Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

    На моя приятел Митко Шейнов,правихме тази операция два пъти.Първо сложихме 2.5 от БМВ-много добър вървеж но много тежък мотор.След това го продаде и сложихме 2.8 от едно английско БМВ-за мен това е мотора,алуминиев,и само с един кон повече от 2.5(2.5-192кс а 2.8-193кс,но нютоните ,са други,и все едно караш мотор поне 50кс.повече)но разликата е огромна.Въобще немога да разбера какво се чърси с турбинирането наа тоя мотор,да съсска само по-страшно ли ,и да е по проблемен.Тези мотори имат ужасно много сила във високите и нямат нужда от никаква турбина.За траял или трофи няма никакво значение дали мотора ти е 200кс или 300,важни са гумите и мостовете с предавките,щото иначе береш срам,когато някой 50годишен Уаз,с тракторки и умрял мотор от 75кс мине там където ти си разцепил гората минавайки.Може да ми вярвате от 1991г троша джипове,карам и се опитвам по-малко да ги подобявам,но от оригиналното с около 20% доработки,няма по удачна концепция.

    Коментар


    • #77
      От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

      Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
      За траял или трофи няма никакво значение дали мотора ти е 200кс или 300,важни са гумите и мостовете с предавките,щото иначе береш срам,когато някой 50годишен Уаз,с тракторки и умрял мотор от 75кс мине там където ти си разцепил гората минавайки.
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #78
        От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

        В своя защита като пряко намесен в разговора да добавя, палете този уаз с тракторките и 75кс. и на формула офроуд да дерете. Всички знаят какъв ще е резултата! Разбира се с това преекспонирам нещата може би малко за да подчертая необходимостта от запас на мощност ,само който не е виждал как върви кола с як мотор може да омаловажава този така важен агрегат. Не твърдя разбира се ,че надежността не е важна - както на мотор така и на трансмисия. А пък за връзката на момента, мощността и турбините смятам не е тайна ,че лесно може да се изкара голям момент още от ниски обороти чрез правилно подбран турбокомпресор като не се коства или се свежда до минимум загубата във високи обороти.

        Съжелявам ,че писах извън темата.
        Както си говорихме вече със Стоян на срещата в Стара Загора идеята е стабилна и ще се радвам да се види жива.

        Коментар


        • #79
          От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

          Работата по белата Жига започва от днес. Самурайската скоростна кутия вече не ми харесва като вариант.

          Вече имам двигател, но с код AFN. Първото ми впечатление е, че със самурайската кутия няма да е добре. Досега не бях виждал двете една до друга и разликата в размерите на съединителите е голяма. С Ники от Лозен обсъждаме скорости от BMW E34 M20. Даже има едни налични за проби.

          Предавателните числа са добри:

          1 - 3.83
          2 - 2.2
          3 - 1.4
          4 - 1
          5 - 0.81

          Търся информация с каква механична помпа да заменя стандартната помпа. Засега раздатката си остава самурайска.

          Коментар


          • #80
            От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

            Този мотор се нагажда и към витарова СК.Нея може да се сложи с РК от витара и с карданче да се върже самурайската РК.Така Имаш богат избор от предавки и готов КОМ за механична лебедка
            Боби gsm 0898689957 Сузуки самураи sj418

            Коментар


            • #81
              От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

              Първоначално публикуван от bobi8603 Преглед на мнение
              Този мотор се нагажда и към витарова СК.Нея може да се сложи с РК от витара и с карданче да се върже самурайската РК.Така Имаш богат избор от предавки и готов КОМ за механична лебедка
              В случая Самурайскта раздатка ще стане най слабият възел който първи ще се предаде - пример Сузито на Кузманов което е с Патролски мостове и с по слаб двигател от посочения .
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • #82
                От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

                Един с тази конфигурация , гуми 36'" ,мотор с чарджър ... .бая на високо се качи и раздатките удържат !
                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                Коментар


                • #83
                  От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

                  Всичко се чупи все някога.По тая логика и гр-овите мостове не стават.Нали видя след какъв удар счупи каре на самоков
                  Боби gsm 0898689957 Сузуки самураи sj418

                  Коментар


                  • #84
                    От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

                    Дано да е така и да не съм лош пророк , но опита ми ме е научил че малките и " нежни " неща които няма достатъчен запас от издръжливост се чупят много бързо при тежко трофи каквото иска да кара Стоян . Освен това траяла няма нищо общо с трофи - там караш около 1 час с паузи за целия ден , а при трофи може да се наложи 12 часа як бой на машината ... А Кузманов счупи каре защото комбинацията от не регулирани ограничители на завиването , износени карета и заден ход с навит волан при включен блокаж неминуемо водят до строшено каре ...
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #85
                      От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

                      Първоначално публикуван от bobi8603 Преглед на мнение
                      Всичко се чупи все някога.По тая логика и гр-овите мостове не стават.Нали видя след какъв удар счупи каре на самоков
                      Не е само каре, Коста сферите е унищожил.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

                        Прав е колегата,траяла неможе да е еталон за здравина.Там караш 10мин,максимум,ако можеше да стават нещата със детски РК или скорости от Самураи,или Витари ,гърците нямахаа да карат с Дана 60 или мотори по 6.2.Няма машина в света която да е направена ,да работи в изключително тежки условия и да може да тежи 1000кг.,въпреки новите технологии,никой още не е отменил ,законите на физиката.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

                          Чак пък 6.2 задължително. Има по-малки и леки мотори които вършат работа. 1.9 е перфектен за запазване ниското тегло.
                          Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                          http://www.facebook.com/JeepBG
                          LZ1GGC

                          Коментар


                          • #88
                            От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

                            Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                            Няма машина в света която да е направена ,да работи в изключително тежки условия и да може да тежи 1000кг.
                            Жълтото нещо на Илиян тежи мъничко над 1 тон. И работи в много тежки условия, там където другите виждат зор. Някои-голям зор.
                            А това нещо си минава като на асфалт.
                            И няма никакви извънземни технологии в него, просто е правено с много мислене, и опит.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #89
                              От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Жълтото нещо на Илиян тежи мъничко над 1 тон. И работи в много тежки условия, там където другите виждат зор. Някои-голям зор.
                              А това нещо си минава като на асфалт.
                              И няма никакви извънземни технологии в него, просто е правено с много мислене, и опит.
                              А бе не е точно така , гледал съм Жълтото и съм видял и Жълтото на Дагас , на гърка тежи поне 1.5 т , мотор нещо около 400 к.с.и е направено много здраво за да издържа на боя . И от това което съм видял е доста по проходимо от Паяка , така че истината е една - леко и здраво в едно изречение нямат място . Видях го как кара в адската кал на Самоков , гледал съм и Паяка , е ами Дагас с неговата машина е много по проходим от Илиян с Паяка ...
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                              • #90
                                От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи

                                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                                А бе не е точно така , гледал съм Жълтото и съм видял и Жълтото на Дагас , на гърка тежи поне 1.5 т , мотор нещо около 400 к.с.и е направено много здраво за да издържа на боя . И от това което съм видял е доста по проходимо от Паяка , така че истината е една - леко и здраво в едно изречение нямат място . Видях го как кара в адската кал на Самоков , гледал съм и Паяка , е ами Дагас с неговата машина е много по проходим от Илиян с Паяка ...
                                Това наистина ли го мислиш?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X