Здравейте, ровех се из темите, но не успях да намеря кой правеше подложки за отпред и отзад на пружините и стойките за местене на предния диф, /целия лифт кит/. Слагал съм преди време такъв готов, но не го взимах аз.
Мисля че колегата беше от Пловдив. Ще съм благодарен ако наякой има инфо или предлага такъв.
Благодаря!
Нещо почна да попрекъсва джипката, ама само като е студена. Като загрее - драма няма.
И почна едно чудене и умуване. Проверих всичко за което се сетя. Чак подкарах един 20+ годишен стробоскоп за авансите
и си донагласих настройките на мегата за тайминга им. И накрая стигнах и до клапаните.
Изпускателните бяха с много малък "луфт". Нагласял съм ги последно преди 50 000км, 2 пъти съм проверявал след това (през 10 000км) и не бяха мръднали. Ама явно си искат нагласяне от време на време - за последните 30 000км хлабината е намаляла с 5 до 10 стотни на различните клапани.
Чакам сега да тръгна за работа да видя дали пак ще прекъсва . А дано, че иначе продължавам със свещи (сегашните са или на 10 000, или на 20 000), бобина, кабели, капачка и палец...
Най ги мразя проблемите с прекъсването, че половината пъти се налага да подменяш под ред докато намериш проблема...
Проблема още е наличен. Днес ще сменя свещите. След свещите - бобината. Моята поне е масова и евтина (от Голф 3). За капачка, палец и кабели писах тук в форума в една тема за оригинални части за японски автомобили.
Та тъй - ще споделя като реша проблема . Ама т'ва е от тия дето най ги мразя. Сменяш и налучкваш докато не се оправи. А частите не са без пари ...
Смених свещите - нещата се пооправиха, ама не напълно. Смених и бобината и се оправиха потчи напълно. Вече прекъсване има в първите 20-30 секунди работа на мотора и то почти незабележимо. Т'ва май си го имаше и преди, ама сега съм по-чувствителен на тая тема и най-вероятно заради това го забелязвам. Та си мисля, че проблема е решен .
Но профилактично ще проверя цените на оригиналните кабели, капачка и палец и ако не са нещо стресиращо ще подменя и тях. Тоя двигател за първи път го виждам да работи толкова добре и с толкова стабилни смеси ...
Та тъй - нещата ту се оправяха, ту зазляваха сериозно. Последните дни колата се караше трудно. Играх си да порегулирам смесите от мегата и само проблеми. От много богато рязко преминава в много бедни смеси. Днес смених газовата рейка с една стара и всичко заспа... Убеден съм, че т'ва е отговорно и за прекъсванията преди, щото се изчистиха като обогатих смесите. Явно някоя дюза е пропускала от време на време да се отвори...
Ето обещаните снимки специално за Стоян дефендера /страхотен пич и най вече човек/ за което съм му много задължен за оказаното съдеиствие и помощ . Витарата е вече изкърпена , с нови прагове от 2мм ламарина , защити отдолу и отстрани , боядисана вътре и отдолу с боди и шегре готова за каляне, липсва и само ново сърце ама поради липса на финикийски знаци засега ще почака. С гуми за мъгла е ама тъка ще е лятото та да посъберем някои лев за офроуд гуми. Преди беше с 215/70 р16 и добре ги развърташе , а сега я качих на 235/70 р 16 и идват малко тежички. За зимата съм се спрял на силварстон 215/75 р 16 мт 114 ех или гудиар вранглер мт/р 235/70 р16 . Разлика в диаметъра е 5мм едната е 73,4 за гудиара а силвърсона е 72,9 , и съответно 16кг за гудиара и 14 кг за силвърстона. Според вас коя ще е по удачна?
Коментар