Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нова Витара във форума-много въпроси?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Нова Витара във форума-много въпроси?

    Ако се стигне до отваряне,какъв силикон се ползва при затварянето?И самото затваряне как става-огъват се зъбчетата с клещи,начукват се?Сега ще карам и ще я наблюдавам че все си мисля че уреда на таблото показва малко повече от градусите в действителност.Абе,сега се загледах в гумите на комшията на един туарег-ами и те са 235,ба ги у Витарите,от къде намират сила да ги въртят Но така или иначе вече са поръчани 235/75/15.
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

    Коментар


    • #32
      От: Нова Витара във форума-много въпроси?

      Радиатора е очеизвадно чист. Не го мисли повече точно него.

      Алуминий с лимонтозу можеш да киснеш колкото ти е кеф. Ще свали всичко друго и няма да пипне алуминия, както е и станало в случая - мътната вода е била от отлаганията по алуминия - просто лимонтосуто ги е махнало. Ако е имало истински гадости вътре, водата нямаше да е малко мътна, ами направо щяха да текат говна.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        От: Нова Витара във форума-много въпроси?

        Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
        Д... 270 и 300 ома съпротивление,при едното стрелката въобще не мръдна,а при другото мръдна с 1-2мм.Засега оставям нещата така,и ще си взема един термометър за да следя температурата.Поръчах гуми,утре ще са при мен и ще кача снимки като ги сложа.
        A премери ли съпротивлението на датчика? Колко ома показва на студен и на загрял мотор?

        Шомполирането на радиатора е крайна мярка, най-вече ако е бил тъпкан с някоя гняз за запушване на течове. Ако не с еналага, не си го причинявай. Едно, че е голяма играчка, друго, че е малко рисково начинание.

        Това заиграване на стрелката преди първото отваряне на термостата ми го правеше на една от старите ми Хонди. Смених 4 термостата по 15 кинта, накрая си купих един за 45 и от тогава до ден днешен (пиши го 8 години, колата все е в движение), не трепва.

        Но все пак, първо премери какво показва датчика. Между другото, губи ли ти антифриз?
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #34
          От: Нова Витара във форума-много въпроси?

          Не,антифриз не губи грам.Термостата е Гейтс,сложих го преди няколко дена като купих джипката.Не знам как се мери съпротивление,хич ме няма с тези тоци.Ама все ми се струва че на таблото показва с 20 градуса отгоре от реалното.Кажи ми от къде да си купя термометър който да сложа и да гледам неговите показания?
          Yamaha Yz450F
          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
          Всичко с ''рошави''гуми!

          Коментар


          • #35
            От: Нова Витара във форума-много въпроси?

            Най-бързия тест на датчика на таблото е. Даваш контакт, кабела на датчика за температурата на маса и стрелката плавно трябва да иде до края на скалата..... плавно без да скача и подскача. Това ще ти покаже дали показателя на таблото е наред. Аз като пртежател на витара до сега не съм я виждал да минава повече от 2 мм след първото деление... Да не би да има газ и да е объркан някой маркуч на парното и от там да прави нещо ?

            Коментар


            • #36
              От: Нова Витара във форума-много въпроси?

              Ще пробвам да дам датчика на маса да видим какво ще стане.Иначе витарата е газ,но мисля че там всичко е наред.Досега колкото и японски коли да съм имал,всички след като загреят,застава стрелката точно на средата и там си стои.Днес като я карах,първо загря,като стрелката отиде между средата и червеното,после отови термостата и стрелката отиде на средата и така си стои,като малко мърда на дясно и пак се връща на средата.По препоръка на спарки вчера поръчах 4 нови дуртарака 235/75/15.Днес ги монтирах,ето снимки с тях
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0956.jpg
Прегледи:1
Размер:76.4 КБ
ID:5670190Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0957.jpg
Прегледи:1
Размер:67.8 КБ
ID:5670191
              Махнах 31-ците,които не ми трябват вече и ще търся на кой да ги продам за някаква цена,ето и техни снимки
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0959.jpg
Прегледи:1
Размер:77.1 КБ
ID:5670192Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0960.jpg
Прегледи:1
Размер:59.3 КБ
ID:5670193
              Като сменях гумите,снимах как е лифтната витарата-с подложки под пружините,отпред и отзад.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0954.jpg
Прегледи:1
Размер:67.9 КБ
ID:5670194Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0955.jpg
Прегледи:1
Размер:59.0 КБ
ID:5670195
              При този начин на лифт,отпред няма подложка над ама,и така той стои разпънат.Та,въпроса ми е,понеже не съм виждал ама на витара,трябва да се сложат подложки над ама с височина,колкото е подложката над пружината,за да се върне ама в нормално положение,или може просто да се удължи стержена на амортисьора със удължител/втулка,метод който съм прилагал при лек автомобил?Отделно при сегашния лифт,мисля че гумите са затворени леко,това може ли да се оправи с корекция на стенд или ще трябва да направя отворите за захващане долу на амовете елепсовидни,чрез разпиляване(ако не са фабрично такива).Ако се разпиляват отворите,само горния ли се разпилява?Това се сещам засега,благодаря на всички вземащи участие в темата ми
              Yamaha Yz450F
              Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
              Всичко с ''рошави''гуми!

