Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Давай да бистрим негативите от това...И може би като почна ще пусна тема...Ще помолим тогава да отделят и тези мнения в другата тема...
    Негативите от това което видях са само ,че много се изтумбва пружината ,но ако трябва ще преправя стойката на носача...А най-добре според правили това е да се ползва гранд витара предни пружини с необходимите подложки...Но ако има друго което пропускам като негатив казвай ,казвай...Колеги от форума пратиха или ще пратят(след празниците) нужните части и ще почна другата седмица... евентуално...
    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Пружината става на макарон, бъмпстопа "бяга" от мястото му, цялата предна стъпка става по-широка - не знам това как ще се съгласува с дължината на полуоските, тампоните на носачите ще работят при по-кофти условия. За това се сещам аз.
      Някои от проблемите могат да се решат, други да се пренебрегнат Щом си го решил ще се пребориш и ще стане
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Направи си сам носачи,малко тръби и добър заварчик и няма да ти криви пружини и т.н.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1796703_10152241086637248_855679037_n.jpg
Прегледи:1
Размер:109.4 КБ
ID:5580935Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1922177_649728851766734_898861854_n.jpg
Прегледи:1
Размер:29.7 КБ
ID:5580930
        http://vbox7.com/play:398e8b82

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Има едни шарнири , които са по-изнесени от оригиналните, даже трябва да имам два нови някъде из гаража, понеже на един приятел ги бяха объркали, нямам представа от каква кола са но всичко си пасва точно, само ябълката е изнесена .
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Сега по реда...За пружината макарон знам знам Това ще го лекувам с рязане на носача където ляга пружината и правене на нова стойка...За това ,че гумите идват навън си прав...За това на лявата се прави 6мм-10мм фланец ,а дясната идва таман да се сложи лява ...Положението на работа на носачите го пренепрегваме в чест на науката ...
            по-долния коментар...Мислил съм няколко пъти за схемата с двоен носач ,но след дискусия с хора на които вярвам смятам ,че малкия ход който има витарата отпред ептен ще намалее(за това може и да греша ,но манипулацията която аз съм намислил ми се струва доста по проста)...
            И третия коментар...Много ми е интересно това с изнесените шарнири...То би било вариант в който въобще да не бутам носачите...Краси дай някаква снимка или модел ,че да търся тук в Габрово и да сравнявам
            Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Звънни ми след празниците да ги изровя, мисля че бяха със сантиметър по-дълги, понеже не са мои ще говоря с човека какви пари им иска, нови са може да са карани най-много седмица . До колкото си спомням Славин беше попаднал на същите шарнири .
              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Хм това не върши работа Краси...те само напред ако за изнесени не играят роля за кастъра...Ще се прави номера с носача явно...
                Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  На страни са изнесени, разкрачват колелата .
                  0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Цялата тази хамалогия само за да може да се монтират две еднакви полуоски ли се прави?

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Описвам по ред нещата които ще се променят...
                      При повдигане на витарите носача описва леко дъга и като цяло гумата отива леко назад и отделно заради надигането отива и на вътре(заради рамото на носача)
                      сега като изнесем носача от едната му страна напред какво става:
                      Гумата идва около 2.5 см напред което освен леко по-добър заход дава около 3 градуса кастър което за мен е трън в очите от първата ми вдигната витара ...Просто като ги вдигнем и този наклон изчезва...гумата ще дойде по-навън и вече ще спре и да ми опира в шасито...всъщност просто ще дойде където трябва... другото са полуоските ...Не е сложно ,а ако стане това което описвам ще се радвам на чисто ново-подобрено-нормално пътно поведение на шкафа наречен Витара
                      Но това както казах след Лазарово сега тези дни се хващам да творя хидравличен съединител ,че май само аз мога да си я карам...Комбинацията опел мотор с витара кутия+ гадно жило ми дава много лошо поведение на съединителя....просто се уморих от тея жила...
                      Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
                        ...Комбинацията опел мотор с витара кутия+ гадно жило ми дава много лошо поведение на съединителя....просто се уморих от тея жила...
                        Не мисля че жилата или комбинацията е проблем, огледай си хубаво планката с педалите и най-вече тази на съединителят, жилото е закачено на една кука, ако е крива на някъде, усилието е много различно. Отделно ако жилото минава не по правилният начин до кутията също изпитва усилие, така че огледай тези неща. Изказвам мнение следствие оглед на една обръщана витара(не от мен) в която всичко беше грешно и за да включиш трябваше да скачаш с двата крака, успех с проекта и го отдели в отделна тема, за да я следим, успех

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          На моята с омеговия мотор +кутия от Витара педалът се натиска по-лесно ,отколкото на другата /Гранда/,който е с две помпи.Ако не е проблем жилото,търси проблема в притискателя или комплекта съединител .
                          Да ,и там където жилото се захваща за купето с болтовете мястото е слабо и често пъти поддава .
                          0887/400121 Антон Донев

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            И аз мисля че проблема е от жило или конзолата с педала.При мен се скъсаха част от жилата и задираха в бронята, работи но ужасно тежко.
                            http://vbox7.com/play:398e8b82

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              На опеловия мотор който сложих на самурая се падна съединителя с 2 помпи и съединителя е като перо. Но и лагер помпата е 410 лева кеф цена няма......
                              „глупава глава на краката почивка не дава”

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
                                колеги по-прочетох за една модификация как да ползваме лявата полуоска и от дясно(целта е да нося една и да мога да я сменям за 10 минути)...в процес на събиране на части съм ,но искам да питам ако знаете...Имало два вида полуоски? 22 и 26 шлица? Мога ли спокойно да предположа ,че 26 са на старите витари с големите карета ,а 22 на по-новите с тези тесните карета...Или няма такава аналогия?И тей де..
                                Моята е от старите витари ,японка...за да сложа лява полуоска от дясно ми трябва...Ами да лявата полуоска...Ако някой има за продаване с каретата направо да свирка...И още един интересен мод съм замислил ,но за него на следващата отпуска
                                Колега виж тази снимка .Сигурно и тук е изпълнено с тази цел


                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:granvil17.JPG
Прегледи:1
Размер:70.4 КБ
ID:5582926

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X