Здравейте колеги!
Много малко информация има за този мотор и тази концепция на Витара!Продадох си Витарката G16A и от три години съм стигнал до извода,че това е правилната концепция за мен,впредвид нуждите ми!Става дума за старата визия на Витара в последните Й години(97-9
,а не за Гранд Витарата с този мотор,като това не значи,че информацията и от колеги с Гранд Витари няма да е полезна,даже напротив!Предстой ми покупка на такава Витара и ще съм ви благодарен да изразите тук мнения и информации за тази концепция,за което ще съм ви много благодарен и ще се радвам да направим една изчерпателна тема с информации и мнение,за да е по-лесно за следващите като мен,чудещи се дали това е тяхното 4х4!
....Ще се радвам и на отрицателните отзиви,които ще дадете!Идеята на темата е поучителна,а аз като взема такава,ще гледам да давам максимална информация и ще направя друга тема,която заитересованите да следят!....Предварително Ви благодаря за отговорите!
Много малко информация има за този мотор и тази концепция на Витара!Продадох си Витарката G16A и от три години съм стигнал до извода,че това е правилната концепция за мен,впредвид нуждите ми!Става дума за старата визия на Витара в последните Й години(97-9
....Ще се радвам и на отрицателните отзиви,които ще дадете!Идеята на темата е поучителна,а аз като взема такава,ще гледам да давам максимална информация и ще направя друга тема,която заитересованите да следят!....Предварително Ви благодаря за отговорите!

Намерил съм вече!В Петък я взимам,но не искам много да споделям,да не урочасам сделката!...Кажете сега отзиви!
Изборът ти наистина е най-оптималния вариант,въпреки че в България тази камплектация е рядкост...Богата и подробна информация за така наречените "Ескудо"и"Гео Тракер" можеш да намериш в руския форум.Витари с този двигател в Русия се внасят предимно от Япония и САЩ.Ако нямаш време да четеш в руския форум до петък,искам да те предупредя за някои тънкости при обслужването на този "хубавец"-J20A
! Най-важното в този двг. е маслото и евентуалните последствия,при използване на неправилното масло...
Маслото трябва да бъде пълна синтетика или в краен случай(през лятото) полусинтетика...Минералните масла са абсолютно противопоказни за този двигател!Проблемите идват от хидравличните обтегачи на веригата,които не обичат гъсто масло и имат склонност към запушване от некачествено(минерално) масло.Повдигачите също са хидравлични.Масления филтър трябва да бъде с два клапана.Свещите трябва да бъдат по каталог,иначе има опастност да изгорят бобините(а те не са никак евтини).Клапаните на J20A,не се регулират,те са саморегулиращи...В охладиттелната система -задължително антифриз! Извинявам се,че поста стана много дълъг,но още колко неща има.....
На този етап искам да ти пожелая само КЪСМЕТ!
по редица показатели...Не случайно продължават да го монтират и в новите Гранд Витари,но с увеличена мощност(пак по електронен път) на 140к.с.
За разхода на масло,както и тук във форума,така и в руския форум ,мненията се препокриват,а именно зависи от стила на каране....По каталог на този двг. му дават до 1л. на 10000км.,което означава,че може да изгори от 200 до 800грама,което пък зависи от стила на каране...При мен повече от 500грама за предимно градско каране не е изгаряла
Но мисля, че цената е по-висока, отколкото да си вземеш една англичанка 2002г със същият двигател, евентуално да я обърнеш и да останат за почерпка и море
Коментар