Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нова Витара във форума-много въпроси?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

    Ми то ... на 40 километра сме Мини утре или в неделя на по бира, ще съм си в къщи през повечето време.

    Да, имах предвид предния плексиглас, стрелките се издърпват назад, по посока задницата на колата. Шлици няма, изобщо няма никаква фиксация. както я ковнеш, така стои. Ако не е натисната добре, от вибрациите се мандахерца.
    Това, че при първо отваряне на термостата, стрелката отива малко по-напред е нормално.... абе не е нормално, но не е особено тревожно. Всичките боклучави термостати го правят, особено така наречените немски. оригиналния термостат си заковава стрелката и не мърда.
    Причината е, че не чак толкова оригиналните, правят първо отваряне на няколко градуса отгоре на нормалното. не знам защо, не съм чоплил. След това се държат правилно. Наистина читав термостат си отваря винаги на една и съща температура. Ако се 'сготви' термостата в някое канче с термометър, си личи много добре.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

      Такааа,отдавна не съм писал,но да докладвам какви съм ги свършил.Точно след състезанието в Ябълка,отивам една сутрин в гаража,и а да запаля на бензин,ама не иска.На газ пали,на бензин не иска.Тръгвам на газ-абе тази джипка нещо не върви като преди.А аз все чудя как тази витара върви много,а гори малко(газ).Слагам бензин и запали веднага на бензин-нямало е бензин в резервоара а по мои сметки е имало за около 25-30 лева.Замислям се,и си викам,или резервоара е спукан,или по трасето на бензина или гори газ и бензин.Сещам се за tef4o,не го познавам,ама на лично ми беше написал телефона си.Звънкам му аз,казвам му кой съм,и човека веднага ми казва,как да си изключа помпата за да видя дали ще се промени работата на двигателя.Изключвам помпата и витарата както работи гладко на газ,започва да тресе,едвам държи обороти,включвам помпата и всичко е ок.Значи на газ иска да си хапва и бензинец Звъннах на tef4o,обяснявам му,и той:''абе що не дойдеш,хем ще се запознаем,хем ще оправим джипката'' Отидох до тях-много готин човек,и той откри че заради прецакан регулатор на налягането,вместо да връща бензина към резервоара,го гори с газта.Откри също че газаджията си е спестил един газов клапан и имам само един на изпарителя,и съответно се хвана за главата чак снимки прави.Смених си регулатора-взех от Сузуки Балено,днес монтирах още един клапан на газта.Голямо благодарско на tef4o,който без да ме познава ми обърна внимание.Междувременно монтирах защити отдолу-от предната броня,до края на раздатката.
      Yamaha Yz450F
      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
      Всичко с ''рошави''гуми!

      Коментар


      • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

        Да разбутаме малко темата
        Витарата е ок,карам я всекидневно.Замислям се обаче какво става зимата,понеже често пътувам от петолъчката нагоре,до Котел.Обута е с нови дуратраци,но ако има затъпкан сняг,лед и полицаите искат да се слагат вериги?Мисля че там където върви лек автомобил с вериги,аз няма да имам нужда от тях.Но,ако органите на закона искат задължително да се слагат вериги,на кои гуми трябва да се сложат?Според мен на задните,кажете и вие какво мислите?И ако веригите са на задните гуми,лоста на 4Н ли трябва да е?Щом няма вериги на предните гуми,заради раздатката не би трябвало да включвам и предното,или?Ако трябва да се кара само на задно,то тогава значи и не би следвало да включвам 4L-бавни?Питанията ми идват след като снощи попаднах на една тема във форума.
        Вериги нямам,но разполагам със синджир-доволно здрав,и с време което прекарвам в гаража,така че мисля да си направя.
        Yamaha Yz450F
        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
        Всичко с ''рошави''гуми!

        Коментар


        • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

          Пишеш за лифтове, сега и за дуратраци. Предполагам си минал поне на 235/75/15. Провери дали изобщо има място за вериги в калниците, че инак щетите ще са сериозни.
          Аз бих ги сложил отпред. В книжката за експоатация (кояот я има качена тук) е упоменато къде какво
          о 88 з 417 оо 4 - Стоян

          Коментар


          • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

            Където ти трябват вериги спокойно можеш да караш на 4х4, и бавни, и бързи.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

              То ясно че където ми трябват вериги мога да карам на бавни/бързи.Въпроса ми възникна след като прочетох една тема във форума,където се спореше дали може да караш и на включен преден мост,ако си сложил вериги само на задните гуми или само на предните.Иначе ето я витарата след лифта и гумите:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0969.jpg
Прегледи:2
Размер:72.2 КБ
ID:5694013
              Последно редактирано от ivo929; 01-12-15, 18:41. Причина: Качване на снимка
              Yamaha Yz450F
              Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
              Всичко с ''рошави''гуми!

              Коментар


              • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                Сега по тези празници и в този студ-седя и мисля за глупости....Поразрових се насам натам,и разгледах силовите брони,намерих и чертежа за изрязване на лазер,само дето май ще си направя тръбна броня.То хубаво ама......покрай бронята се замислих и за бодилифт,да направя първо него и тогава бронята,че иначе да не се налага да преправям като я вдигна,заради останалата ниско броня.Прочетох темите за бодилифта,и ще съм благодарен,ако някой ми даде чертежи за височината на тампоните(както и от какво биха паснали),размерите на тези гайки,болтове.Някакви особености,като привода на кормилото,жила,и т.н.
                Yamaha Yz450F
                Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                Всичко с ''рошави''гуми!

