Здравейте колеги, вероятно ще купя една Фронтерка и понеже видях някои различия в тях и в общото им състояние, ви моля за коментар.
Гледах една 1995-та и една 1994-та. 2.0i 115 коня двигателя. Общо взето са еднакви като виддвигателите им, но видях, че имат разлика в перките охлаждащи радиатора.
Тази 95-та , беше удряна отпред и с чисто нов радиатор и алтернатор (това за информация в случай, че може да е причина)
Та въпросната Фронтера 95-та имаше един дебел обслужващ ремък, който върти алтернатора и помпата и т.н Широк около 3-4 см. Перката стои на гърба на радиатора прикрепена с допълнителен пластмасов панел към него. На тази снимка горе долу се вижда:

Друигият двигател, на автомобила от 1994-та беше с много тънки ремъци, широки не повече от 1-1,5см. Като самата перка стоеше пред двигателя, а не на гърба на радиатора. Голя перка без нишо около нея? Съжалявам за не добрият ъгъл на заснемане, но все пак се вижда малка част от перката и празните уши на радиатора до двата му маркуча, към които се монтира перката и панела й от горния пример.

Бихте ли го коментирали това различие ?
Другият ми въпрос е за ръждата по рамата и купето. Едната Фронтера (1995) е от Австрия внос. Има ръжда основно на най предната планка пред двигателя ниско долу, където е хванат булбара (или както се казва там). Там има доста ръжда. Другото място е частични язви по самата рама и по защитната планка на картера и отзад на резервоара.Дребни ръждички по ламарините, на единият ръб на калника и отзад по пантите на задната врата. Интересно е че има доста ръждиви едну малки ушички в самия багажник на пода му вътре в купето. Много са ръждиви. Прилагам малко снимки.
Това е предно дясно колело, ръждясалата планка е най-горе в дясно на кадър, а е мокра защото колата беше мита на автомивка преди снимката.


Предно ляво. Виждат се и омаслявания от шарнирите (накрайниците) отпред. Дали са се спукали маншончетата им и колко ще струва замяната им?

Рамата отдолу

Отзад


Тук въпросите са ми следните: Много ли е ръждива за стандартите на Фронтера и приемливо ли е да я купя, ако реша в това състояние? Също така да се занимавам ли отстраняването на ръждата и допълнително консервиране на проблемните мсета или ще кара и така?
Имах възможността да видя такава Фронтера внос от Италия и нямаше абсолютно никъде следа от ръжда. Просто не повярвах.Ето една снимка за пример:

Не ми хареса италианката технически - изпуснали амортисьори, тропане от окачването и удар отпред "ленива" газ и луфт във волана. Докато австрийката освен ръждата и текнали диф другото е супер. Вид, ламарини, салон, цена....
Друг основен и най важен въпрос е за задния диф. Има теч от семеринга му. Колко ще струва подмяната му и какво допълнително да направя (ако купя колата)

Моля за вашите коментари и съвети
Гледах една 1995-та и една 1994-та. 2.0i 115 коня двигателя. Общо взето са еднакви като виддвигателите им, но видях, че имат разлика в перките охлаждащи радиатора.
Тази 95-та , беше удряна отпред и с чисто нов радиатор и алтернатор (това за информация в случай, че може да е причина)
Та въпросната Фронтера 95-та имаше един дебел обслужващ ремък, който върти алтернатора и помпата и т.н Широк около 3-4 см. Перката стои на гърба на радиатора прикрепена с допълнителен пластмасов панел към него. На тази снимка горе долу се вижда:
Друигият двигател, на автомобила от 1994-та беше с много тънки ремъци, широки не повече от 1-1,5см. Като самата перка стоеше пред двигателя, а не на гърба на радиатора. Голя перка без нишо около нея? Съжалявам за не добрият ъгъл на заснемане, но все пак се вижда малка част от перката и празните уши на радиатора до двата му маркуча, към които се монтира перката и панела й от горния пример.
Бихте ли го коментирали това различие ?
Другият ми въпрос е за ръждата по рамата и купето. Едната Фронтера (1995) е от Австрия внос. Има ръжда основно на най предната планка пред двигателя ниско долу, където е хванат булбара (или както се казва там). Там има доста ръжда. Другото място е частични язви по самата рама и по защитната планка на картера и отзад на резервоара.Дребни ръждички по ламарините, на единият ръб на калника и отзад по пантите на задната врата. Интересно е че има доста ръждиви едну малки ушички в самия багажник на пода му вътре в купето. Много са ръждиви. Прилагам малко снимки.
Това е предно дясно колело, ръждясалата планка е най-горе в дясно на кадър, а е мокра защото колата беше мита на автомивка преди снимката.
Предно ляво. Виждат се и омаслявания от шарнирите (накрайниците) отпред. Дали са се спукали маншончетата им и колко ще струва замяната им?
Рамата отдолу
Отзад
Тук въпросите са ми следните: Много ли е ръждива за стандартите на Фронтера и приемливо ли е да я купя, ако реша в това състояние? Също така да се занимавам ли отстраняването на ръждата и допълнително консервиране на проблемните мсета или ще кара и така?
Имах възможността да видя такава Фронтера внос от Италия и нямаше абсолютно никъде следа от ръжда. Просто не повярвах.Ето една снимка за пример:
Не ми хареса италианката технически - изпуснали амортисьори, тропане от окачването и удар отпред "ленива" газ и луфт във волана. Докато австрийката освен ръждата и текнали диф другото е супер. Вид, ламарини, салон, цена....
Друг основен и най важен въпрос е за задния диф. Има теч от семеринга му. Колко ще струва подмяната му и какво допълнително да направя (ако купя колата)
Моля за вашите коментари и съвети

Коментар