Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с охлаждането

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем с охлаждането

    Първоначално публикуван от chvora Преглед на мнение
    ... и сложих убувки .....
    Убувки е когато те убива ( неудобно ти е, боли те,) иначе са Обувки....игра на думи с българския език нищо лично
    Съботно-неделно, дай ги на късо клемите и ела да му мислим....няма да те удавя в кафе, щот` съм безработен социално слаб мениджър и кафе нямам ( излишно, за гости)...ама тока може и да го намерим
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #32
      До: Проблем с охлаждането

      Май не ви е електрически проблемът. Иначе, има и термодатчици за 75/70 градуса - това ако нищо друго не помага, а за нови детайли няма пари.

      Нищо не и пречи перката да поработи 1-2 седмици непрекъснато - пробвано на други перки. Пък и да и пречи, по-добре перка, отколкото двигател.

      Коментар


      • #33
        До: Проблем с охлаждането

        Къде е монтиран този датчик, климатик имаш ли?:
        Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

        А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

        Коментар


        • #34
          До: Проблем с охлаждането

          Така... проблема е много ши...н с тия фронтери тъй като датчика е веднага след термостата, и тъпаците от GM са направили лъжлива температура, аз купих за над 100 лв. датчици докато схвана кой ми трябва. Този мотор е направен да пали датчика на 100 градуса и да го смъква до 95, термостата отваря изцяло на 107 и затваря на 92. И като боцнеш термометър се явяват съвсем различни стойности от тези които пише на датчика. В момента за да ми седи стрелката на средата и за да ми седи колата на 90-95 градуса съм с датчик от Лада който е 82-68 градуса и казанчето за датчика ми е преместено където трябва, а именно след радиатора. Другия малоумен минус е че стрелката ти се управлява от датчик който е преди термостата и реално ти гледаш температура която не е тази при която ти палят датчиците.

          Като цяло и на мен ми намирисва на "бавен" или изобщо не отварящ термостат.

          П.С. датчика е с 1 скорост ако си без климатик.

          Ето къде е моя датчик вече.
          no signature no problems

          Коментар


          • #35
            До: Проблем с охлаждането

            Разсъждавам само: датчикът като е преместен след радиатора взима данни от охладената вече вода, което означава, че когато при него е 100 градуса за да включи на входа на радиатора е много повече от 100 и това май не е добре. Двигателят се държи по този начин на по-висока температура. Това ще надува повечко и радиатора.
            Водата нали излиза от двигателя първо през термостата и после влиза в радиатора и излиза от другата страна. Или греша?
            Последно редактирано от sony bono; 05-03-10, 16:36.

            Коментар


            • #36
              До: Проблем с охлаждането

              Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
              Или греша?
              Ами грешиш. Работата на радиатора е да осигури на термостата студена вода, за да има с какво да работи. Като под "студена" се разбира поне няколко градуса по-ниска от двигателя. Датчикът може да бъде на няколко места, от това зависи и на каква температура трябва да работи.

              Коментар


              • #37
                До: Проблем с охлаждането

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Ами грешиш. Работата на радиатора е да осигури на термостата студена вода, за да има с какво да работи. Като под "студена" се разбира поне няколко градуса по-ниска от двигателя. Датчикът може да бъде на няколко места, от това зависи и на каква температура трябва да работи.
                Ок, мислех че водата стои затворена кам радиатора от термостата, когато е студена, но щом като идва отдолу значи стои отворено оттам към него, но не циркулира. Мислех че малкият кръг си върти в затворена система и не е отворено към радиатора. Нали като казвам отворено не че върти към него. Всъщност пътя на водата се затваря зад радиатора явно, което ми е много сранно и ми е трудно да го приема, съдейки по тeзи схеми.
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от sony bono; 05-03-10, 17:24.

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем с охлаждането

                  Здравеите отново днес доста се по-изпотих и най-накрая проблемът ми беше решен с датчик които е със стоиности 70-78 .Така и не успях да разбера защо с този датчик работата на двигатела си идва в нормите,Тоест с датчик 90-102 както ми го даваха по каталог при температуа на двигателя 105 градуса въпросния датчик не иска да бкл. Температурата я измервах със Лап-Топ закачен чрез ОПКОМ ,изглежда че наистина Ониа Хаймани от Опел ( творците) наистина са измислили най-голямата глупост да поставят датчика веднага след термостата .
                  Така а сега с 70-78 датчик температурата на двигателя ми е 88-93 градуса и перката си вкл. както си му е реда иси подържа тази температура Всичко си доиде по местата .
                  БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ И МНОГО БЕЗПРОБЛЕМНИ КИЛОМЕТРИ.
                  П.П колегата е прав първо върти малкя кръг и след като отвори термостата топлата вода минава през термостата и навлиза в радиатора от там в двигателя. Още веднъж БЛАГОДАРЯ.
                  Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем с охлаждането

