Обява

Свий
Няма добавени обяви.

помощ за vitara 16vi !!??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: помощ за vitara16vi !!??

    Първоначално публикуван от svi Преглед на мнение
    kaskadiora е много прав. Мойта Витара беше1.6моно(двигателя беше свършил), сложих и 1.6 карбуратор и за проба я запалих с газовата горелка иначе на бензин още и още не работи - пали и загасва. така и не мога да отстраня проблема , но си я карам на газ
    Колега, даи и газ-чица, да видим дали ниама да запали хем и нас няма да мъчш, на клипчето което ти показвам аз запалих мойта с газ от синя бутилка и горелка-просто да видиш дали работи нормално - без изпарител, без клапани -само за проба....
    898450701

    Коментар


    • #47
      От: помощ за vitara16vi !!??

      Я виж как са кабелите зад ляв заден стоп, ако оксидирали, правиш наново окабеляване, честито

      Коментар


      • #48
        От: помощ за vitara16vi !!??

        Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
        Я виж как са кабелите зад ляв заден стоп, ако оксидирали, правиш наново окабеляване, честито
        Трифоне , здр и за много години. Клегата незнае дали са му наредени кабелите, как са му свещите, делка , релета.......... и т.н. затова му прапоръчвам да я запали на газ- ще разбере дали е помпа, ток към помпа или ...., но ще знае дали всичко друго работи или не-нее ли така?
        898450701

        Коментар


        • #49
          От: помощ за vitara16vi !!??

          За нивомера - ако показва когато си иска и каквото си иска, следваш съвета на Трент. Фокуса е, че нивомера не е вързан директно с таблото. Ако инсталацията назад е прецакана (което не е чак такава рядкост), може проблема да е в буксата зад левия стоп, а може и да е дала фира масата на помпата. В първия случай прави каквото си иска, във втория пак, но е придружено и със стапяне на изолации, щото тока за помпата тръгва през кабела на нивомера, а той не е предвиден за това.

          най-лесно може да проследиш жиците с мултицет на омове. Изключваш от контакт (а най-добре да изключиш и минуса на акумулатора) и тръгваш от буксата на релето. Ако крачето към помпата спрямо маса покаже повече от някоко ома (или не покаже нищо), сваляш стопа и мериш на голямата букса. Мисля, че плюса на помпата беше някъде по ъглите, но за да не го нацелваш, просто виж цветовете на жиците или в Аутодата или в мануала. Ако там показва правилно, почисти (или смени) куплунга. Ако и там показва глупости, резервоара долу и кабелите наново.
          Ако си показва нужните някокло ома, а помпата не работи, включваш на обхват 10А право, включваш акумулатора, даваш на контакт и на куплунга на релето бъркаш с щеките в краката, които иначе закъсяваш, за да тръгне помпата. Ако покаже правилна консумация (не помня точно, но трябва да е някъде от 2 до 4А), а помпата не върти, значи просто е заседнала.
          Ако покаже милиампери или не покаже нищо, или плюса от главното реле ти е нестабилен (лош контакт някъде), или гледаш назад по трасето, пак за лош контакт. Може, само за пробата, през един предпазител 10А да пуснеш директно плюс от акумулатора и да мериш. Ако така работи, а през главното реле не иска, търсиш веригата на главното реле. Ако и така не помага, търсиш назад към помпата.

          Заседнала помпа се "лекува" понякога с къс импулс в обратна посока, но това на свален резервоар и извадена помпа. В смисъл, че за да заседне, явно има нещо нередно, което трябва да се оправи, обикновено скъсана мрежа и много боклуци или китайска помпа, на която са се кашнали пластмаците на филтъра.

          Всъщност, виждал съм и още един вариант за сваляне на помпа - с флекса направо режт част от дъното на купето, но засега не ти го препоръчвам

          П.П. не помня дали трябваше да се сваля задната броня, за да се докопа човек до последния куплунг на помпата и нивомера или май само на свален резервоар ставаше?
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #50
            От: помощ за vitara16vi !!??

            Пуснах му газ с една горелка , вкарах маркуча от вЪздуха на инжекциона, но не щя и на газ... незнам дали все пак студа не му се отразява.
            След това махнах стопа , кабелите са в перфектно състояние, от тук нататък с инфото, което имама започвам проверките по токовете.
            Мисля да направя проверка на компресията, да не би пЪк да е духнала гарнитурата, важното е, че зимата е добра.!

            Коментар


            • #51
              От: помощ за vitara16vi !!??

              Малко трудно ще хванеш духнала грнитура с мерене на компесия. Ако е чак толкова издухала, че да го хвамеш по манометъра, ще ти изхвърля водата още докато завъртиш на стартер. А вероятно ще изкърти и някоя свещ. Не, че има нещо принципно лошо да си замериш налягането де, но освен груба ориентация за състоянието на цилиндри и сегменти, друго няма да получиш като резултат.

              Въпрос: като махна стопа, направи ли си труда да премериш, дали на кабелите на помпата идва напрежение? Ако не си, направи го. После премери и другата страна на буксата, дали има връзка със самата помпа. За да има напрежение на буксата, трябва някой да върти на стартер! Като дадеш на контакт, понякога дава къс импулс към помпата, но не винаги и с мултицет няма да го хванеш. Ако си сам, прословутия светодиод с резисторче, ще ти помогне, само трябва да е на по-дълги жици, за да го виждаш, докато въртиш на стартер.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #52
                От: помощ за vitara16vi !!??