              Коментар


              • #37
                От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                Обикновено се слага подложка, щото това все пак е макферсон. Ако си направиш труда да разпробиеш "подложката" правилно, няма нужда да бараш отворите на амовете. Иначе голямата пила и газ.

                Споменатата подложка, най-често са две изрязани парчета ламарина с дебелина 4-5мм и някакъв материал между тях. Може тръба, може нещо специално огънато за целта, въпрос на вкус. Ако горната и долната част са еднакви, пилиш ама. Ако отворите се разминат - няма нужда. С колко трябва да се разминат, вече ще се наложи да си го премериш Ако не ти се занимава, някой го произвеждаше тука, във форума... май че traveling, но по спомен неговите са с еднакви отвори горе и долу.

                И не се прави на луд, вземи един какъв да е мултицет, ако ще и китаец за 5 лева, и премери колко е съпротивлението на датчика пти загрял двигател. мериш между пина и корпус, естествено на откачена букса.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #38
                  От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                  tef4o,имам мултицет китаец,утре след карането с ендурото,ще измеря съпротивлението-ще стана и разбирач по тоците Намерих чертежи на подложките,тук във форума.Височината им,трябва да е колкото височината на подложката над пружината,нали така?Идеята за удължаване на стержените на амовете за да се компенсира повдигането,как ти се струва?А за подложките,мога сам да си ги направя,в гаража имам миг-маг апарат и елетрожен,и смея да твърдя че се справям добре с тях.Само не можах да разбера за какво става дума,като казваш за горната и долната част да се разминават или да са еднакви....Няма ли да е по-лесно отворите да са еднакви,т.е. да са един над друг и да се пилят амовете?Ако се пилят те,само горния отвор ли,или и двата?И с колко?Няма ли да е най добре,след като се изпилят и да се сложи по една шайбаот двете страни на всеки отвор,и след минаване на стенд да се заварят тези шайби за ама,с цел,да не мръдне болта в елипсовидния отвор при голямо натоварване?Гледам,колегите масово слагат пружини от вартбург от зад,без подложки,защото те са по-дълги от оригиналните.Моите са оригиналните пружини от зад с подложки.При този случай,пружината е натегната и така джипката ще вози по-твърдо,нали?Това сигурно влияе и на ходовете от зад?Така ли да я карам,или да махам оригиналните пружини с подложки,и да слагам от вартбург?Въпросите наистина станаха много
                  Последно редактирано от ivo929; 04-07-15, 22:09.
                  Yamaha Yz450F
                  Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                  Всичко с ''рошави''гуми!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                    Значи-при повдигането на предницата колелата придобиват ъгъл който трябва да се компенсира. Единия начин е както си го описал-с шайби и заварка, а Тефчо ти говори за компенсиране чрез изместване на отворите за захващане отгоре на амортисьора. Като сложиш долните отвори по-навън-ще изправиш амортисьора. С колко-опитно.
                    За отзад не се ебавай, ами сложи някакви по-дълги пружини(стават не само от вартбург), съответно по-дълги амортисьори. С удължаване на стержена все едно не си направил нищо. Макар и повдигнат джипа-хода отзад остава същия. Ако е само за гъзрия-става, ама за сериозна експлоатация-нцъ.
                    С подложки на пружините те не стават по-твърди, остават си същите, само джипа се подига с колкото си сложил за подлагане.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                      Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
                      tef4o,имам мултицет китаец,утре след карането с ендурото,ще измеря съпротивлението-ще стана и разбирач по тоците Намерих чертежи на подложките,тук във форума.Височината им,трябва да е колкото височината на подложката над пружината,нали така?Идеята за удължаване на стержените на амовете за да се компенсира повдигането,как ти се струва?А за подложките,мога сам да си ги направя,в гаража имам миг-маг апарат и елетрожен,и смея да твърдя че се справям добре с тях.Само не можах да разбера за какво става дума,като казваш за горната и долната част да се разминават или да са еднакви....Няма ли да е по-лесно отворите да са еднакви,т.е. да са един над друг и да се пилят амовете?Ако се пилят те,само горния отвор ли,или и двата?И с колко?Няма ли да е най добре,след като се изпилят и да се сложи по една шайбаот двете страни на всеки отвор,и след минаване на стенд да се заварят тези шайби за ама,с цел,да не мръдне болта в елипсовидния отвор при голямо натоварване?Гледам,колегите масово слагат пружини от вартбург от зад,без подложки,защото те са по-дълги от оригиналните.Моите са оригиналните пружини от зад с подложки.При този случай,пружината е натегната и така джипката ще вози по-твърдо,нали?Това сигурно влияе и на ходовете от зад?Така ли да я карам,или да махам оригиналните пружини с подложки,и да слагам от вартбург?Въпросите наистина станаха много