                    Ти по добре кажи откъде си взел този датчик с тези температури, че и аз отдавна искам да си сменя моя и да пускам перката по рано.И важното е да се хваще на оригиналния маркуч.
                    Румен Николов

                    0888 358 572

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем с охлаждането

                      Колега ако искаш ще ти взема такъв датчик в понеделник, взех го от един склад за Авто-части цената му е 10.40 лв ако искаш ми званни да се разбереме тел 0888 58 58 51 - Здравко
                      Последно редактирано от Ясен; 05-03-10, 18:40.
                      Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем с охлаждането

                        Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                        Ок, мислех че водата стои затворена кам радиатора от термостата, когато е студена, но щом като идва отдолу значи стои отворено оттам към него, но не циркулира. Мислех че малкият кръг си върти в затворена система и не е отворено към радиатора. Нали като казвам отворено не че върти към него. Всъщност пътя на водата се затваря зад радиатора явно, което ми е много сранно и ми е трудно да го приема, съдейки по тeзи схеми.
                        Тъй или иначе цялата система е пълна с вода. Отгоре или отдолу ще притваряш - все тая, променяш скоростта на водата в радиатора и нищо друго.

                        Първоначално публикуван от chvora Преглед на мнение
                        Здравеите отново днес доста се по-изпотих и най-накрая проблемът ми беше решен с датчик които е със стоиности 70-78 .Така и не успях да разбера защо с този датчик работата на двигатела си идва в нормите,Тоест с датчик 90-102 както ми го даваха по каталог при температуа на двигателя 105 градуса въпросния датчик не иска да бкл. Температурата я измервах със Лап-Топ закачен чрез ОПКОМ ,изглежда че наистина Ониа Хаймани от Опел ( творците) наистина са измислили най-голямата глупост да поставят датчика веднага след термостата .
                        Така а сега с 70-78 датчик температурата на двигателя ми е 88-93 градуса и перката си вкл. както си му е реда иси подържа тази температура Всичко си доиде по местата .
                        БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ И МНОГО БЕЗПРОБЛЕМНИ КИЛОМЕТРИ.
                        П.П колегата е прав първо върти малкя кръг и след като отвори термостата топлата вода минава през термостата и навлиза в радиатора от там в двигателя. Още веднъж БЛАГОДАРЯ.
                        Явно има няколко варианта за мястото на тоя датчик във Фруктиерата, а оттам - два или три варианта за неговата температура. Ако е в средата на радиатора - нормално е да е по-горещ, ако е преди радиатора - още по. По-интересно е как е работило преди това.

                        Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
                        Ти по добре кажи откъде си взел този датчик с тези температури, че и аз отдавна искам да си сменя моя и да пускам перката по рано.И важното е да се хваще на оригиналния маркуч.
                        78/70 не знам, ама 75/70 има навсякъде. Турски и калпав. Не вземайте от него - досега не се е случило да не включи, когато трябва, ама включва и когато не трябва. Което не е гот, ако перката не се изключва от контактния ключ.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проблем с охлаждането

                          Първоначално публикуван от chvora Преглед на мнение
                          Колега ако искаш ще ти взема такъв датчик в понеделник, взех го от един склад за Авто-части цената му е 10.40 лв ако искаш ми званни да се разбереме тел 0888 58 58 51 - Здравко
                          Благодаря,от понеделник ще ти звънна и ще се раберем къде да се видим.
                          Последно редактирано от Ясен; 05-03-10, 18:40.
                          Румен Николов

                          0888 358 572

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проблем с охлаждането

                            Аз пък имам длуг сходен проблем.Откакто застудя времето,от есента насам моята стрелка на температурата не надвишава първата бяла чертичка на скалата.само при по екстремни условия застава на средата.Иначе я карам да застава на средата,но с картон пред полувината радиатор като пътя ми е по асфалт от дома до работата.И кога ли ще го забравя???
                            088пет16пет3пет7

                            Коментар


                            • #44
                              До: Проблем с охлаждането

                              Първоначално публикуван от w.krumoff Преглед на мнение
                              Аз пък имам длуг сходен проблем.Откакто застудя времето,от есента насам моята стрелка на температурата не надвишава първата бяла чертичка на скалата.Карам я да застава на средата,но с картон пред полувината радиатор.И кога ли ще го забравя???
                              Термостат,ако в купето е жега,може и малкия датчик,отговарящ за стрелката да се е смърцал-не е рядкост.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Проблем с охлаждането

                                Ми смени си термостата де... В Евро07 са по 10-15 лева. Все ще са по-добри от твоя...
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X