                Коментар


                • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                  Вместо по-високи тампони аз заварих на тези места по купето по една тръба, с дъно, на което пък заварих шпилка М12. Шпилката гледа надолу, и минава през тампона. Тръбата е с височина колкото искаш да ти е лифта, и диаметър колкото на оригиналните тампони. Е, нещо около тях, не си спомням колко, но е нещо около 2 цола тръба. Така ползваш оригиналните тампони, а си вдигнал купето.
                  В темата за Франко, на по-предните страници има и снимки.

                  Съвет: На втория ред тампони, тези които са в краката на шофьора и пътника до него сложи с 5-10 мм по-високи подложки. Заради гниенето купетата там се смачкват, та оригиналните тампони са смачкани повече от другите. Получава се пропадане на купето, което пък натоварва частта която е напред, и ламарината започва да се къса.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                    Коле,темата за Франко съм я чел цялата и постоянно следя новото в нея(сега чакам да откриеш защо Франко има собствено мнение за това накъде да ходи),но ми се иска да не заварям по купето,ако искам някога след бодилифта да мога да я въстановя без лифт(което страшно ме съмнява да стане някога).От друга страна,като се замисля,по твоя начин си спестявам ходенето по стругари,и всичко ще си направя сам в гаража......мислех за подложки/тампони 50мм.При този бодилифт,какво трябва да охлабвам,регулирам,и има ли нужда от удължаване на нещо?
                    Yamaha Yz450F
                    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                    Всичко с ''рошави''гуми!

                    Коментар


                    • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                      Не си спомням вече, но май единственото което трябва да охлабиш е кормилния прът. Той е на шлици, ама в повечето случаи те са запечени, и трябва много WD-40, и много мамата...

                      Имай предвид, че оригинално на купето са заварени шпилките които минават през тампоните, които шпилки при лифт от 50 мм изобщо не достигат на дължина.
                      Това пак по спомен, не претендирам, че е точно.
                      Но когато започнеш да повдигаш да не се чудиш на ръждата, там където лягат тампоните се събира вода, трудно изсъхва, и познай какво е положението.
                      Твоята може да е по-добре де, дано.
                      Ама надали
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                        Телоподаващото е в гаража и чака,така че и да има ''черук'' ще го оправя.От това което гледах из темите,при използването на тампони,се правят едни дълги гайки,които минават през тампоните и се завиват на оригиналните шпилки.Щом се охлабва само кормилния прът,това е добре.Ще помисля малко и ще реша,дали да е с тампони или с тръба,но искам сега докато е по-студено,да си подготвя всичко за лифта,като детайли,за да мога да действам като реша.След повдигането,е редно да я ''закича'' с една силова-тръбна броня.
                        Yamaha Yz450F
                        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                        Всичко с ''рошави''гуми!

                        Коментар


                        • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                          Ето колега ,ако имаш въпроси -обади се ?
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...69#post1777069
                          Имам и налични.
                          0887/400121 Антон Донев

                          Коментар


                          • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                            Ако няма да качваш по големи гуми от 31-ци, боди лифт не ти трябва. Купето остава само на 8-те тампона и гайките им. Те се късат много по лесно и обикновено оставаш само на двата предни болта при фаровете, ако са сложени якостни . Най здраво става с цял профил заварен по цялата дължина на купето и шпилки /болтове/ от глава на автомобил с оригиналните тампони. Това се прави на прежалена вече кола, която е за състезания или само за гората, твоята ми изглежда доста лачена и не ти го препоръчвам.
                            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                            Коментар


                            • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                              Ами човек когато няма работа и мисли глупости.....Гуми по-големи от 235/75/15,с каквито е в момента няма да слагам,беше с 31-ци но ги махнах,много са тежки.Витарата се кара всеки ден,ползва се за ''евридейка'',основно само асфалт.Събота и неделя се кара за разходки в Стара Планина.Ще почакам до пролетта и тогава ще го решавам.Благодаря на всички които ме съветват
                              Yamaha Yz450F
                              Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                              Всичко с ''рошави''гуми!

                              Коментар


                              • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                                Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                                Ако няма да качваш по големи гуми от 31-ци, боди лифт не ти трябва. Купето остава само на 8-те тампона и гайките им. Те се късат много по лесно и обикновено оставаш само на двата предни болта при фаровете, ако са сложени якостни . Най здраво става с цял профил заварен по цялата дължина на купето и шпилки /болтове/ от глава на автомобил с оригиналните тампони. Това се прави на прежалена вече кола, която е за състезания или само за гората, твоята ми изглежда доста лачена и не ти го препоръчвам.
                                Те 30-ките опират тук -там ,камоли 31-ците.Обсъждали сме го многократно,ако не опират ,значи не е карал сериозен офроуд или е добре шофьорът да отиде да си прегледа слуховия апарат.
                                На кола за състезания най -добре никакъв бодилифт ,а изрязване на калници и подкалници .
                                0887/400121 Антон Донев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X