                колега като и пускаш газ и изключвай бензиновата помпа ,че ако и тя пуска става богата на гориво и бедна на кислород и я давиш , сега искам да провериш само едно – да сложиш един монуметър след помпата към дюзите и да измериш налягането на помпата , после изрови от някъде колко налягане трябва да дава помпата ,че не помня на всички коло колко налягане дава помпата . Ако налягането е по малко от даденото колицата няма да запали . успех и ще следя развитието
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • #53
                  От: помощ за vitara16vi !!??

                  Колеги, благодаря ви,че така се ангажирате с моя случай! Вчера взех че смених филтъра , махнах резорвара ,помпата поставих във прозрачна ваничка с бензин..направи впечтление как около 30 мин изкарваше въздух през тръбичката на обратния бензин докато работеше(като дам накъсо от буксата за релето)Точно днеска чакам да дойде агент със манометар да измерим налягането,та да се изясни и този въпрос .. А по въпроса с газта ,по повод клипчето, незнам дали паленето на газ при моно е същото като при инжекцията ...да не направя сакатлък ,да бастисам примерно дебитомера..?!А между впрочем като въртях вчера леко припали и даже от аспуха излезе изгорял газ, но някак си много нестабилно , едва едва...

                  Коментар


                  • #54
                    От: помощ за vitara16vi !!??

                    Хм, дали не е по-добра идея да изключи дюзите, отколкото помпата? не съм пробвал какво ще стане, ако работят на сухо, но нещо нямам и желание.
                    Налягането беше към 3 бара номинално, под 2.5 не е добре, не помня при рязко подаване на газ, дали не скачаше за малко над 3.
                    Ако от самата помпа налягането е ниско, просто не "пробива" през регулатора, това е май най-лесния начин да се хване има ли изобщо налягане без манометър - откачаш маркуча на "обратния" бензин и ако няма никой, работата е ясна. Мисля, че под 2.4 бара, клапана изобщо не се отваря и не пуска нищо.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #55
                      От: помощ за vitara16vi !!??

                      Ето какво ново открих..Първо след като установих, че от обратния бензин на помпата има балончета с въздух, прегледах много внимателно магистралата и установих теч на бензин точно в снадката преди да влезе в рейката на инжекциона, където тръбичките се свързват със конусообразен болт.
                      Колкото и да стягах теча си оставаше, едвам го открих с опипване на тръбата, днеска намазах конуса със силикон и като го стегнах теча спря, но кой знае защо балончетата продължават да си излизат от обартния бензин.
                      Междувремвнно пробвах да запаля със щпрей за стартово палене, който би трябвало да свърши работа, но ефект нЯма...тогава разхлабих пласТмасоВия капак на ангренажа и надзърнах и там.. та установих, че белегът на шайбата не съвпада със другия белег,когато 1 ви цилиндър се намира в горна мъртва и палеца сочи 1 ви на делкото, белезите съвпадат когато палеца е срещу долната букса,тази под буксата на 1 ви, но тогава на 1 ви няма компресия.

                      Коментар


                      • #56
                        От: помощ за vitara16vi !!??

                        Ааааа, не четеш внимателно
                        Това за центровката е писано поне 2 пъти.
                        Не знам с какъв спрей си пробвал, но ако е някой за дизели - не го прави повече!
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #57
                          От: помощ за vitara16vi !!??

                          прегледах отгоре до долу , но такава тема не видях..., но така или иначе първо ми се ще да проверя от налягането на помпата за да вървя от лесното към сложното и ще видя да търся сега манометър( въпреки ,че клапата за обратен бензин отваря при работа на помпата)....

                          Коментар


                          • #58
                            От: помощ за vitara16vi !!??

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            ...Ако искрата е ОК и е на нужното място//.
                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            ...
                            Виж на какво положение е делкото, че на практика може да се вмъкне на произволно място, заради ъгловата предавка....
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #59
                              От: помощ за vitara16vi !!??

                              Значи, плаеца на далкото е в позизия на палене на буксата на 1 ви на делкото, компресия има(на 1ви) , белегът на шайбата на коляновия вал е на 8 градуса или 10....както се казва, какво повече?!.. махам бензина , пробвам го на газ, на стартов щпрей ,искра си има и не, и не , само бегло припукване,колкото да не е без хич... сега не мога да разбера този мотор G16B, пълна инжекция , може ли да запали на газ така както го мъча или си иска газов инжекцион ....както е лафа " и тате може и аз мога , но козата пръч си сака!"?

                              Коментар


                              • #60
                                От: помощ за vitara16vi !!??

                                Може. просто пускай газта директно в металната част на въздуховода, да не литне дебитомера, ако реши да пуфне. От битова бутилка с обикновен клапан, като за газова печка, газта стига колкото да запали ... макар, че заради автоматичния смукач не съм сигурен дали ще стане. Ако ползуваш вентил с регулиране, гледай да не се улисваш с количеството газ, че се дави лесно.

                                Иначе не е никакъв проблем да се сложи вакуумна газова, двама от моите карат с такива, проблем никакъв. Задължително обратен клапан!

                                П.П. Нямам точен спомен къде беше буксата на делкото, но май не е точно на нужното място, а леко встрани. Можеи да греша, наистина не помня.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X