От: помощ за vitara16vi !!??
Kолеги не се бъркайте ,инжекцията няма смукач, тя има датчик за температурата, който командва компа и при студен двигател увеличава нано секундите на дюзите и те подават повече гориво. Вакуумна уредба не става гарнте. По-добре е електрическия изпарител. На вид е същия като вакуумния, но без да взема вакуум от колектора и се слагат симулатор на ландсондата. Не че не гърми и с него, но е по-добрия вариант. Разликата е около 100 лв . А за 100 лв знам втора употреба на ловато. Един колега си продаде хюндай 1.8 инжекция и си свали газовото, даже аз му смених платната на изпарителя две седмици преди това. А за спрея никога ама никога не пръскай повече ,че да не си вадиш буталата от картера . Тела ми е 0897951757 ако искаш звънкай ,че става по бързо че гледам вече месеци се точи тази баба яга, а не си я подкарал още. Ако бях на твое място, сън не ме лови докато не избръмчи
А относно да гасиш помпа или дюзи - гасиш помпа. Защото този регулатор на налягането дет ти е на рейката, по някой път прави беля и почва да ти пълни смукателните колектори с бензин , и така ти дави колата. Бензина минава през платното му и посредством маркуча дет го управлява( вакумния) и влиза в колектора
Kолеги не се бъркайте ,инжекцията няма смукач, тя има датчик за температурата, който командва компа и при студен двигател увеличава нано секундите на дюзите и те подават повече гориво. Вакуумна уредба не става гарнте. По-добре е електрическия изпарител. На вид е същия като вакуумния, но без да взема вакуум от колектора и се слагат симулатор на ландсондата. Не че не гърми и с него, но е по-добрия вариант. Разликата е около 100 лв . А за 100 лв знам втора употреба на ловато. Един колега си продаде хюндай 1.8 инжекция и си свали газовото, даже аз му смених платната на изпарителя две седмици преди това. А за спрея никога ама никога не пръскай повече ,че да не си вадиш буталата от картера . Тела ми е 0897951757 ако искаш звънкай ,че става по бързо че гледам вече месеци се точи тази баба яга, а не си я подкарал още. Ако бях на твое място, сън не ме лови докато не избръмчи
А относно да гасиш помпа или дюзи - гасиш помпа. Защото този регулатор на налягането дет ти е на рейката, по някой път прави беля и почва да ти пълни смукателните колектори с бензин , и така ти дави колата. Бензина минава през платното му и посредством маркуча дет го управлява( вакумния) и влиза в колектора
По-добре е с електрически клпан за спирането на газта, отколкото с вакуумен, но това не прави газовата уредба по-малко вакуумна. Става и с чисто вакуумен. Електрическия предлага една опция в повече (спиране на газта синхронно с изключване на инжекцията при движение в режим "моторна спирачка"), не че досега някой се сеща да я ползува. Въпреки, че си заслужава, сваля от 0.5 до 2 литра на 100км, зависи от настройките, стила на каране и терена.
Коментар