Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с охлаждането

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Проблем с охлаждането

    Изключително рядко явление е по-стар мотор да загрява по-трудно заради износването. Обикновено е точно обратното.

    Радиаторът е нормално да е топъл само в горната част, но на недостатъчно загрял двигател това не трябва да можеш да усетиш. Да, вероятно термостатът е за бой. Нищо, че е нов. Може да не е сложен правилно, може около него нещо да има за доуплътняване или просто да не е наред.

    Коментар


    • #77
      До: Проблем с охлаждането

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Изключително рядко явление е по-стар мотор да загрява по-трудно заради износването. Обикновено е точно обратното.

      Радиаторът е нормално да е топъл само в горната част,
      На фронтера не е нормално! има разделителна преграда в горното казанче. Нормално е да е заграята само половината част от радиатора, и то тази по-близка до термостата. Ако цялото казанче загрява значи преградата е изгнила ( защото е от наяква пластмасова сплав ) и няма правилна циркулация. Термостати си купувайте само GM писал съм го не 1 път, сменил съм сумати и само GM са точните и безпроблемни, но струват 34 лв.

      П.С. и да по-стария мотор загрява по-бързо и държи по-висока температура заради наслагванията по водните магистрали.
      no signature no problems

      Коментар


      • #78
        До: Проблем с охлаждането

        Добре де, уточнение - на Фронтера радиаторът загрява първо едната половина отгоре надолу, после (в тежки режими) другата половина - отдолу нагоре.

        Коментар


        • #79
          До: Проблем с охлаждането

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          На фронтера не е нормално! има разделителна преграда в горното казанче. Нормално е да е заграята само половината част от радиатора, и то тази по-близка до термостата. Ако цялото казанче загрява значи преградата е изгнила ( защото е от наяква пластмасова сплав ) и няма правилна циркулация. Термостати си купувайте само GM писал съм го не 1 път, сменил съм сумати и само GM са точните и безпроблемни, но струват 34 лв.

          П.С. и да по-стария мотор загрява по-бързо и държи по-висока температура заради наслагванията по водните магистрали.
          Значи варианта с по-стария мотор отпада.Сега ще обиколя магазините за посочената марка термостат и ако има такъв ще го сменя още тази вечер.А за смяната няма как да се обърка полужението му,защото термостата по друг начин няма как да застане.
          088пет16пет3пет7

          Коментар


          • #80
            До: Проблем с охлаждането

            Първоначално публикуван от w.krumoff Преглед на мнение
            Ще се опитам да цитирам буквално думите на майстора,при който ходих,пък вие ще прецените.Нямаше под ръка термометър да измерим температурата на течността в разширителния съд,но първия проблем според него е,че термостата и стария и новия не затварят,защото при това полужение на стрелката на темп.на първата чертичка термостата не трябва да е отворил още,а маркуча,който излиза от него и отива в радиатора е топъл като този който излиза от радиатора.А радиатора е топъл само горе в областта м/у двата маркуча,дефакто върти само единия кръг.Надолу радиатора е студен.И още нещо:Според него понеже мотора е вече поизносен /237000 км/ по-трудно загрява.
            Нали това исках да ти кажа,колега-кога стопля маркуча след термостата,та да не пълниш майсторски гуши.
            Дали радиатора ти се е смърцал или не-сложи първо читав термостат,после виж дали е прецакан или не.Аз си мисля,че е наред.
            А за температурата и термометъра-къде ги намирате тия квалитети...
            Да не е отделен термометър,ама да му е зор да намери/ако няма-вече са два за лев/ един мултицет с термосонда...
            Ако му кажеш да ти диагностицира компа и да зачисти грешките...?
            Ти си знаеш,аз само си мислих на глас.

            Коментар


            • #81
              До: Проблем с охлаждането

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Добре де, уточнение - на Фронтера радиаторът загрява първо едната половина отгоре надолу, после (в тежки режими) другата половина - отдолу нагоре.
              Нищо му няма на радиатора-той ако беше сбозил циркулацията и отлепеното нещо се мърдаше,поне един път щеше да го докара в червената зона.Както и да гледа странни и чести движения на стрелката след читава дупка или в горски условия,нали помпата я мърда тая джуджавка с налягането си,а тя е свободна и лесно движеща се.

              Коментар


              • #82
                До: Проблем с охлаждането

                И най-вече, няма какво да мисли по радиатора при недозагряване. Ако прегряваше, това е друга работа.

