От: Нова Витара във форума-много въпроси?
Луфт между пиньона и короната не трябва да има. Не и такъв който да го усетиш с ръката де. Иначе трябва да е нещо от порядъка на десета от милиметъра мерено по външния диаметър на короната. Това е мнооого малък луфт, и едва се усеща на ръка, когато диференциала е сложен на маса за регулиране.
Така както е монтиран на моста-не можеш да усетиш този луфт.
Което автоматично означава, че щом усещаш луфт-значи има нещо нередно.
Свали кардана, и виж гайката с която се стягат лагреите на пиньона, ако е разхлабена-става голям луфт, който се усеща много добре.
Ако се оправи само със затягане-добре, ако не-смяна на лагерите на пиньона.
Луфт между пиньона и короната не трябва да има. Не и такъв който да го усетиш с ръката де. Иначе трябва да е нещо от порядъка на десета от милиметъра мерено по външния диаметър на короната. Това е мнооого малък луфт, и едва се усеща на ръка, когато диференциала е сложен на маса за регулиране.
Така както е монтиран на моста-не можеш да усетиш този луфт.
Което автоматично означава, че щом усещаш луфт-значи има нещо нередно.
Свали кардана, и виж гайката с която се стягат лагреите на пиньона, ако е разхлабена-става голям луфт, който се усеща много добре.
Ако се оправи само със затягане-добре, ако не-смяна на лагерите на пиньона.
Коментар