Обява
Свий
Няма добавени обяви.
помощ за vitara 16vi !!??
Свий
X
-
От: помощ за vitara16vi !!??
Ако не се лъжа, разпределителния вал трябва да е на белег Е. По-важното е следното: виж дали вала наистина е зацепен на Е! Защото може да се сложи и на I и тогава става голяма каша. Не си спомням дали шайбата на болта, който стяга ангренажното колело, позволява да се види на кое място е зацепено, ако не - развиваш болта и гледаш. Абе все си мисля, че като бръкнеш в двете засечки (Е и I) с едно телче, ще разбереш коя е зацепена. На самия вал има един чоп, с диаметър примерно 6мм, които влиза в засечката на колелото. Малко по-късно ще ти пусна 2 снимки, да се ориентираш кое как е. Ако колелото е зацепено неправилно, никога няма да запалиш, а ще се държи точно като в твоя случай.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: помощ за vitara16vi !!??
Проверих ,вижда се зацепването без да има нужда да се маха болта. колелото е зацепено на буквата Е , която е непосредствено до дупката на зацепването, но обърващото тука е ,че от горната страна на на буквата Е има буква I ..., a от горната страна на буквата I(при болта) e буквата Е...., кои букви трябва да се гледат , тези в основата на колелото(при болта, където е зацепването) или тези отгоре ,където е ремъкът?!
Коментар
-
От: помощ за vitara16vi !!??
Обяснявам. на Е отговаря Е и на I отговаря I. Всичко друго е заблуда!
А самите букви идват от Intake и Exhаust (Смукателен и изпускателен). Колелата са универсални, правени са така, че едно и също колело да става и на тоя мотор и на двувалките. Не е само при Сузуки.
За един вал, колелото се зацепва на Е и се центрова по Е, I-то въобще го забравяш, че съществува и не го гледаш.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: помощ за vitara16vi !!??
Ясно, в такъв случай, приемам че зацепването ми е ок ...налага ли се в тази ситуация да махам шайбата на коляновият вал , да гледам позициите белезите на коляновия спрямо разпределитения, както е на рисунката от аутодата?!
Коментар
-
От: помощ за vitara16vi !!??
Колеги , ЗАПАЛИХ!!!! макар и на 2 февруари
Оказа се не на място зацепено делко.... дадох делкото на краина позиция и пак ефекта на кюфкане , връщам, кюфкането изчезва...и като измъкнах това животинче , презацепих, аиде пак стартер и оо небеса....даа понякога мъките си струват заради насладата след това!....после със строгоскопа огладих картинката... ами моторчето си е приказка..мърка като домашно коте....дет се вика къде го чукаш , къде се пука...вече се бях натамънил да махам главата...а сто пъти го гледах..шайбата, белега, градуси ,компресия, палец , всичко си беше на място....явно е трябвало със строгоскопа да деиставам , окото ме е лъгало... сега остава да разбера защо от компа престана да идва ток към релето на помпата, понеже я пускан с мост..
Коментар
-
От: помощ за vitara16vi !!??
Ееееееееее, браво!
За релето не се притеснявай, там вариантите са малко. Премери (когато двигателя работи) дали му идват напреженията. От главното реле трябва да идва плюс, а от компа - маса. Напълно възможно е да е имало някъде някакви имобилайзери или останки от газова уредба и някоя жица да е прекъсната. Това за бобината на релето. Ако нещо липсва, тръгваш по жицата и виждаш къде се губи тока. Има и известна вероятност да си опукал крайния мосфет, само дето не си спомням отделен ли беше или е сборка. Ако е отделен (и ако е от него) се сменя лесно почти с произволен средномощен N MOSFET над 50V, примерно IRF640.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: помощ за vitara16vi !!??
Премерих го , от главното реле не му идва ток...а интересното е ,че си работеше до един момент ,в който му долях бензин в резервоара..едва ли доливането е имало връзка, но точно от тогава престана да работи...а какво е това мосфет.. нищо не разбирам от електричество...
Коментар
-
От: помощ за vitara16vi !!??
Щом е плюса, мосфети не ти трябват
Виж дали жицата е цяла, да не би някой да е правил експерименти с инсталацията. И дали буксата е с акъла си - да не е клеясала или разчекната. Едва ли е от самото главно реле, щото то захранва и доста други неща. Ако е жицата и ако не успееш да откриеш къде точно е проблема, макар, че е много желателно, просто пусни ново парче.
П.П. MOSFET е (много, ама много грубо обобщено) вид транзистори, които се използуват масово в съвременните автомобили, заради изключително ниските загуби, което предвид мижавите напрежение (12-14V) си е от голямо значение. Обикновено крайните ключове (изходи) на компютъра са с такива джаджи. Пак казвам, това е доста грубо и не съвсем точно обобщение, колкото за обща култура.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: помощ за vitara16vi !!??
Недей плаши човека с МОС-фети ....!!Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнениеЩом е плюса, мосфети не ти трябват ..................................................
Тая кочина е произведена през 90-те години ..... къде ги виждаш мощните полеваци ...??Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо.
"
Коментар
-
От: помощ за vitara16vi !!??
Отвори компа - вътре, крайните транзистори. Технологията не е толкова нова.Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнениеНедей плаши човека с МОС-фети ....!!
Тая кочина е произведена през 90-те години ..... къде ги виждаш мощните полеваци ...??
Но предвид, че му се губи плюса, по-скоро е някоя резната жица.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар