Обява

Свий
Няма добавени обяви.

помощ за vitara 16vi !!??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: помощ за vitara16vi !!??

    Kолеги не се бъркайте ,инжекцията няма смукач, тя има датчик за температурата, който командва компа и при студен двигател увеличава нано секундите на дюзите и те подават повече гориво. Вакуумна уредба не става гарнте. По-добре е електрическия изпарител. На вид е същия като вакуумния, но без да взема вакуум от колектора и се слагат симулатор на ландсондата. Не че не гърми и с него, но е по-добрия вариант. Разликата е около 100 лв . А за 100 лв знам втора употреба на ловато. Един колега си продаде хюндай 1.8 инжекция и си свали газовото, даже аз му смених платната на изпарителя две седмици преди това. А за спрея никога ама никога не пръскай повече ,че да не си вадиш буталата от картера . Тела ми е 0897951757 ако искаш звънкай ,че става по бързо че гледам вече месеци се точи тази баба яга, а не си я подкарал още. Ако бях на твое място, сън не ме лови докато не избръмчи А относно да гасиш помпа или дюзи - гасиш помпа. Защото този регулатор на налягането дет ти е на рейката, по някой път прави беля и почва да ти пълни смукателните колектори с бензин , и така ти дави колата. Бензина минава през платното му и посредством маркуча дет го управлява( вакумния) и влиза в колектора
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

    Коментар


    • #62
      От: помощ за vitara16vi !!??

      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
      Kолеги не се бъркайте ,инжекцията няма смукач...
      Интересно, какво е това чудо на снимката, в което влиза маркуча? И кой и как управлява въздуха през левия отвор?

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Vitara_16V.jpg
Прегледи:1
Размер:320.9 КБ
ID:5245833


      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
      ... Вакуумна уредба не става гарнте....
      Вакуумна става, "гаранте" По-добре е с електрически клпан за спирането на газта, отколкото с вакуумен, но това не прави газовата уредба по-малко вакуумна. Става и с чисто вакуумен. Електрическия предлага една опция в повече (спиране на газта синхронно с изключване на инжекцията при движение в режим "моторна спирачка"), не че досега някой се сеща да я ползува. Въпреки, че си заслужава, сваля от 0.5 до 2 литра на 100км, зависи от настройките, стила на каране и терена.
      Ламбда емулатора ... там темата е по-дълга, лично аз предпочитам да си нацентря газовата достатъчно добре, за да не ми свети чек-а, отколкото да лъжа компа и после да се чудя що на газ ми гори повече (пари) отколкото на бензин, но ... въпрос на вкус.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #63
        По-добре е с електрически калпан за спирането на газта, отколкото с вакуумен ......................... подобре тефчо съгласен това е в кръга на майтапа , надявам се да не си паркетен и не се обиждаш.
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 22-01-11, 20:47.
        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

        Коментар


        • #64
          От: помощ за vitara16vi !!??

          Не се обиждам (а и от какво?). Просто съм се наслушал на какви ли не "премъдрости" на тема газови уредби и леко започва да ми писва.
          Със смукача какво стана последно - има ли го или го няма?
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #65
            От: помощ за vitara16vi !!??

            Колега ти нямаш ли аутодата пусни си да видиш на витарата къде са и белезите свали капаците виж дали всичко е наред , ако не е ги направи както трябва да са , ако пък са си добре като цикнеш бензин във всмукателните тръби и не припалва , огледай хубаво дали е добър тока незнам тази витара има ли комутатор май няма но не съм сигурен , и ако и тоава не иска сваляй тая глава .
            [B]Mercedes Benz w123 [/B]
            [B]Ford Escort xr3 [/B]
            [B]Aro 10 [/B]
            Плачи! Там близо край град София
            стърчи, аз видях, черно бесило,
            и твой един син, Българийо,
            виси на него със страшна сила.
            0896042536

            Коментар


            • #66
              От: помощ за vitara16vi !!??

              Колега каде се намира тая опасна Витара дето с месеци неможе да запали
              878177589

              Коментар


              • #67
                От: помощ за vitara16vi !!??

                Колеги привет! Погледнах датата на покупката и не повярвах на очите си ... това от сузуки витара става на макарон витара... работата явно отива към махане на капака на ангренажа , да проверя белезите , и от там евентуално към махане и на главата...но се бавя понеже искам да съм сигрен ,че всички възможни проверки съм направил ... и понеже не рабирам от инжекциони ( за компютри да не говорим) и от там забавянето...навремето така взех една ланчия , и незнам защо си внуших ,че трака пистолен болт..набързо махнак главата , картера , бутала , за да разбера ,че всичко си е наред и този шум бил нормален за този мотор...е поне открих .че хоботчето на маслената помпа беше спукано откъдето ми пресветваше и маслото и поне него оправих...та не ми се ще и тука да ми се случи нещо такова...мерси за "бутането" !!! иначе нахалницата е софииска мома.....

                Коментар


                • #68
                  От: помощ за vitara16vi !!??

                  Проверена ли е бобината дали е наред. Аз съм имал случай при който искрата на свешите я има НО Е СЛАБА и при смяна на бобината се оправи проблема.
                  Не ми харесва в цялата работа, че се работи безразборно - пропускат се малки и лесни неща за сметка на големи и сложни, а това се пипа, а онова.
                  Започва се отначало.
                  1. "Хранителна" уредба
                  - всмукател в резервоара,
                  - помпа и цедки на помпата
                  - тръбопроводи
                  - ако захранването с бензин работи след 20-30 сек въртене трябва от ауспуха да замирише на бензин !!!

