Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за коментар относно покупка на Фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
    . до тук сметката ми е 14 000 лв. заедно с цената на придобиването ма още май не ми се разделя с нея.
    А и да искаш не можеш-вечно твоя си е-няма кой да ти плати.

    Коментар


    • #17
      От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

      Първоначално публикуван от neshko Преглед на мнение
      Незнам но аз така (с такъв "теч")карам вече 4 години!И не съм забелязал голям проблем от това!Не следя нивото на дифа постоянно просто един път годишно доливам колкото си иска и така си карам!Така че докато не протече не пипам нищо!
      По скоро му сълзи доколкото рабирам от темата и кавичките на "теч", но и аз не съм видял напълно сух още. Само на Горубляне измити с водоструйка....

      Снимки имам колкото искате. Много красиви машини, но всяка си има своето "но".

      Ето между кои се колебая в момента:

      1. Горублянската италианка. 2.0 от 1995-та. Плюсове: новия мотор от Астра, отзад с пружини, перфектен салон и външен вид, НИКАКВА ръжда, зимни гуми. Минуси: Ленив педал на газта, тропащо на метал окачване, изпуснали амортисьори, удар отпред и сменени радиатори и алтернатор, дифф от морга, нерегистриран, няма музика и булбар, няма газова. Цена на обява 4000лв







      2. Обява от частник. 2.0 1994-та, от Австрия. Плюсове: Регистрирана, страхотна визия и боя, много запазен салон, стегнато окачване, хубава музика, по-широки джанти от тойота, цената. Минуси: ръждива ходова част и рама и малко по ламарините, няма газова уредба, течащ дифф, гуми за смяна, виснал задна врата и разбита панта. Цена 3750лв.








      3. Внос от Белгия, 2.0 1995-та. Плюсове: добър външен вид и оборудване, доста добри гуми, стегната и добра техника, газова инсталация от Белгия, запазен салон, . Минуси: много ръждива рама и ходова мазана отгоре с боди, мек таван за поправка, нерегистрирана, ръждясал двигател. Цена 4000лв.








      Цените са преди договаряне и пазарне. Т.е очаквам да ги сваля поне с 200-300лв. Днес ще гледам още две обяви от частници и ще ги добавя тук.
      Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
      0888/00-55-37

      Коментар


      • #18
        От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

        Вече взех да си мисля,че май е по добре с ръжда и другото да ти е здраво,отколкото обратното.Аз ръжда нямам,ама пък......Преди 3дни я вземах за 2700 и работата май ще отиде до към 5000 без гуми.Тъй че не бързай като мен,и ползвай съветите на колегите.

        Коментар


        • #19
          От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

          Какво ще правиш по твоята? сподели, ако обичаш да имам представа какво колко ще струва, за да не го подценявам. (видях ти темата и няма нужда)

          Иначе хората са си го казали, евтиното излиза скъпо. Тук с тия Фронтерки на цените на телевизор е същата работа.

          Аз все пак се опитвам да открия максимално добра кола за 4000лв.

          Имам предложение за една бойна машина. Цялата е пребоядисана, отдолу имала ръжда ,но не много. Отзад не течал дифа и даже бил с шпер??? Салонът бил горе долу, като шоф.седалката била покъсана. Иначе изглжда добре и има всичко, което търся + газова и широки офроуд гуми с изнесени джанти + подгряване на седалките. Цената е 4000лв.
          Последно редактирано от verter; 06-08-10, 11:49.
          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
          0888/00-55-37

          Коментар


          • #20
            От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

            Почти всички къси имат ЛСД (т.нар. шпер). Друг е въпросът колко от тях са живи. Така и не си написа в профила от къде си, за да получиш по-конкретен съвет къде да търсиш съдействие. Ако си от София, както подозирам, обади се на Лозан и се уговори с него да идете и да огледате италианката. Той най-точно ще прецени състоянието и цената на ремонтите. Джип (какъвто и да е) с гнило шаси НЕ СЕ КУПУВА, освен ако цената не е като за скрап. Това няма оправяне, поне не и на разумна цена.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #21
              От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

              Тая Италианката с ленивия педал на газта най-ми хареса. Това че е сменени дифа с такъв от морга може и да е по-добре. Това за педала си има причина и ако мотора работи и не хлопа то най-вероятно е въпрос на кабели свещи, дебитомер и т.н. не особено скъпи неща. Ако не вие дифа и не тече какво като е от морга. Друг е въпроса че видях да пише 5.13 а тия по-новите масово са 4.88 та и там трябва да наблегнеш, предния да не е различен. Иначе най-хваща окото. Тия другите не струват според мен.

              П.С. защо реши че мотора е от астра? това си е стандартен опелски X20SE слаган на всички модели опел след 1994-а които са 2.0
              no signature no problems

              Коментар


              • #22
                От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

                Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                По скоро му сълзи доколкото рабирам от темата и кавичките на "теч", но и аз не съм видял напълно сух още. Само на Горубляне измити с водоструйка....

                Снимки имам колкото искате. Много красиви машини, но всяка си има своето "но".

                Ето между кои се колебая в момента:
                1. Горублянската италианка. 2.0 от 1995-та. Плюсове: новия мотор от Астра, отзад с пружини, перфектен салон и външен вид, НИКАКВА ръжда, зимни гуми. Минуси: Ленив педал на газта, тропащо на метал окачване, изпуснали амортисьори, удар отпред и сменени радиатори и алтернатор, дифф от морга, нерегистриран, няма музика и булбар, няма газова. Цена на обява 4000лв
                2. Обява от частник. 2.0 1994-та, от Австрия. Плюсове: Регистрирана, страхотна визия и боя, много запазен салон, стегнато окачване, хубава музика, по-широки джанти от тойота, цената. Минуси: ръждива ходова част и рама и малко по ламарините, няма газова уредба, течащ дифф, гуми за смяна, виснал задна врата и разбита панта. Цена 3750лв.
                3. Внос от Белгия, 2.0 1995-та. Плюсове: добър външен вид и оборудване, доста добри гуми, стегната и добра техника, газова инсталация от Белгия, запазен салон, . Минуси: много ръждива рама и ходова мазана отгоре с боди, мек таван за поправка, нерегистрирана, ръждясал двигател. Цена 4000лв.
                Цените са преди договаряне и пазарне. Т.е очаквам да ги сваля поне с 200-300лв. Днес ще гледам още две обяви от частници и ще ги добавя тук.
                Не знам защо се хвърляте на коли внос от Австрия, Италия и не на последно място Белгия.
                Австрия - ръждивки и често прехвърлени от други държави с единствена цел - препродажба.
                Италия - тия верно са еталон за мърлячи, кел файда да е лачена и без корозии, като италианеца кара без да поглежда нищо, агрегати за обслужване в един автомобил дал Господ.Изключенията само потвърждават правилото.
                Белгия - северни италианци и безподобни мърлячи, поне това което се внася тук от тяхната държава.Гледах поне три автовоза със стока от там, лошо за купувачите.И аз се натресох с едно 306, доста грешни пари отидоха покрай него, но то застраховани няма, еле като не си отварят очите Овреме.
                Що се отнася за автомобили 4X4, там недоглеждането е още по-болезнено.Ориентирайте се към коли, които не се внасят масово от търгашите по къщите, понеже не могат да я вземат за 5/700 евро и понеже има визия да резнат нечия глава.
                Германия, Швейцария - що така не внасят от там?Малка или нулева печалба...
                А, в Швейцария, ако продадеш нередовен технически автомобил и това се установи при прехвърлянето и прегледа, в северните кантони продавача лежи три години ефективна присъда...
                За Вектра в перфектно състояние и само закъсан маншон на карето, знам за отказана сделка.Продавача казва, ако го платиш/както и труда/, няма проблем, иначе не.Молил се нашия, нтц, човека казва "не ми се лежи в затвора".Тук маншоните са по 8 лева, нашия го платил на 20 евро, труда отделно и си я докара оттам.
                Та, малка тема за размисъл, преди да е закупен автомобил.Ако е поддържан и стегнат, 1000 лв. повече се изплащат, понеже не даваш тройно да я вкараш в кондиция след като си напълнил гушата на някой търгаш или мърляч, дето я е тръшкал, щото нали "жип" и като чул простотията му какви цифрови измерения има, я продава на цената на комплект маркови нови джипови гуми, че и не стигат...
                Мнението ми е лично и не ангажирам никого с него.

                Коментар


                • #23
                  От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

                  Благодаря ви за съветите. Живот и здраве като/ако купя Фронтера ще дойда някъде с една каса бира да ви почерпя.

                  Утре ще гледам една швейцарска, пък дано е наред. Имам още един оглед на една в провинцията. Поне се съсредоточих само върху един модел, че в началото и между други се колебаех. Трудна работа си е каквато и кола да избираш. Най-вече, ако не искаш да разчиташ на късмета си. Ясно ми е,че ще правя компромиси, но бих искал да са касаещи външния/вътрешния вид и гумите примерно, но технически да е ОК. Ама това е по-трудното.

                  Поздрави!
                  Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                  0888/00-55-37

                  Коментар


                  • #24
                    От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

                    Погледнах днес още две машини. Първо искам да попитам - Произвеждат ли се Фронтери с ляв волан в завода на Опел в Лътън (Luton) Великобритания ???

                    Първо гледах една Фронтерка в провинцията. С две думи - бойна машина. Нито е пудрена, нито мита, каквато си я карат такава е. Кара се непрекъснато от собственика и жена му. Цялото купе е пребоядисвано със приятен металик (хубаво), няма нищо за правене по ламарините. ЕДинствено едната врата е малко на вълнички под боята, вероятно от китосване. Отзад ръба на задния капак също е китосван. Там гледам ги хваща ръжда някои бройки. Все пак боята е слънце!
                    Салонът беше мърляв. Шофьорската седалка е пришивана и има за шиене една дупка на страницата. Лостчето за мигачите е чупено и лепено. Останалото си беше наред, само иска измиване и почистване. Двигателят работи прилично, не видях да тече от някъде с изключение на малко масляване покрай гарнитурата на капака на клапаните. На газ работи добре, като е малко колеблива на празен ход и се опитва да позагасва, ама мисля ще се коригира това с настройки. Като позагубва обороти дрънчат някакви ламаринки от вибрациите. Гърнетата зучаха като правени и малко дрезгаво. Металически звук подобен на резонаторни гърнета. Въпреки това видях, че на средното гърне има щампата на GM. Хидравликата беше супер лека, независимо от широките гуми. Лостът на скоростите имаше голям луфт на неутрална. Иначе предавките се включваха приятно и леко. Малкия лост се движи доста леко, явно е ползван доста, незнам но другите които пробвах са доста стегнати. Окачването не тропа и не се люля купето излишно. Съединителят отделя в средата и е лек. Пробвах двойното задвижване и понижаващите предавки. Не се усеща кога превключва. Не се чуват щракания, нищо. Просото светва лампата на таблото и разбираш че си с двойно предаване. Понижаващите предавки също са ОК. Даже толкова леко ставаше всичко, че се усъмних дали въобще прави нещо. Има ли вариант да светва лампата и да си на понижаваща предавка, пък да не се е включило предното предаване? Нямам опит.
                    Окачването и рамата. Има ръждици, но са доста малко и слаби. От снимките ще видите. Задният диф. има малко омасляване, но мисля не тече. Мисля, че са натягани ресьорите, защото един лист беше сменен с нов , а като цяло джипа стоеше висок и равномерен отзад отпред. Най ме израдваха хубавите гуми - Malatesta Cobra 255/75 15 М+S, което значи за кал и сняг. Имаха супер протектор и мсиял за офроуд ще ми вършат работа. Джантите също ми изглежда по-широки от стандартните. Изобщо като вид е точно както го искам. Като цяло ми хареса това, че няма да правя ръжди по ламарините, да го лифтвам и да купувам нови гуми, което ще правя задължително на другите. Това са си над 1300лв отгоре още със старта....











































                    Другата Фронтерка е внос от Австрия навремето, като сега стои на един паркинг и не се кара. Лилав светъл металик, оригинална боя. Има три-четири огнища на тръгнала ръжда. На единият преден калник по ръба, на панела над заден калник едно голямо петно, прагът под едната врата и целият ръб на задната врата. Отзад бронята също е доста ръждясала. Отдолу има по-сериозна ръжда на няколко места по рамата и окачването. Общо взето е добре ръждив и иска работа най-малко по ламарините. Гумите са зимни или по-скоро всесезонни за асфалт. Изглежда ми малко нисък, но може би в сравнение с този предния и заради стандартните гуми 235/75 15. В салона е доста чист и приветлив. Има претапициран таван в черно, шофьорка седалка - частично с изкуствена кожа страниците на облегалката, воланът бе кожен, но много износен. Двигателят е омаслен пак от гарнитурата на капака на клапаните. Имаше ръжда и в основата на двигателя, там където лежи на рамата. Гърнетата бяха ментаци - Bosal и са тръгнали също.
                    Диференциалът беше абсолютно сух, даже ръждясал навсякъде.
                    Покарах го също и да ви кажа, много добре го почувствах. Лостовете превключват доста по стегнато от този предния. Големият лост няма такъв луфт на неутрална, а малкия се включва направо трудно. Съединителя е добър, окачването също. Ясно се усеща 4x4 и понижаващите, като даже на място ако се опитвам да правя завой, направо се съпротивлява и все едно държа и на спирачка. Нищо не вие. Работи по-добре на газ от другия. Технически ми хареса.


















































                    Ако мога така да ги сравня набързо двата, ето как виждам нещата. И двата джипа са с газ , музика и регистрация. И двете са на цена 4000лв преди пазарлък, но продавача на лилавата е по-назор мисля.

                    Тъмно синята:
                    Плюсове: добра боя (пребоядисван) и никаква работа по нея, страхотни гуми и джанти, високо окачване, малко ръжда по ходовата.
                    Минуси: Занемарен салон и доста дребни забележки, боен вид и явно използване офроуд, луфт в скоростния лост. Леко осмаслен диф, металически звук от гърнетата и разни подрънкващи паразитно ламаринки.

                    Лилавата:
                    Плюсовете: Технически доста стегната; чист салон с оправени забележки,сух диф.
                    Минуси: ръждясала отдолу, омасляване от гарнитурата на двигателя, ръжда по ламарините, гуми за подмяна.

                    дайте и вашите оценки и коментари. Заслужава ли си да някоя да и обърна по-голямо внимание с човек дето разбира и сервиз?


                    Говорих и с Лозан и ще се уговориме нещо за някоя.
                    Последно редактирано от verter; 07-08-10, 19:13.
                    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                    0888/00-55-37

                    Коментар


                    • #25
                      От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

                      Колега не подценявай РЪЖДАТА!!!!!
                      Аз в момента се забавлявам с тази зараза...
                      http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=77489&page=9
                      Реших да действам ,докато всичко е в начален етап и да подготвя джипа за зимата.
                      Въпреки малкото или несъществени поражения (някои казват ,че се вманиачавам),вече няколко дена търкам и лъскам ,вмирисах се на работник от БДЖ-то!!Искам да кажа,че всеки датаил си иска работата и времето за да бъде подготвен за нанасянето на окончателното антикорозионно покритие.
                      Аз лично съм потресен от вида на "Австрийката"....,ми просто се поставям на твое място и недоумявам откъде бих могъл да се захвана да го оправям...,ами че тя и рамата му е изнила ....какъв ти джип?!?! Може би ако ти го подаряват....,ама...
                      Верно има и кърпене, вкл. на шасито ,ама аз това не го умея ,ти си прецени възможностите!!!
                      Разбирам меракът ти ,но не бързай !!!
                      Напълно споделям мнението на колегата MAXXX"Ориентирайте се към коли, които не се внасят масово от търгашите по къщите....."
                      Единият ми автомобил е от Швейцария ,а джипа от Великобритания(Luton)!!!!
                      Завода там е на GM като поделението е Vauxhall, а за Европа е Opel!!!
                      Всички Vauxhall са с десен волан!!!
                      Успех!!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

                        Разбрах ви пределно ясно колеги. Отказвам се от лилавата. Утре заедно с Лозан ще отидеме да погледнеме пак тази тъмно синята ,и ако е добра мисля да я взимам. Впоследтсвие ще я постегна и ще я почистя ор ръждата отдолу, където е тръгнала. Ще стане кукла.

                        Неразбрах пак, дали може да излезе с ляв волан под марката Опел Frontera от завода в Лътън? Питам, защото тази тъмната по ВИН така се идентифицира???

                        Споделете мнение по въпроса, да не отека с някоя изненада .
                        Последно редактирано от verter; 07-08-10, 21:24.
                        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                        0888/00-55-37

                        Коментар


                        • #27
                          От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

                          Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                          Разбрах ви пределно ясно колеги. Отказвам се от лилавата. Утре заедно с Лозан ще отидеме да погледнеме пак тази тъмно синята ,и ако е добра мисля да я взимам. Впоследтсвие ще я постегна и ще я почистя ор ръждата отдолу, където е тръгнала. Ще стане кукла.

                          Неразбрах пак, дали може да излезе с ляв волан под марката Опел Frontera от завода в Лътън? Питам, защото тази тъмната по ВИН така се идентифицира???

                          Споделете мнение по въпроса, да не отека с някоя изненада .
                          Всички Фронтери за Европа се правят в Лутън, спокойно.Няма събирана Фронтера в Германия, Испания и т.н.
                          Холден са си за Австралия, Блазер за Южна Америка, Амиго и Родео за Северна.
                          Не се притеснявай, английска сглобка си е.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

                            Лилавата я познавам добре познавам предишните и двама собственика в БГ ръждички има тя така си доиде в България преди 3-4 години и като гледам не са се увеличили много, наистина технически е читава. По мое мнение тази Фронтара заслужава около 2500лв.
                            Николай Георгиев 0+
                            тел.0887357722

                            Коментар


                            • #29
                              От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

                              Кола и жена си е на късмет колега.Купи тази която те грабва на пръв поглед.От опит знам,че колкото и да гледаш,колкото и да умуваш все нещо ще ти убегне и после ще те е яд.А този който много мисли и гледа почти винаги се набутва.....Навремето продавах една Сиера с закърпен двигател и пукнат кожух на скоростната кутия от която беше истекло маслото...абе ужасна кочина.Дойде един следовател и каза "искам я ,ама първо да я видят едни специалисти в сервиза на форд" викам му добре.Гледаха спецовете, гледаха и пак нищо не видяха. Викат на купувача "взимай я" и той я плати.След една седмица вика да ми я върне ама .......нестава.Ако тогава ме беше попитал по човешки в какво състояние е колата щях да му кажа какво и има,ама той не следовател бил спецове да я гледали ,абе отворен много и на това ме доядя.Викам си ей тоя отворения ще го набутам да му е за урок . Сега повечето колеги ще ме упрекнат за постъпката ми ама несъжелявам. КЪСМЕТ ,братле,Всичко е късмет.Тръгнеш ли да се правиш на разбирач задължително ще те набутат.По добре по човешки и ако продавача има поне капка съвест ще ти каже как стоят нещата....
                              Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                              Коментар


                              • #30
                                От: Моля за коментар относно покупка на Фронтера

                                Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
                                Тръгнеш ли да се правиш на разбирач задължително ще те набутат.По добре по човешки и ако продавача има поне капка съвест ще ти каже как стоят нещата....
                                Това верно ли го мислиш?
                                Сигурно, за да го споделиш...
                                ...когато купувах Фронтерата, тръгнах на оглед на една Витара/уж Гранд/ във Враца.И понеже се правя на разбирач, а жипката ми е май 30 личен автомобил, се договорих с продавача да съм на оглед в четвъртък по обяд, а се изтърсих във Враца в сряда сутрин.Познай, таралясника на парчета за козметики, корите долу за позабърсване и някакви интервенции по ел.стъклата, отзад в багажното се маже с "Боди" на квадрат/кило, щото ръжда да ти види окото.И измислени документи ми показа търгаша, че било Гранд Витара, а то с лъскавата решетка последните Витари.Когато се направих на прост и поисках да погледнем номерата на мотора и купето и да ги сравним с книжлето, врачанеца подскочи и взе да ме пита дали съм дошъл да купувам или да се правя на катаджия...За състояние на ДВГ не коментирам, работеше като парен локомотив, та не си направих труда даже да я карам.
                                Че има доза късмет при покупката на автомобил, не отричам - не може да огледаш и предвидиш всичко, ако ще и за цял ден оглед, агрегатите не са нито два, нито пет.Техническите познания в никакъв случай не могат да са пречка, а ако си им понаучил мурафетите на търгашите, по-добре, отколкото да питаш Лещански тоя как е с капките съвест в главната квартира.
                                А за сравнението жени/коли/късмет, с колите е по-добре, при жените май гледаме само един агрегат и като работи на пушка, слагаме ламаринените очила.После - тя имала и глава, яде се с мен и все мрънкоти за чорапи, наврял съм се под колата с новия кат дрехи, взел съм детето с мен на кръчма да се видим с приятели/да не е само, ама кой ти признава/, наготвил си нещо вкусно, пък кунята била Хирошима...Няма угодия...
                                Последният абзац да се чете като неделно-следобеден спамец.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X