Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с охлаждането

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Проблем с охлаждането

    Вчера го установих същия проблем и при мене,реших,че е датчика за вентилатора,купих нов,ама не ще пак да включи перката.Като я дам на късо върти, а през датчика неще.Молбата ми е ако някой има ел. схема за модела да я прати за да проследя къде се губят тоците.Камиончето е произведено 12.1996г. и е с климатик-X20SE мотор.Вчера разрових систематизираната информация-но няма схема за модела,в аутодатата също,там я дават с два вентилатора отпред и един отвътре,а мойта е с един отпред и един отвътреи съответно и цветните кодове не отговарят.Пускам две снимки на датчика,като кабелите са с цветове-черен,кафяв+жълто и кафяв+червено.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • До: Проблем с охлаждането

      Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
      Вчера го установих същия проблем и при мене,реших,че е датчика за вентилатора,купих нов,ама не ще пак да включи перката.Като я дам на късо върти, а през датчика неще.Молбата ми е ако някой има ел. схема за модела да я прати за да проследя къде се губят тоците.Камиончето е произведено 12.1996г. и е с климатик-X20SE мотор.Вчера разрових систематизираната информация-но няма схема за модела,в аутодатата също,там я дават с два вентилатора отпред и един отвътре,а мойта е с един отпред и един отвътреи съответно и цветните кодове не отговарят.Пускам две снимки на датчика,като кабелите са с цветове-черен,кафяв+жълто и кафяв+червено.
      Съмнява ме че е проблем с кабелите. По-скоро не изчакваш достатъчно за да включи перката. Също е възможно датчика ти да е за по-висока темп. виж прегледай пак тех.инфо за датчиците в софтуера за фронтера, за да се ориентираш. Имаше една тема нещо за климатика че и той бъзика работата на вентилаторите...

      П.С. ето виж тази тема https://forum.offroad-bulgaria.com/s...ad.php?t=13511
      no signature no problems

      Коментар


      • До: Проблем с охлаждането

        Този датчик изключва компресора на климатика при 100 градуса и малко след това се включва перката на 107. Така е при бензиновия 2.2 екотек двигател и мисля, че е подобна схемата и при този х20sе двигател. За това е третото краче на датчика. Може да се проследи кое е. Отива от датчика в компресора на климатика.

        Коментар


        • До: Проблем с охлаждането

          Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
          Този датчик изключва компресора на климатика при 100 градуса и малко след това се включва перката на 107. Така е при бензиновия 2.2 екотек двигател и мисля, че е подобна схемата и при този х20sе двигател. За това е третото краче на датчика. Може да се проследи кое е. Отива от датчика в компресора на климатика.
          Абсолютно си прав,при мене е същото,а от другите две крачета жиците отиват в реле-в ляво до радиатора,което пали мотора на вентилатора,а доколкото установих,то подава минус на друго реле, което пък пали вентилатора на климата.Та въпросното реле беше леко патинирало вътре и мина с почистване и перката тръгна.Но не ми харесва работната температура-може ли да го направят да включи перката на 110 гр., а на 120гр да прегрее-много малък толеранс има.Утре ще ми донесат датчик от вектра на 92 гр.и ще го пробвам как е.Днеска ми се ..........мамата докато разбера какво,що и как работи.Дори и да стане мисля да бодна и едно цк ключе за принудително пускане за всеки случай.То като гледам доста народ е брал ядове с това охлаждане.

          Коментар


          • До: Проблем с охлаждането

            Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
            Абсолютно си прав,при мене е същото,а от другите две крачета жиците отиват в реле-в ляво до радиатора,което пали мотора на вентилатора,а доколкото установих,то подава минус на друго реле, което пък пали вентилатора на климата.Та въпросното реле беше леко патинирало вътре и мина с почистване и перката тръгна.Но не ми харесва работната температура-може ли да го направят да включи перката на 110 гр., а на 120гр да прегрее-много малък толеранс има.Утре ще ми донесат датчик от вектра на 92 гр.и ще го пробвам как е.Днеска ми се ..........мамата докато разбера какво,що и как работи.Дори и да стане мисля да бодна и едно цк ключе за принудително пускане за всеки случай.То като гледам доста народ е брал ядове с това охлаждане.
            Ето прегледай тук какво съм творил за да я закова на 90 градуса. И вече не мърда от там 3-та година.
            http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=8140

            P.S. 82-68 градуса е датчика от Лада който използвам и в момента. Но е след радиатора.

            Последно редактирано от fanatic; 28-04-10, 08:31.
            no signature no problems

            Коментар


            • До: Проблем с охлаждането

              Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
              Утре ще ми донесат датчик от вектра на 92 гр.
              Ако не си, прочети залепената тема за климатик, има голяма вероятност като сложиш различен от оригиналния датчик да почне да ти изключва климатика, като загрее нормално колата.

              Коментар


              • До: Проблем с охлаждането

                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                P.S. 82-68 градуса е датчика от Лада който използвам и в момента. Но е след радиатора.
                Там е и най-доброто място, на почти всички коли. Е, на някои е трудно да се напъха, но това не променя фундаменталната истина.

                Когато е там, може да се постави почти всякакъв датчик, който сработва на температура, по-ниска от работната на двигателя и така системата винаги ще разполага с поток от относително студена вода, с която да си върши работата.

                За особено нервните съществува датчик 75/70 градуса, който може да се сложи там. Най-нискотемпературният двустепенен, който съм намирал, е 88/82 + 84/79 градуса. За двигатели, работещи на 90-95 градуса, този осигурява най-добрия компромис между температура на двигателя и често включване на перки.

                Коментар


                • До: Проблем с охлаждането

                  Датчика от вектра /92гр./,който ми донесоха за проба определено не става-климатика се побърка да включва и изключва,не е вариант.Поръчах си оригинален по номера,който ще пристигне другата седмица,а до тогава монтирах едно ключе от бойлер през бушон за всеки случай.Като докарат датчика,ще покарам да видя как е и тогава ако трябва ,ще го местя на другия маркуч.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • До: Проблем с охлаждането

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Най-нискотемпературният двустепенен, който съм намирал, е 88/82 + 84/79 градуса.
                    Този датчик от каква кола е.

                    Коментар


                    • До: Проблем с охлаждането

                      Тук ме хвана. Някакви дизелови пежота май бяха, търсих го по каталога на FAE. Мога довечера да дам каталожен номер, ако искаш.

                      Коментар


                      • До: Проблем с охлаждането

                        Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                        Този датчик от каква кола е.
                        Не ти трябва такъв. Няма да ти отваря термостата а вентилатора ще ти работи постоянно... освен ако не го местиш след радиатора както аз...
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • До: Проблем с охлаждането

                          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                          освен ако не го местиш след радиатора както аз...
                          Е нали за това говорим.

                          Коментар


                          • До: Проблем с охлаждането

                            Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                            а до тогава монтирах едно ключе от бойлер през бушон за всеки случай.
                            Ако решиш да оставиш прекъсвача ти препоръчвам да сложиш такъв с три позиции, включен постоянно, управление от датчика и изключен постоянно, последното е необходимо при преминаване на водно препядствие, примерно.

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
                              Ако решиш да оставиш прекъсвача ти препоръчвам да сложиш такъв с три позиции, включен постоянно, управление от датчика и изключен постоянно, последното е необходимо при преминаване на водно препядствие, примерно.
                              Пусни,моля /нарисувай/ някаква схемичка,че нещо не мога да се ориентирам-все пак не съм жичкаджия,уча се в движение.

                              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                              ... освен ако не го местиш след радиатора както аз...
                              Ако оригиналния датчик не ми хареса,направо съм взел датчик,какъвто каза Ясен и съм го монтирал на другия маркуч като тебе-имам много читави стругаро-фрезисти под ръка и ще направят тройника без проблем.
                              Последно редактирано от maxxx; 28-04-10, 19:27.

                              Коментар


                              • До: Проблем с охлаждането

                                Човече, не се вкарвай в приключения със изменяне на схемата. Просто си сложи ОРИГИНАЛЕН датчик , промии си системата-основно радиатора и нямя да си познаеш колата.Сложиш ли датчик различен от предвидения ще береш ядове със климатика.
                                Минах по тоя път, тема написах за да не се мъчат такива като теб.
                                Послушай ме!!!
                                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X