Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с охлаждането

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
    Термостат,ако в купето е жега,може и малкия датчик,отговарящ за стрелката да се е смърцал-не е рядкост.
    Когато стрелката е по средата си е жега,но когато е на първото деление има разлига в жегата в купето.

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    Ми смени си термостата де... В Евро07 са по 10-15 лева. Все ще са по-добри от твоя...
    Утре ще го направя и ще докладвам за резултата.
    088пет16пет3пет7

    Коментар


    • #47
      До: Проблем с охлаждането

      Първоначално публикуван от w.krumoff Преглед на мнение
      Когато стрелката е по средата си е жега,но когато е на първото деление има разлига в жегата в купето.
      Термостат.

      Коментар


      • #48
        До: Проблем с охлаждането

        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
        Термостат.
        Имат ли разлика в обозначенията за температурата освен 92-107?
        088пет16пет3пет7

        Коментар


        • #49
          До: Проблем с охлаждането

          Първоначално публикуван от w.krumoff Преглед на мнение
          Имат ли разлика в обозначенията за температурата освен 92-107?
          С кой мотор беше?
          В Евро 07 принципно са кадърни и няма да ти дадат от нещо друго и с различни термични допуски,ама...
          п.п.-имат и онлайн каталог,да си свериш часовника какво поръчваш и кой го е правил.

          Коментар


          • #50
            До: Проблем с охлаждането

            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
            С кой мотор беше?
            В Евро 07 принципно са кадърни и няма да ти дадат от нещо друго и с различни термични допуски,ама...
            C20NE - 94г.
            088пет16пет3пет7

            Коментар


            • #51
              До: Проблем с охлаждането

              Първоначално публикуван от w.krumoff Преглед на мнение
              C20NE - 94г.
              Аз го взех на юнашко доверие и работи нормално-сега нямам спомен какъв беше допуска.
              http://www.euro07.bg/catalog/catalog...ByCar&id=21473
              Ако потърсиш за Омега със същия мотор,сигурно може цифрата да е в минус.Постнатото е за Фронтера с твоя мотор,както виждаш.
              При бензиновите помпи разликата беше фрапантна-за идентични двигатели и кубатури.

              Коментар


              • #52
                До: Проблем с охлаждането

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Явно има няколко варианта за мястото на тоя датчик във Фруктиерата, а оттам - два или три варианта за неговата температура. Ако е в средата на радиатора - нормално е да е по-горещ, ако е преди радиатора - още по. По-интересно е как е работило преди това.
                Няма няколко варианта само един е. И той е след термостата. Цялото охлаждане на фронтерата е малоумно, няма друг такъв автомобил на който входа и изхода на радиатора да са горе. Често се случва да падне преградата в горното казанче на радиатора и само врачка помага за произхождащите проблеми.

                За Chvora: колега сега като се затопли очаквай изненада.
                перката няма да ти изключва. Минал съм по този път, няколко пъти. Термостата отваря, постепенно се изравнява общата температура (малък кръг, глава, радиатор) пуска перката термостата се усеща веднага и затваря но вече няма кой да бута водата в радиатора и след термостата и датчика си остава с топла вода и не изключва. Направи няколко теста в движение като навън стане поне 15-20 градуса и ще установиш, че съм прав. Блъсках се над 2 месеца всеки ден с това тъпо охлаждане. Но вече над 80 000 км. нямам грижи след като го тунинговах
                no signature no problems

                Коментар


                • #53
                  До: Проблем с охлаждането

                  Ето го и резултата-НИЩО!Само дето забравих да снимам новия термостат,но той няма никаква разлика от стария,а това е кутията му.Стрелката на температурата не мърда от първото деление.А иначе термостата е 13 лв.
                  Прикачени файлове
                  088пет16пет3пет7

                  Коментар


                  • #54
                    До: Проблем с охлаждането

                    Първоначално публикуван от w.krumoff Преглед на мнение
                    Ето го и резултата-НИЩО!Само дето забравих да снимам новия термостат,но той няма никаква разлика от стария,а това е кутията му.Стрелката на температурата не мърда от първото деление.А иначе термостата е 13 лв.
                    При парното разлика има ли?
                    Водното съединение след термостата,което влиза в радиатора топло ли е/след десетина минути работа на място/ или постоянно е студено?Ако е постоянно студено,вкарай я с картона отпред стрелката до средата на скалата и пипни пак съединението.Най-добре с термометър в казанчето,но не знам разполагаш ли с такъв в момента.
                    п.п.-не изключвам за 13лв. да си седнал на дръвче,затова тествай.
                    Последно редактирано от maxxx; 06-03-10, 12:15.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Проблем с охлаждането

                      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                      При парното разлика има ли?
                      Водното съединение след термостата,което влиза в радиатора топло ли е/след десетина минути работа на място/ или постоянно е студено?Ако е постоянно студено,вкарай я с картона отпред стрелката до средата на скалата и пипни пак съединението.Най-добре с термометър в казанчето,но не знам разполагаш ли с такъв в момента.
                      п.п.-не изключвам за 13лв. да си седнал на дръвче,затова тествай.
                      Отивам да пробвам!
                      088пет16пет3пет7

                      Коментар


                      • #56
                        До: Проблем с охлаждането

                        1.При движение с 90-100 км/ч по асфалта на пътя Ловеч-Плевен без картон пред радиатора и с изключен вентилатор на парното стрелката на температурата стои на до първата бяла чертичка,но не върху нея,а в баира я подминава но не стига до средата.С картон-същото,само в баира стига до средата,но не я подминава.
                        2.При движение в режим 4х4 на бавните в обороти от 1500-3000 и тук там малко повечко около 7-8 км в полето по калищаците естествено без картон подминаваше средата и на няколко пъти стигаше до следващата.При включване на вентилатора на парното стрелката на температурата реагираше към леко понижаване,което мисля е естествено.Това,което показва стрелката и топлината,която излиза от възуховодите в купето при включен вентилатор на 1 степен е еднакво.
                        3.При работа на мотора на празен ход и двата маркуча са топли и нормално корави.Течността в разширителния съд е в нормите.
                        4.Направи ми впечатление като изгасих мотора,че радиатора долу не е топъл.
                        088пет16пет3пет7

                        Коментар


                        • #57
                          До: Проблем с охлаждането

                          Този радиатор долу да не би да е маслен? Ако масления термостат ти е премахнат или блокиран отворен, никога няма да достигнеш работна температура през зимата.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #58
                            До: Проблем с охлаждането

                            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                            Този радиатор долу да не би да е маслен? Ако масления термостат ти е премахнат или блокиран отворен, никога няма да достигнеш работна температура през зимата.
                            Според мен не е маслен,защото през септември м.г. го свалях да го промия и имаше само пропка за източване.Ако е маслен какви са му "отличителните белези"?
                            Последно редактирано от w.krumoff; 06-03-10, 19:16.
                            088пет16пет3пет7

                            Коментар


                            • #59
                              До: Проблем с охлаждането

                              Масления си е съвсем отделен малък радиатор и се намира под водния. Вижда се отпред през декоративната решетка.
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар


                              • #60
                                До: Проблем с охлаждането

                                2.0 нямат таквиз екстри.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X