з 417 оо 4 - Стоян
Коментар
-
От: Какво направих днес за любимата "Витара"
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеНа Франко бях направил правоъгълен от ламарина, и го наместих в нишата над левия калник. Има малко рязане на ламарини, а и кората трябва да се махне, та ако витарата е цивилна-това не е вариант.
Обаче до момента на смъртта нямах никакви грижи с него.
Събираше 17-18 литра, ако се напълни догоре.
Макар че на мен ще са ми достатъчни 5-6 литра само.
Поздрави!VITARA, SAMURAI
FIAT PANDA 4x4 CABRIO
RENAULT ESPACE QUADRA
...и едно сивикче за града...
Коментар
-
От: Какво направих днес за любимата "Витара"
Здравейте, поне в момента си търся да си взема една Витарка, дизел, къса база, та точно такава ми предлагат от една автокъща в Дупница. Двигателят е 1.9TD JLX, според обявата е от само един собственик, карана в Италия, на 204 000 реални км, и всичко перфектно. Ходих да я видя и наистина няма ръжда, изгнило, удряно, а моторът си работеше напълно нормално. Скоростите си влизаха, съединител, спирачки, ходова част нормално. Проблемът е, че цената и е 5400 и вече един месец не искат да свалят. А аз имам точно 5000. Много го мисля.. рискът и късметът си ги има винаги. Дали да търся назаем още 400 лв от някого или да изчакам още месец-два, но пък може да се продаде до тогава?.. Вие какво бихте направили на мое място и колко нафта ви гори извънградско точно този двигател?
Коментар
-
От: Какво направих днес за любимата "Витара"
Щом имаш пет, търси кола за три, три и петстотин.Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
Стефан Арзатов
Коментар
-
От: Какво направих днес за любимата "Витара"
Първоначално публикуван от Bobi Velev Преглед на мнениеЗдравейте, поне в момента си търся да си взема една Витарка, дизел, къса база, та точно такава ми предлагат от една автокъща в Дупница. Двигателят е 1.9TD JLX, според обявата е от само един собственик, карана в Италия, на 204 000 реални км, и всичко перфектно. Ходих да я видя и наистина няма ръжда, изгнило, удряно, а моторът си работеше напълно нормално. Скоростите си влизаха, съединител, спирачки, ходова част нормално. Проблемът е, че цената и е 5400 и вече един месец не искат да свалят. А аз имам точно 5000. Много го мисля.. рискът и късметът си ги има винаги. Дали да търся назаем още 400 лв от някого или да изчакам още месец-два, но пък може да се продаде до тогава?.. Вие какво бихте направили на мое място и колко нафта ви гори извънградско точно този двигател?
По принцип съм съгласен с Вулкан. Освен покупката, те чакат Екотакса (към 280 лв), ГО, регистрация, винетка, масла, филтри, ремъци и ролки, гуми ... Кажи-речи поне 1000 лв отиват. И това, при положение, че джамбазнът не е прикрил сериозен дефект.
От друга страна 400 лв не са толкова много пари. За 1-2 месеца ще ги върнеш. Аз лично съм купувал така кола за всичките си пари, после почти не съм я карал 2-3 месеца, докато захлебя. Но после ми служи вярно 10 години ...
П.П. Надявям се под "Няма ръжда", имаш в предвид, че си легнал отдолу и си огледал внимателно шасито и купето, особено в задната част. Шасито и купето са си с оригиналната боя, а не са пръснати със спрей (или мазани с четка) от джамбазина, за да прикрие истинското състояниеNissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
От: Какво направих днес за любимата "Витара"
Аз дизелов мъртвец, особенно витаров, който даже не е японски не бих си купил, даже и харизан да ми е, не бих си взел. Бягай далеч от испанска сглобка, като тази въпросната, а за Дупнишките джамбази, като за умрял-или нищо или само "добро".
Коментар
-
От: Какво направих днес за любимата "Витара"
Карам такава, но дълга база, внос- Италия три години. За три години, едва ли има три дни да не е карана. Нямаше и сега няма точка ръжда. Нахвърлял съм и 130 000 км, а като я купих *показваше* 115 000 км. Според търговеца, историята и не се различаваше от на тази, която си гледал, но аз изобщо не съм го слушал. Като недостатъци- тромава с тия 75 магарета, ГНП= Лукас и калпавите испански полуоски. Плюсовете- дуракоуетойчив мотор без електроники и разход 7-8/100.Първоначално публикуван от Bobi Velev Преглед на мнениеЗдравейте, поне в момента си търся да си взема една Витарка, дизел, къса база, та точно такава ми предлагат от една автокъща в Дупница. Двигателят е 1.9TD JLX, според обявата е от само един собственик, карана в Италия, на 204 000 реални км, и всичко перфектно. Ходих да я видя и наистина няма ръжда, изгнило, удряно, а моторът си работеше напълно нормално. Скоростите си влизаха, съединител, спирачки, ходова част нормално. Проблемът е, че цената и е 5400 и вече един месец не искат да свалят. А аз имам точно 5000. Много го мисля.. рискът и късметът си ги има винаги. Дали да търся назаем още 400 лв от някого или да изчакам още месец-два, но пък може да се продаде до тогава?.. Вие какво бихте направили на мое място и колко нафта ви гори извънградско точно този двигател?Последно редактирано от miro131; 28-08-17, 23:19.
Коментар
-
От: Какво направих днес за любимата "Витара"
Първоначално публикуван от trent Преглед на мнениеАз дизелов мъртвец, особенно витаров, който даже не е японски не бих си купил, даже и харизан да ми е, не бих си взел. Бягай далеч от испанска сглобка, като тази въпросната, а за Дупнишките джамбази, като за умрял-или нищо или само "добро".Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
От: Какво направих днес за любимата "Витара"
Дали е мъртвец или не, не ме тревожи. Не я взимам да се състезавам с нея, нито пък да я карам като луд, не съм такъв тип. Ще я карам основно в града, извънградско зимата и по-рядко на лов, не мисля да я троша по офроуд-изгъзици, защото всичко после на моя джоб ще тежи, не на комшията. В четвъртък ще отида пак и ще видим дали ще я взема. А тия от Дупница - като всички останали. Ако имам късмет, ще уцеля на кола.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар