Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нова Витара във форума-много въпроси?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Нова Витара във форума-много въпроси?

    Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
    Да,точно така мислех да направя,след като мина стенд да заваря шайбите,защото си мисля че при някое яко лашкане и може да мръднат болтовете в отворите,а с заварени шайби,няма тази опасност,благодаря за съвета
    Едва ли ще мръднат, по-скоро ще ти спести една камара ядове, следващия път, когато решиш да сменяш маншон на карето примерно.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #92
      От: Нова Витара във форума-много въпроси?

      Мърдат си, особено ако не са зверски стегнати .
      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

      Коментар


      • #93
        От: Нова Витара във форума-много въпроси?

        Вчера витарата мина стенд.Преди него разпилих отворите на амовете,и малко шенкелите,монтирах подложките.Интересното е,че като си закачиха джаджите за стенда и пуснаха компа-наклоните светнаха в зелено-без да искам съм ги докарал перфектно.Само нагласиха сходимоста на гумите.Сега предстои подложка на ''А''рамото.
        Yamaha Yz450F
        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
        Всичко с ''рошави''гуми!

        Коментар


        • #94
          От: Нова Витара във форума-много въпроси?

          Имам една готова подложка при мен. Остана ми от една Витара на която и смених "А" рамото.
          0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

          Коментар


          • #95
            От: Нова Витара във форума-много въпроси?

            Не ми се рови цялата тема... а в момента не мога да се сетя, тук ли писах нещо за термодатчика за таблото? Че малко съм оплескал данните... с един порядък
            Не знам що ми е останало 300 ома на загрял двигател, по-скоро са 30-40.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #96
              От: Нова Витара във форума-много въпроси?

              Да точно тук писа че при загрял двигател е 300 ома и аз купих съпротивление 300 ома,свързах го към кабела и стрелката мръдна 1мм при даване на контакт.А ти ми каза,че при изправен уред,трябв ада иде от 1/3 до средата максимум......
              Yamaha Yz450F
              Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
              Всичко с ''рошави''гуми!

              Коментар


              • #97
                От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                @*&%^#$#@$%...

                Сори, моя грешка! Объркал съм се с другия датчик, а той е по-високоомен. На този, около 50-55 ома някъде му е средата. 30 ома отива на около 3/4. Моля още веднъж за ивинение!

                Даже ще помоля, някой мод ако намине насам, да коригира данните в другия пост, че да не се объркват хората.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #98
                  От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                  Ето че пак научих нещо ново от теб Според вас има ли нужда да слагам фланец на кардана?
                  Yamaha Yz450F
                  Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                  Всичко с ''рошави''гуми!

                  Коментар


                  • #99
                    От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                    Започнах да правя подложка за ''А'' рамото,само че снощи късно прочетох една тема във форума,където колегата павле споделя как е направил подложката.И аз я направих по негов патент Струговах си 4 втулки с височина 50мм,външен диаметър 30мм,вътрешен 10,2мм и ги подложих между рамото и дифа с по-дълги болтове.Само че проблем-единия болт от към кардана се скъса а другия зад него превъртя.Утре този превъртелия ще го махам и на негово място ще сложа шпилка с гайка,а скъсания идната седмица ще мъча да разпробивам на място но май няма да стане.Ако не мога да го разпробия,проблем ли е ако се кара на три болта,а скъсания малко стърчи,и аз пак съм си сложил там втулка.Ако не мога да го разпробия ще карам така че иначе трябв ада свалям дифа.
                    Yamaha Yz450F
                    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                    Всичко с ''рошави''гуми!

                    Коментар


                    • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                      Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
                      Започнах да правя подложка за ''А'' рамото,само че снощи късно прочетох една тема във форума,където колегата павле споделя как е направил подложката.И аз я направих по негов патент Струговах си 4 втулки с височина 50мм,външен диаметър 30мм,вътрешен 10,2мм и ги подложих между рамото и дифа с по-дълги болтове.Само че проблем-единия болт от към кардана се скъса а другия зад него превъртя.Утре този превъртелия ще го махам и на негово място ще сложа шпилка с гайка,а скъсания идната седмица ще мъча да разпробивам на място но май няма да стане.Ако не мога да го разпробия,проблем ли е ако се кара на три болта,а скъсания малко стърчи,и аз пак съм си сложил там втулка.Ако не мога да го разпробия ще карам така че иначе трябв ада свалям дифа.
                      Желателно е да го има. При мен се случи същото ако се подава малко завари една гайка от горе и мъчи да го развиеш(при мен стана така). А на три болта през седмица трябва притягане и накрая карах така, ама май разбих шарнира. Почва да лопа, махнах фланеца и се оправи.( това е при дълга база). Мой познат наш съ форумец ме запали по витарите и неговата е Д.Б. не е слагал фланец и я кара само по чукари и няма проблеми до сега.
                      ARO 243 D
                      TATA SAFARI 4x4
                      VITARA ДБ 16v
                      Всичкото с лебедки 😂

                      Коментар


                      • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                        На дълга база не се слага фланец !
                        Първоначално правих подложките за А-рамо с проходни отвори за 4 дълги болта, после започнах да ги правя от по дебел материал с отделно захващане. При първите имаше случаи при двама колеги да скъсат болтовете с по-екстремно разчекване на задницата, с новите до сега няма такъв случай, ако не се лъжа и Павле си взе от новите за втората витара .
                        Според мен не е разумно да се кара с втулки на три болта, задния мост не се сваля трудно, ако се развият нормално болтовете. При свален мост лесно се разпробиват скъсаните болтове .
                        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                        Коментар


                        • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                          И аз си мислех дали ще издържат болтовете,понеже са дълги и рамото става голямо,но като видях че Павле така е карал,си викам и аз ще мина с по малко работа за изработка на подложка Сега ще направя третия(превъртял) болт и ще я покарам така докато изработя подложка с отделно захващане.Междудругото,на рамото има закачено някакво ''кантарче'' за спирачките и след като сложих подложката,рамото се вдигна,спирачките станаха по-добри,сега забива напред при натискане.
                          Yamaha Yz450F
                          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                          Всичко с ''рошави''гуми!

                          Коментар


                          • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                            Мисля че вече приключих с лифта.Направих си подложка за ''А'' рамото.При монтажа установих че ми е разбит шарнира на рамото.Звъннах на колегата Иван Попов,който ми предложи да му пратя моето ''А'' рамо и той да ми върне друго с нов шарнир,по-дълъг и заварен под такъв ъгъл,при който след лифта,шарнира стои в оптимална позиция за работа,все едно оригинален шарнир без лифт.Само дето хвърлих толкова нерви и труд да правя подложка,която стоя на джипа един ден Иван ми прати и фланец за кардана.Всичко е вече монтирано и витарата е готова да влиза в боя.Евентуално по-нататък ще и направя една защита отпред на диференциала.
                            Yamaha Yz450F
                            Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                            Всичко с ''рошави''гуми!

                            Коментар


                            • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                              Сериозно напредваш и това ме радва

                              Спирачните маркучи добре ли са при напълно разпънато окачване?

                              П.П.
                              Между другото, тия дни си играх малко с температурни датчици на разни Витари и стигнах до един интересен извод.
                              Да, де факто датчика понякога се ебава, но не това е основния проблем на ниско стоящата стрелка на таблото.
                              Проблема е в елементарно механично изместване. мерено е внимателно на три различни уреда, два от които със сигурност са показвали мноооого ниска температура, третия, горедолу си беше на мястото.
                              За причините мога само да предполагам, но от трите уредчета, с които си играх, се оказа, че като се прекалиброва уреда и започва да си показва точно както трябва.
                              Самата калибровка е два дявола. В смисъл - нищо трудно, просто иска внимание и спокойствие.
                              най-елементарното - таблото се сваля и се отваря предната прозрачна пластина, огънатата. На напълно загрял двигател, стрелката просто се вади (елементарно издърпване право назад), след което се напъхва в средно положение. При изключване от контакт, в рамките на около секунда, стрелката трябва да падне на нулата, тоест, малко под края на скалата.
                              при допиране на буксата на датчика на маса, трябва да отива до край в червеното.

                              Е, разбира се, винаги е по-добре да се използува термометър и така нататък, но и така става.

                              Имам едно подозрение, че в повечето случаи по някаква причина таблото вече е било отваряно и стрелката просто не е забита на мястото си. За чий чеп трябва да се отваря табло, чийто километраж така или иначе показва само 99999км и в общи линии не се чупи - нямам идея, но и нищо друго не ми идва наум като причина.
                              Последно редактирано от tef4o; 31-07-15, 15:19.
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                                Ами аз нали се бях вкарал във филм с това загряване-по показания на таблото много загряваше а нямаше индикации за това.Смених термостат,датчика на термостата който дава инфо на таблото,промивах радиатор,нов антифриз.Първо пак показваше така,после започна да отива към червеното и като отвори термостата заставаше точно на средата или 1мм след средата.Сега преди да отвори термостата,отива преди средата и после като отвори,пада надолу и там си стои.Явно както казваш таблото иска калибровка или просто самия уред на таблото се е поскапал Само че не ми се отваря сега,а и не разбрах,коя е ''предната прозрачна пластина,огънатата'',може би имаш предвид пластмасата отпред на таблото през която наблюдаваме уредите?И стрелката се издърпва,напред към нас нали?Как е ''зацепена'' към оста-стегната сглобка или шлици?
                                П.С.май вече е крайно време да се запознаем лично и да си клюкаме за витарипри положение че живеем на 35км един от друг..
                                Yamaha Yz450F
                                Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                                Всичко с ''рошави''гуми!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X