Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

    Според Игнат луфта трябва да е 0,08-0,12 мм измерени на края на зъба на короната, По външния и диаметър демек. Това е луфта между пиньон и корона. Задържа се с ръка пиньона, и след установяването на индикаторния часовник с другата ръка се мърда короната за да се измери отклонението.

    Аз си го правя на ръка. По усет-колко трябва да "чука" при движението с ръка. Не, че е правилно, ама пък от няколкото регулирания на диференциал нямам никакви оплаквания. А не е като да са леко натоварени.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

      То по-важно е петното. Луфта и да не е баш в норма, ако петното е добро - няма грижи.

      Горе просто натъртих че тоя луфт може да се хване само при отворен диф и мерене с индикатор върху зъб на короната, защото между пиньона и полуоските има още няколко луфта, които се наслагват, и "меренето" според това колко се въртят полуоските или пиньона практически не показва нищо.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        То по-важно е петното. Луфта и да не е баш в норма, ако петното е добро - няма грижи.

        Горе просто натъртих че тоя луфт може да се хване само при отворен диф и мерене с индикатор върху зъб на короната, защото между пиньона и полуоските има още няколко луфта, които се наслагват, и "меренето" според това колко се въртят полуоските или пиньона практически не показва нищо.
        Спарки, прав си за меренето, но не мога да се съглася, че ако петното е наред а луфта е в повече е все тая. На моята беше нещо от сорта на 0.5 (по спомен) и лумкаше, та страх ме хващаше. То затова го и отворих дифа.
        Което не е сложна операция. С нужното спокойствие и поне малко от малко читав инструмент - става. Темата е дъвкана на поне няколк оместа, в Тойота раздела имаше много подробно описание със снимки, както си е по учедник, препоръчвам го на всички желаещи да се забавляват
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
          Спарки, прав си за меренето, но не мога да се съглася, че ако петното е наред а луфта е в повече е все тая. На моята беше нещо от сорта на 0.5 (по спомен) и лумкаше, та страх ме хващаше. То затова го и отворих дифа.
          Което не е сложна операция. С нужното спокойствие и поне малко от малко читав инструмент - става. Темата е дъвкана на поне няколк оместа, в Тойота раздела имаше много подробно описание със снимки, както си е по учедник, препоръчвам го на всички желаещи да се забавляват
          Да де,и освен лумкането, кво друго? А понякога не можеш да нагласиш и петното и луфта едновременно (това съм го виждал и на нови пиньон и корона). Кво правим тогава? Луфта ли гласим, или петното?

          Само казах че едното е по-важно от другото. Луфт милиметър е неприемлив, естествено. Луфт 3 пъти над нормата - също. Ама ако беше 0.20-0.25, без луфтове по лагери, без видими износвания, и с перфектно петно, какво ще му стане? И ще го усетиш ли въобще?
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

            0.2 е горната граница на Баленото примерно, така, че нищо няма да му тропа
            Ако погледнеш по-внимателно, ще видиш, че в крайна сметка говорим за едно и също.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

              Да, математиката ми е доста сбъркана . Нещо като лице съм смятал, ама на обратно .

              Иначе луфта вътре беше мерен и регулиран - сменяха му лагери на диференциала и мериха с индикаторен часовник докато дойде в норми. После пак имаше много луфт (тоя път вече в цялата система, не между пиньона и короната) и последва ново отваряне - оказа се, че шайбите дето са подложени под планетите ги нямаше (бяха се разпаднали) - сложиха се нови и т'ва е резултата към момента. Ама много офтопик стана за тая тема май .

              Та ще си карам така. С по-умело боравене със съединителят проблеми няма. Само при по-рязко пускане се получава този удар.

              Коментар


              • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                Я да питам нещо - може ли някой с колела от Slavin да изключи раздатката (на неутрална), да вкара 5та предавка и да пусне съединителят (мотора на празен ход, колата на място). При мен има един шум (доста силничък) и май има нещо общо с тези колела. Хората дето гледаха раздатката поне казаха, че изглежда да е от тях. Иначе смениха няколко лагера, но разлика нямаше. Интерсно ми е дали само при мен го има този проблем.

                Коментар


                • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                  Тези колела се въртят само когато колата се движи. На бавни предавки.
                  Щом го прави на място-спираш с търсенето до скоростната кутия.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                    Или първичния вал на раздатката. Все пак е писал, че е на неутрална и на скорост, тоест влиза донякъде и в раздатката.
                    Много ми е интересно как така си сменяте по няколко лагера за купона, после всичко се сглобява и пак ромоли? Поздрави на майсторите
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                      Не е кутия, щото като сваля раздатката всичко утихва. Всички големи лагери в кутията са сменени, няма видимо износване никъде по нея (освен на оста под двойното колело от комплекта - има сенки там където лежи единия лагер).

                      Айде някой да пробва само и да сподели . Аз другото ще го измисля после.

                      Коментар


                      • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                        Я да питам и аз нещо - кой си е играл с раздатка на 2.5 V6 автомат ? .... да му забия малко въпросчета че, да не смъквам моята раздатка на празно или с учебна цел.
                        Не ми казвай какво да правя... За да не ти кажа къде да идеш...!
                        Suzuki Grand Vitara 2.5 V6
                        Mercedes Benz ML55 AMG
                        Ицо - 0888Ч6Ч6Ч6

                        Коментар


                        • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                          Първоначално публикуван от ico_net Преглед на мнение
                          Я да питам и аз нещо - кой си е играл с раздатка на 2.5 V6 автомат ? .... да му забия малко въпросчета че, да не смъквам моята раздатка на празно или с учебна цел.
                          Звънни ми и питай.
                          0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                          Коментар


                          • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            Или първичния вал на раздатката. Все пак е писал, че е на неутрална и на скорост, тоест влиза донякъде и в раздатката.
                            Много ми е интересно как така си сменяте по няколко лагера за купона, после всичко се сглобява и пак ромоли? Поздрави на майсторите

                            Поразгледах схемата и не си прав. Входящият вал в раздатката е твърдо вързан към редукторното колело от кита (двойното от кита, седи на вторичният вал), което пък е твърдо вързано към колелото на изхода на първичният вал. Това последното колело зацепва с муфа и е освободено освен в режима за бавни. Тоест дори поставена на неутрална във раздатката се въртят входящият вал, двойното колело и още едно единично колело. Към това единичното.

                            Или пък не съм разбрал правилно схемата .

                            Та питането ми остава - някой ако може да пробва и да каже дали като вкара раздатката на неутрална има шумове при празен ход и 5та предавка на скоростната кутия. Моля .

                            Коментар


                            • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                              Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                              Поразгледах схемата и не си прав. Входящият вал... .
                              Не бре, отговора беше за Колето. Че в описаната ситуация не е само скоростната кутия в движение.
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                                А, то това беше за него. Просто не съм цитирал правилният пост .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X