                  2. Ел система
                  - бобина - сменя се с нова! и се пробва палене
                  - кабели на свещите - често в тях е проблема
                  - свещи - рядко е в тях проблема
                  - наличие на имобилайзер - проверка на чипа в ключа на колата! и без него можеш да си въртиш до безкрайност но не пали.
                  - аларма - има блокировка на запалването

                  и т.н.

                  за съжаление нямам много време да чета и да пиша коментари

                  Всичко най-

                  Коментар


                  • #69
                    От: помощ за vitara16vi !!??

                    Значи ,що се касае до искарата , тествах я по съвета на tef4o, като пъхнах пирон в кабела за свеща ,и на разтояние 1 см от маса си имаше доста прилична искра.. следователно приемам ,че с искрата съм ОК!! А бензина по съвета на колегите го прескачам и пробвах направо с газ и съоветно рискувайки със стартов щпрей.. имобилаизер няма , имало е аларма, която липсва... но така или иначе искра си има , центровката на 1 ви цилиндър си идва с компресията .... вчера пробвах пак с бензин , пак леко прикювка , след което махнах веднага свещите (мокри), и това ,което ми направи впечатление е ,че от 2ри цилиндър започна да се точи бял слоест дим, по скоро като пара отколкото като изгорял газ... повторих експеримента и пак резултата беше същия... днеска махам шаибата на коляновия вал да ги видя тези белези...

                    Коментар


                    • #70
                      От: помощ за vitara16vi !!??

                      На шайбата си има белег. Просто трудно се вижда, че е наврян на майка си в ... неизвестното. Елементарната проверка е, като свалиш свеща на първи цилиндър и видиш дали буталото е наистина в ГМТ, когато белега е на 0. Ако е там, няма смисъл да сваляш шайбата. не помня на 16V-то къде му е белязката на разпределителния вал само, пък ме мързи да ровя.
                      от това, което казваш, или искрата ти идва не на място, или нямаш грам сегмент, бих заложил на първото... Или капачката е съвсем сдухана. От къде мери искрата - от бобината или от някой кабел на цилиндрите?
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #71
                        От: помощ за vitara16vi !!??

                        Сетих се още една простотия: виж да няма някое останало мостче по буксите до акумулатора.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #72
                          От: помощ за vitara16vi !!??

                          искрата я мерих първо на кабела на бубината и след това на свеща..като пъхах пирон на разтояние 1-2 см..., а когато на първи цилиндър буталото е в ГМТ, на лице е компресия,белегът на долната шайба(на колямовия вал) ми показва 8 градуса, а на горната шайба (на разпределителния) има белег, който е с 5 зъба назад,от засечката на капака... а на шайбата има и още един белег...2 белега..според аутодатата , за првалната центровка белезите на долната шайба и горната (този означен със " Е", трябва да са в една позизия)...парглеждах капачката, има на 2 ве букси съвсем микроскопични пукнатинки , не ми се вяржа да се оразяват , и ако е здухана нали не би трябвало да има искра на свещите или да е слаба, а в моя случай искрата си е ок, според пирона....на кои букси до акумолатора , тези за компютъра ли?!

                          Коментар


                          • #73
                            От: помощ за vitara16vi !!??

                            От сбъркано колело на разпределителния, стават чудеса. Освн белега на периферията на ангренажното колело, виж дали е сложено на правилната "дупка" и на самия разпределителен вал! Че ако не е, има да въртиш центровки до миналия вторник... аз съм си губил половин ден така, докато разбера, че някой умник е монтирал колелото на другия зъб.
                            По вътрешния диаметър също има букви Е и I. Виж къде точно е зацепено.

                            Ако се окаже това ... ще се ритна в главата, че не се сетих по-рано

                            П.П. Ако колелото е монтирно неправилно, внимавай с развиването и завиването на болта, да не стане бела с вала! Има някакви отвори за законтряне (ако вала ти е такъв, какъвто си мисля), сложи контри и в двата и трябва да е нещо наистина здраво. Никакво набиване! Вала все пак е чугунен. И, ако се стигне до там, задължителжо смени семеринг, да не се вкарваш в приключение по-късно. На магазин за семеринги (не за авточасти) струва около лев оригинален и се намира, размера е стандартен.
                            Последно редактирано от tef4o; 30-01-11, 08:30.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #74
                              От: помощ за vitara16vi !!??

                              Няколко пъти направих проверката за да съм сигурен ,че няма грешка : когато 1 ви цилиндър е в ГМТ , компресия, палеца сочи 1 ви на буксата на делкото, белегът на шайбата на разпределителния вал означен с буквата " I " e 5 зъба преди зесечката на капака , белегът на шайбата на коляновия е на 6 градуса....назнам дали тази проверка е меродавна или трябва да се маха шсйбата на коляновия вал и да се сравнят белезита на колелата на разпределиртелния и коляновият вал, така ,както е нарисувано в аутодата?!

                              Коментар


                              • #75
                                От: помощ за vitara16vi !!??

                                Интересно е ,че като завъртях на бензин и не стана нищо,след това изключих помпата от релето , завъртях пак и този път едва не запали, даже от аспуха излезе дим...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X