Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с охлаждането

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Проблем с охлаждането

    Не.Няма маслен радиатор.Сетих се за какво става дума,но откакто пуснах поста.Но това немога да си обясня с картон и без картон почти едно и също.
    088пет16пет3пет7

    Коментар


    • #62
      До: Проблем с охлаждането

      Първоначално публикуван от w.krumoff Преглед на мнение
      1.При движение с 90-100 км/ч по асфалта на пътя Ловеч-Плевен без картон пред радиатора и с изключен вентилатор на парното стрелката на температурата стои на до първата бяла чертичка,но не върху нея,а в баира я подминава но не стига до средата.С картон-същото,само в баира стига до средата,но не я подминава.
      2.При движение в режим 4х4 на бавните в обороти от 1500-3000 и тук там малко повечко около 7-8 км в полето по калищаците естествено без картон подминаваше средата и на няколко пъти стигаше до следващата.При включване на вентилатора на парното стрелката на температурата реагираше към леко понижаване,което мисля е естествено.Това,което показва стрелката и топлината,която излиза от възуховодите в купето при включен вентилатор на 1 степен е еднакво.
      3.При работа на мотора на празен ход и двата маркуча са топли и нормално корави.Течността в разширителния съд е в нормите.
      4.Направи ми впечатление като изгасих мотора,че радиатора долу не е топъл.
      Може и да не си ме разбрал-като запалиш мотора и няколко минути след това,маркуча след термостата топъл ли става или си стои студен?Това на място.
      Студен радиатор в която и да е зона след продължителна работа е признак на въздушна възглавница-автоматичния ти обезвъздушител му трябва проверка.Може и маркуча след термостата да се извади за кратко,когато/ако пропусне вода към радиатора-внимателно,че гори ръце.

      Коментар


      • #63
        До: Проблем с охлаждането

        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
        Може и да не си ме разбрал-като запалиш мотора и няколко минути след това,маркуча след термостата топъл ли става или си стои студен?Това на място.
        Студен радиатор в която и да е зона след продължителна работа е признак на въздушна възглавница-автоматичния ти обезвъздушител му трябва проверка.Може и маркуча след термостата да се извади за кратко,когато/ако пропусне вода към радиатора-внимателно,че гори ръце.
        Да разбирам ли,че за авт.обезвъздушител това е капачката на разширителното казанче?
        088пет16пет3пет7

        Коментар


        • #64
          До: Проблем с охлаждането

          Първоначално публикуван от w.krumoff Преглед на мнение
          Да разбирам ли,че за авт.обезвъздушител това е капачката на разширителното казанче?
          Не. Това е онова желязно нещо в което влиза тръбата от въздушния филтър и след него излиза една малка тръбичка и отива в казанчето. Виж дали тя не е запушена след като запалиш мотора.
          no signature no problems

          Коментар


          • #65
            До: Проблем с охлаждането

            Маркуч N7-левия край отива в изравнителното казанче,десния в дросела/той е за обезвъздушаването на системата/.
            Другото тясно маркуче-N5/ако гледаш казанчето,застанал до десния калник-дясното/,отива в радиатора.Няма как да не се ориентираш.
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от maxxx; 07-03-10, 12:09.

            Коментар


            • #66
              До: Проблем с охлаждането

              Колега а сменили термодатчика където показва темпеатурата на водата? Тои се намира почти на термостата поне при мене е там ?
              Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

              Коментар


              • #67
                До: Проблем с охлаждането

                Колега Fanatic ако достигана това ниво кадето казваш за перката при външна температура 15-20 градуса и нагоре ще прибегна до драстичните мерки които си направил и ти.Разгледах снимките които си поснал.Благодариа.
                Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                Коментар


