От: Бела Жига 1.9 TDI - Самурай за трофи
На моя приятел Митко Шейнов,правихме тази операция два пъти.Първо сложихме 2.5 от БМВ-много добър вървеж но много тежък мотор.След това го продаде и сложихме 2.8 от едно английско БМВ-за мен това е мотора,алуминиев,и само с един кон повече от 2.5(2.5-192кс а 2.8-193кс,но нютоните ,са други,и все едно караш мотор поне 50кс.повече)но разликата е огромна.Въобще немога да разбера какво се чърси с турбинирането наа тоя мотор,да съсска само по-страшно ли ,и да е по проблемен.Тези мотори имат ужасно много сила във високите и нямат нужда от никаква турбина.За траял или трофи няма никакво значение дали мотора ти е 200кс или 300,важни са гумите и мостовете с предавките,щото иначе береш срам,когато някой 50годишен Уаз,с тракторки и умрял мотор от 75кс мине там където ти си разцепил гората минавайки.Може да ми вярвате от 1991г троша джипове,карам и се опитвам по-малко да ги подобявам,но от оригиналното с около 20% доработки,няма по удачна концепция.
На моя приятел Митко Шейнов,правихме тази операция два пъти.Първо сложихме 2.5 от БМВ-много добър вървеж но много тежък мотор.След това го продаде и сложихме 2.8 от едно английско БМВ-за мен това е мотора,алуминиев,и само с един кон повече от 2.5(2.5-192кс а 2.8-193кс,но нютоните ,са други,и все едно караш мотор поне 50кс.повече)но разликата е огромна.Въобще немога да разбера какво се чърси с турбинирането наа тоя мотор,да съсска само по-страшно ли ,и да е по проблемен.Тези мотори имат ужасно много сила във високите и нямат нужда от никаква турбина.За траял или трофи няма никакво значение дали мотора ти е 200кс или 300,важни са гумите и мостовете с предавките,щото иначе береш срам,когато някой 50годишен Уаз,с тракторки и умрял мотор от 75кс мине там където ти си разцепил гората минавайки.Може да ми вярвате от 1991г троша джипове,карам и се опитвам по-малко да ги подобявам,но от оригиналното с около 20% доработки,няма по удачна концепция.

Коментар