Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз си имам вече Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: И аз си имам вече Самурай

    Ами сменя се лесно, махаш стария и слагаш новият. Добре е комплект със скоростната да е че фланци, напасване един двг към оригиналната кутия си е безсмислена играчка според мен. Нови места за окачване на СК и ДВГ и си готов. Аз поне на моят Самурай съм го играл този номер 4-ри пъти и в момента е с 2.5 от БМВ, но винаги сменям в комплект. Само имам една питанка- защо точно от ВАЗ? Това не е ли антика вече? Със съшият успех, а може би и на същите пари можеш да метнеш опелов 2.0 и да си имаш 100+ кончета под капака.
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • #62
      От: И аз си имам вече Самурай

      Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
      Ами сменя се лесно, махаш стария и слагаш новият. Добре е комплект със скоростната да е че фланци, напасване един двг към оригиналната кутия си е безсмислена играчка според мен. Нови места за окачване на СК и ДВГ и си готов. Аз поне на моят Самурай съм го играл този номер 4-ри пъти и в момента е с 2.5 от БМВ, но винаги сменям в комплект. Само имам една питанка- защо точно от ВАЗ? Това не е ли антика вече? Със съшият успех, а може би и на същите пари можеш да метнеш опелов 2.0 и да си имаш 100+ кончета под капака.
      Хе хе... викаш лесна работа, нещо като да сложиш кон в телефонна кабинка - отваряш, махаш слона, слагаш коня и затваряш
      Спрял съм се на Ладов, по няколко причини. 1 Намерих подръка 1500кб със СК за към 100лв + още 50-60 за подмяна и добавка на липсващото... 2. Четох, че с многото кончета идват и повече бели от късия кардан нататък, пък аз не съм от тези дето изцеждат до последно. 3. При по-голям мотор, ще трябва да сменям и газовата.
      Иначе точно това ме интересува: новите места за хващане как се правят - с планки ДВГ-сегашен тампон или по друг начин? Тунела за скоростите трябва ли да се реже? Малкия кардан как се прави - реже се оригиналния и този на "новата" СК и се заваряват или...?

      Коментар


      • #63
        От: И аз си имам вече Самурай

        Мотор 2.0 на самурай се слага докато с приятели си пиете бира...Най-драматичното е кардана към раздатката ...Две планки за мотора ,една греда на която да легне кутията и край...Инсталацията е проста ,а ефекта сигурен...моторите са по 300лв+кутия до 100лв и малко желание...Но нищо общо с лада и като вървене и като разход ако щеш...
        Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

        Коментар


        • #64
          От: И аз си имам вече Самурай

          Първоначално публикуван от koragroup Преглед на мнение
          Хе хе... викаш лесна работа, нещо като да сложиш кон в телефонна кабинка - отваряш, махаш слона, слагаш коня и затваряш
          Спрял съм се на Ладов, по няколко причини. 1 Намерих подръка 1500кб със СК за към 100лв + още 50-60 за подмяна и добавка на липсващото... 2. Четох, че с многото кончета идват и повече бели от късия кардан нататък, пък аз не съм от тези дето изцеждат до последно. 3. При по-голям мотор, ще трябва да сменям и газовата.
          Иначе точно това ме интересува: новите места за хващане как се правят - с планки ДВГ-сегашен тампон или по друг начин? Тунела за скоростите трябва ли да се реже? Малкия кардан как се прави - реже се оригиналния и този на "новата" СК и се заваряват или...?
          Много по-лесно е от слагането на коня, вервай ми. В момента съм пъхнал под капака слона /2.5, 6 цилиндров/ и съм изхвърлил магарето. След късият кардан е РК, а тази на твоят Самурай държи на доста коне и нютони ако е оригиналната. Пробвано лично на 190 к.с., пък щом не изцеждаш до последно какъв ти е проблема да си го караш лежерно и с повечко коне? Ползваш си мощноста според нуждите, но е хубаво да я имаш когато ти потрябва. Това с газовата ти е реален проблем и сега, от 1. на 1.5 и то второто си е направо ламя сравнено с първото. М/у другото съм с една и съща газова откакто беше 1.3 та до сега, просто на времето съм си взел възможно най-големият изпарител. Закрепването на всеки ДВГ и СК различни от оригиналните се извършва с флекс, телоподаващо, необходими метални профили...и труд и творчество. Тампони- които ти пасват по-добре. Тунела-може и да и не, зависи как точно ще разположиш агрегатите, но като цяло ги наместваш тях според РК и играта е с дължината на малкият кардан. него пък ще го куплираш към СК според това какъв изход имаш от нея. Ако трябва ще режеш, може и с преходен фланец......
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • #65
            От: И аз си имам вече Самурай

            Ох... имам лоши предчувствия за семейния бюджет... Лошото е, че никой не иска да си купи 4 кошера с пчелите, иначе и мотор със СК намерих даже ...
            А как стои въпроса с фитър и въздуховод, жила и маркучи? А радиатора? Генерацията опелската или самурайската се напасва?
            И благодаря за помощта!

            Коментар


            • #66
              От: И аз си имам вече Самурай

              Рибата още в Дунава ти напред с тигана Филтър и въздуховод най-добре оригинал, жила маркучи както дойде в зависимост напр. дали ще сменяш радиатор. Аз лично с хлопела не съм в час но ако съединителя е с жило проблем нямаш, ако е с помпа малко повече игра и кинти. Генерацията ти сега е за 1000 куб. хлопела е 2000 и според мен ти трябва по-отворено гърне.
              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X