                Коментар


                • #83
                  До: Проблем с охлаждането

                  Да де ама като отиде при някой "майстор" и като му напълни главата с измислици-премислици и ходи го убеждавай какво да гледа. За това си троша пръстите да пиша. Иначе залагам и аз на термостат. Такъв на GM малко вероятно е да намери другаде освен в представителството.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #84
                    До: Проблем с охлаждането

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    И най-вече, няма какво да мисли по радиатора при недозагряване. Ако прегряваше, това е друга работа.
                    Прав си,имах предвид някаква футуристична ситуация, изгнилото нещо да запуши/прегради в някаква по-голяма степен/ входа и изхода на радиатора-нали при нас са комшии.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Проблем с охлаждането

                      Нали това исках да ти кажа,колега-кога стопля маркуча след термостата,та да не пълниш майсторски гуши.
                      Дали радиатора ти се е смърцал или не-сложи първо читав термостат,после виж дали е прецакан или не.Аз си мисля,че е наред.
                      А за температурата и термометъра-къде ги намирате тия квалитети...
                      Да не е отделен термометър,ама да му е зор да намери/ако няма-вече са два за лев/ един мултицет с термосонда...
                      Ако му кажеш да ти диагностицира компа и да зачисти грешките...?
                      Ти си знаеш,аз само си мислих на глас.
                      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                      Да де ама като отиде при някой "майстор" и като му напълни главата с измислици-премислици и ходи го убеждавай какво да гледа. За това си троша пръстите да пиша. Иначе залагам и аз на термостат. Такъв на GM малко вероятно е да намери другаде освен в представителството.
                      Незнам всички майстори един ли ги е правил.Започва да ти обяснява колко е сложно и как няма да стане.Абе аз това "колко е сложно и как няма да стане" го знам-ти кажи ка ще стане.Ама и той не знае.Това не се отнася за майсторите които присъстват тук във форума защото чета само хубави неща за тях,ама София ми е малко далече.Едно приятелче от КОСЕРА ми обеща до два дни да ми намери термостат GM.Ще го сменя и пак ще докладвам.
                      088пет16пет3пет7

                      Коментар


                      • #86
                        До: Проблем с охлаждането

                        Не е ултимативно да е GM термостата,но и от 13лв. явно са трески.
                        Моят е BEHR,но купен с обещанието,че ако не работи ще връщат пари/и при това от познати/.
                        Това е-РБ.
                        п.п.-нямам ласкави отзиви за косерчетата-поне тук,пробваха ме един два пъти,ходи ли ми да съм на черешата/проба-грешка,но клиент по-малко е клиент по-малко/...Просто го имай предвид-в Турция и щампи GM имат,гаранция.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Проблем с охлаждането

                          Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                          Не е ултимативно да е GM термостата,но и от 13лв. явно са трески.
                          Моят е BEHR,но купен с обещанието,че ако не работи ще връщат пари/и при това от познати/.
                          Това е-РБ.
                          п.п.-нямам ласкави отзиви за косерчетата-поне тук,пробваха ме един два пъти,ходи ли ми да съм на черешата/проба-грешка,но клиент по-малко е клиент по-малко/...Просто го имай предвид-в Турция и щампи GM имат,гаранция.
                          Благодаря за съвета и докато чакам за свестен термостат днес ходих на профилактичен преглед на газовия инжекцион.Майстора бодна лаптопа и отчете 60 градуса температура на течността в казанчето.Показанието на стрелката на температурата е на първата тънка черта на скалата.Боднахме и термометър и той отчиташе същото.Споделям го просто за информация.
                          088пет16пет3пет7

                          Коментар


                          • #88
                            До: Проблем с охлаждането

                            Това означава, че термостата или стои отворен, или отваря прекалено рано и за това не може да загрее двигателя. Остави я да поработи по-дълго на място и ще видиш, че ще дотсигне нужната температура. Така беше и при мен.
                            Не си уцелил добър (работещ правилно) термостат. Това ти е проблемът и според мен.

                            Коментар


                            • #89
                              До: Проблем с охлаждането

                              Първоначално публикуван от w.krumoff Преглед на мнение
                              Благодаря за съвета и докато чакам за свестен термостат днес ходих на профилактичен преглед на газовия инжекцион.Майстора бодна лаптопа и отчете 60 градуса температура на течността в казанчето.Показанието на стрелката на температурата е на първата тънка черта на скалата.Боднахме и термометър и той отчиташе същото.Споделям го просто за информация.
                              Ходи пак при майстора,но сложи и картон пред радиатора,примерно след 20 минути работа на тихи обороти и показване на 60 градуса в този интервал/може и две разходки по 15 мин.-с и без картон/.
                              След картона,че ще се вдигне температурата,ще се вдигне-за твое успокоение е тази проба и уверение,че си купил пръчка,а не читав термостат.
                              Да не търсиш други дефекти-този е възможно най-лесно отстранимия/ако щеш и финансово/.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Проблем с охлаждането

                                Термостаааааат!Взех два други BEHR /нови/ без заплащане за проба.И още при първата смяна всичко си дойде на мястото.Върнах не употребения, а новия остана като компенсация за предния.Радостното в случая е не това,а че сборихме проблема и то благодарение на тук компетентние,на които искрено благодаря и им пожелавам милион безаварийни километри!
                                088пет16пет3пет7

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X