                      За подложките - както ти е по-лесно, и двата варианта стават. 99% от лифтнатите Витари са с пилени отвори на амортисьорите, така че не е проблем. И определено не е проблем да си ги направиш, ако имаш условия. просто няма как да знак как е при теб, затова споменах и алтернативата
                      За конкретни подробности - не съм аз човека. Не съм се занимавал отдавна и не помня наизуст, но по темите има доста информация. Не помня, дали Славин не беше изписал сума нещо, с все снимките и обясненията. Повдигане на Витара къса база или нещо такова се казваше темата. Има писано и за пиленето и за шайбите. май и на Колето темата имаше инфо, но ме мързи да ровя, че съм подкарал едно благо винце...

                      Не се ебавай с шпилките. Отзад как да е, обаче предните ти държат цялата кола! Че и завиваш през тях. Направи си подложки.

                      Относно пружините - има и от Варц, и от Лада (ама не помня коя, май от 2108 или 2109), някои мазохисти карат и с мерцедесови (ужас твърди), а може и направо в Крън да си поръчаш нови, не бяха скъпи, макар и да не помня точна цена.
                      Мисля, че все пак е по-добре е отзад пружините да са цели, без подложка, за да ти осигурят по-голяма артикулация (ходове) на моста. Иначе лифта леко се обезсмисля. И, да, това пък иска и други амортисьори отзад, щото на оригиналните като им свърши хода, файда, че са ти дълги пружините. От някакъв Опел пасваха, но и това го има в темата на Славин.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                        Така взех витарата преди няколко дена-с подложки отпред и отзад.Всяка техника която притежавам искам да е перфектна и сега малко по малко ще направя витарата такава.За пружините от вартбург-кои трябва да са,предните или задните?Бях срещал някъде по темите че ставали и от самара-пак същия въпрос,предни или задни?Ще махна отзад сегашните пружини с подложките и ще сложа по-дълги.За амове,мисля че стават от омега Б,а в темата на Славин срещнах че стават от вектра.Ще се свържа с него и ще го попитам.Сега ще я карам така,и малко по малко ще си набавя/направя всичко необходимо за качествен лифт и ще го монтитрам.Дотогава джипката ще се кара по асфалта,а като я подготвя ще влиза и тя в боя.
                        Yamaha Yz450F
                        Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                        Всичко с ''рошави''гуми!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                          Варбург предни, форд фокус задни, мерцедес никакъв случай все едно си с тръби вместо пружини. Задни амове - опел Астра Ф без комби, Опел омега пак без от комбито/ задните се използват/

                          Коментар


                          • #43
                            От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                            Пружини за отзад стават от лада нива-задни, идват малко височки, ама нали това е целта.
                            Имай едно наум с пружини от морга-понякога са доста уморени, и ефекта е никакъв. А и цената на нови от нива е 40-50 лева.
                            Амортисьори стават и от БМВ тройка (така пишеше с маркер на моите от моргата) и от москвич алеко. Последните също са на цена 40-50 лева, за нов. Е, не изкарват като нов за БМВ, ама и цената е такава. Продават се без прахови маншони, подозирам, че ако се сложат-ще карат доста повече.
                            Това за амортисьори от типа-купуваш и слагаш. Ако ти се занимава с преправяне на захватите-става почти всичко с дължина над 60 см.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              ...Продават се без прахови маншони, подозирам, че ако се сложат-ще карат доста повече....
                              Може да си напълно сигурен в това Аз така си прееб@х чисто нови каяби преди време... от мързел да им сложа маншоните...
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Нова Витара във форума-много въпроси?

                                Знам бе, сигурен съм, че ако се кара "нормално"-маншоните удължават живота, но при хард експлоатация роля играят съвсем други фактори, които са с доста по-голямо влияние от наличието или липсата на маншон.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X