                • #68
                  До: Проблем с охлаждането

                  Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                  Може и да не си ме разбрал-като запалиш мотора и няколко минути след това,маркуча след термостата топъл ли става или си стои студен?Това на място.
                  Студен радиатор в която и да е зона след продължителна работа е признак на въздушна възглавница-автоматичния ти обезвъздушител му трябва проверка.Може и маркуча след термостата да се извади за кратко,когато/ако пропусне вода към радиатора-внимателно,че гори ръце.
                  Като запаля мотора при температура около 30 градуса на охл.течност минава на газ.Това при работа на място е около 3 мин.След 6-7 минути работа на мотора на място и двата маркуча са почти студени.Стрелката на температурата е в края на първата дебела бяла черта.Двете малките маркучета N5 и N7,които отиват в изравнителния съд ги вадих и надувах в тях и в двете има циркулация.
                  088пет16пет3пет7

                  Коментар


                  • #69
                    До: Проблем с охлаждането

                    Първоначално публикуван от chvora Преглед на мнение
                    Колега а сменили термодатчика където показва темпеатурата на водата? Тои се намира почти на термостата поне при мене е там ?
                    Термодатчика не е сменян.
                    088пет16пет3пет7

                    Коментар


                    • #70
                      До: Проблем с охлаждането

                      Първоначално публикуван от w.krumoff Преглед на мнение
                      Термодатчика не е сменян.
                      Не писа радиатора има ли още студени зони.Датчика за таблото е 6/8 лева,но гледай пластмасата отгоре му да е същия цвят-имат разлика в съпротивлението различните оцветявания.
                      Като нямаш термометър под ръка да го тикнеш в казанчето,единствения ти ориентир остава парното-то как е след притопляне на маркуча след термостата?Най-добре намери един термометър до стотина градуса или мултицет с термосонда-от утре са делници.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Проблем с охлаждането

                        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                        Не писа радиатора има ли още студени зони.Датчика за таблото е 6/8 лева,но гледай пластмасата отгоре му да е същия цвят-имат разлика в съпротивлението различните оцветявания.
                        Като нямаш термометър под ръка да го тикнеш в казанчето,единствения ти ориентир остава парното-то как е след притопляне на маркуча след термостата?Най-добре намери един термометър до стотина градуса или мултицет с термосонда-от утре са делници.
                        Колкото и да съм невеж все още в устройството на тази охладителна система мога да заявя категорично,че показанията на стрелката на температурата съответстват на топлия въздух в купето.Да не пълня ефира с неразбории утре ще има диагностика от специалист и ще пиша.Благодаря на теб и Fanatik за отзивчивостта и подсказванията.
                        088пет16пет3пет7

                        Коментар


                        • #72
                          До: Проблем с охлаждането

                          Колега смени и термодатчика дане би да показва грешна информация набутването не е голямо аз го купих за 6 лв
                          Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                          Коментар


                          • #73
                            До: Проблем с охлаждането

                            Първоначално публикуван от chvora Преглед на мнение
                            Колега смени и термодатчика дане би да показва грешна информация набутването не е голямо аз го купих за 6 лв
                            Каквото се наложи ще го сменя,само и само да сме с хората както се казва,но утре ще видим.Сега си наливам чаша червено вино и изучавам охладителната система на ОФА.Наздраве!
                            088пет16пет3пет7

                            Коментар


                            • #74
                              До: Проблем с охлаждането

                              Желая ти успех утре и наздраве!
                              Добре е човек да има и в пъкала приятели.:)

                              Коментар


                              • #75
                                До: Проблем с охлаждането

                                Ще се опитам да цитирам буквално думите на майстора,при който ходих,пък вие ще прецените.Нямаше под ръка термометър да измерим температурата на течността в разширителния съд,но първия проблем според него е,че термостата и стария и новия не затварят,защото при това полужение на стрелката на темп.на първата чертичка термостата не трябва да е отворил още,а маркуча,който излиза от него и отива в радиатора е топъл като този който излиза от радиатора.А радиатора е топъл само горе в областта м/у двата маркуча,дефакто върти само единия кръг.Надолу радиатора е студен.И още нещо:Според него понеже мотора е вече поизносен /237000 км/ по-трудно загрява.
                                088пет16пет3пет7

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X